Bugün akşam üstü şöyle çıkalım ve bir sahil turu atalım dedik. Bir baktım arka lastik patlamış :cyclopsan Ne yapacam şimdi dedim, bütün keyfim kaçtı. Yakında göztepe sanayi sitesi var dedim, aldım motoru gittim. Gitmeden de, Honda servisten aldığım köpüğü sıktım lastiğin içine, biraz şişsin diye. Tamamını sıktım, 1 gr bile şişirmedi :farao: ilk gittiğimde söyleyecek bir çift lafım olacak servise.
Neyse gittim oto sanayiye, ama her yer kapalı. Neyse döndüm eve koydum motoru yerine. Başladım yaya olarak açık lastikçi aramaya. Her yer kapalı. Bizim civarda oturanlara söyliim Marmara Üni. arkasında 2-3 yer var ama kapalı. Neyse haftaiçi sökücez lastiği, görürecez yaptırıcaz artık.
Daha önce hiç yapmadım, nasıl söküceksem artık
Sonra eve geldim, eşim bir kahve yaptı, aldım laptopı yazıyorum işte
Tabii ders çıkardım:
1-Önce açık lastikçi bulunacak, sonra lastik yada motor görürülecek. PAtlak lastikli motorla, tamirci aranmayacak.
2-Demekki bu tüplü şişiriciyle dağda kalsak yandık
3-Motor satılacak, araba alınacak (Saçmalamaya başladım)
