Arkadaşlar merhaba
Uzun zamandır yazamıyorum, yada az bişey yazıp yolluyorum. Ama düzenli takip edip okuyorum. Nedeni şudur ki, her zaman bilgisayar ile haşır neşir olamıyorum. Şimdi diyeceksiniz "Kardeşim bilgi-işlemci değil miydin sen"

walla haklısınız ama son 2 hafta içinde o kadar seyahat ettim ki bilgisayarın başına oturamadım

Olmadı de mi
Neyse işte, bu sabah izmire uçtum, 1 gün çalıştım ve akşam eve döndüm. Süper hızlı bir gün geçti. İzmir yanıyor arkadaşlar 35 dereceydi bugün. Bu ne yaaa daha Mayıs'ta.
Neyse Sapancaya sevgiler

Sanırım önümüzdeki haftasonundan itibaren düzenim oturmaya başlayacak ve gezi planı yapmaya başlayacağım. Foruma da daha sık yazarım

Görüşürüz.