Sagolasın kardeş bizden de sana selamlar..600f' Alıntı:selam arkadaşlar.... tunoka ayrıca selamlar.....
Alperrr kardeş, sevindik senin Edirne gezi resimlerini görünce..ama.Yaw motor nerde sen yayanmı gittin kardeş motorsuz resim yakışmıyor ..ALPERRR' Alıntı:arkadaslar 19 mayis sabahi itibari ile ilk uzun yol deneyimime baslayip bu geziyi hic bir aksaklik yasamadan basari ile bitirdim. siz degerli arkadaslarima haber veremedigim icin uzgunum lakin cok kisa bir surede kararlastirdik. 500 km yi askin yol yaptim. bu arada motoruma iyice isindim. simdi diyeceksinizki nereye gittin anne tarafini ziyarete gittim yani serhat sehri Edirneye bol bol edirne cigeri yedim. ve sehirdeki cesitli restoranlari tanima firsatim oldu. Selimiyeyi dolastim ve nehir kenarinda cay ictik asagida fotolari ekliycem simdi.
bi sonraki gezide gorusmek uzere.
bu arada baggio bende anadolu yakasinda sinava gircem lakin sinava motorumla gitsem sorun cikarmi sinav 08:00 de olucakmis ben o saatte nasil ulasim bulucam merak ediyorum
Berkantcım tabiiki seni görmeyi merak ediyoruz..da rsimden değil face to face..brkgone' Alıntı:arkadaşlar merak edenleriniz vardı sonunda ben ve motorum karşınızdayım hepinize sevgiler :bounce:
Sevgili tertip,İlk uzun yol denemeni başaracağından kuşkumuz yoktu.Mutlu olduğuna göre zevkli de olmuştur.(Benimki de laf yani)Darısı başımıza.Fotolar çok iyi.Böyle anlamlı bir günde bu geziye biz,CBF cileri temsilen katıldığın için de ayrıca tebrik ve teşekkür...Eminim,CBF gururumuz olmaya devam edecektir.:cat:tunoka' Alıntı:Arkadaşlar....Gururunuz CBF500 ile İlk uzun yolum Ankara idi..Başardım ve mutluyum...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=251854#post251854
Kardeş hoş geldin sağ salim...km de bana zor yetişeceksiniz herhal 3350km..alikara' Alıntı:İşte geldim burdayım
Haftasonu Burhaniye-Ayvalık turundan sonra evdeyim sonunda. Yatağa sürünerek attım kendimiTam 740 km yol yaptım!! Nasıl ama
Motor 1750 km.de. İlgililere duyurulur
Bir sürü foto var ama maalesef şu an bitkin durumdayım. Arkası yarın
Herkese selam.
ABZAH' Alıntı:Tuncel abi nerelerdesin yav?hala gelmediniz mi Ankara'dan?
gel de "Ankara'dan abim gelmiş,evde bir bayram havasııııı"diye şarkı söylesek
tuncel abi yok ya kimse de yazmamış.utanın utanın 600 F'çi olarak ben yazıyom![]()