Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
abi istanbul için lazım değil ama kadro açıldımı ilk seni haberdar edicem olmadı kovarım birini.:)
Edirne için mümessil aranıyor.üniversite veya en az yüksek okul mezunu ilgilenen varsa veya o bölgede iş arayan arkadaşları varsa cv lerini.
0212 580 37 72 nolu telefona fakslasınlar yada
[email protected] mail adresime mail atabilirler.
gerekli yardımı yaparım.

baggio Edirne'de çalışırım diyosan gel.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
baggio afiyet olsun geldiğin için sağol sen gelmeseydin dün çıkasım yoktu
motor 850km takıldı kaldı nereye gitsem acaba:mrgreen: gerçe bugün işler bana kaldı kaçamadım:pale: yarın acısını çıkarcam ille birinin ziyaretine gitmem lazım en uzak kim oturuyor mecidiyeköye cbf ciler size soruyom
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
baggio' Alıntı:
ahada geldim necdet abi kesene bereket balık çok lezetliydi. tuncel abi perşembe günü kısmetse bandırmaya oradanda çanakkale biga ya gideceğim hangi yol düzargahını kullanayım. sen deneyimlisin.

alperr geçmiş olsun olur böyle şeyler canını sıkma

alperrr sana tıbbi mümessil lazımmı lazımsa hemen geleyim :)
Sizi balıkçıl kuşları sizi.....Afiyet olsun,yarasın kardeşler...
Bekir, Yeni kapı Bandırma Feribot en güvenli ve hızlı ordan balıkesir-biga..temiz yol
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Bekir ne iş Biga? Sizden kimin memleketi? :)
Bu arada biz de Burhaniye yapacağız inşallah.

Gelelim yolculuk planına. Biz de Yenikapı-Bandırma yapacaktık ama hepsi satılmış :( Hem de Perşembeden pazara kadar heryer dolu. Yani Bekir asılıyorsun gaza paşa paşa E-5'den devam ediyorsun :mrgreen:

Biz en azından Pendik-Yalova yapaım dedik. Sonra Bursa-Balıkesir-Burhaniye.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
biri Bigali biri Burhaniyeli hemserim cok
baggio Bigadan peynir helvasi isterim.:)
bizim koyun oradan gecermisin bilmem ama bi kac foto cekersin artik
Burhaniyedende hosmerim getirebilirsiniz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
cbf ciler uyuyormusunuz nerdesiniz anlayamadım ya herkes motordan yoruldu herhalde:queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
ALPERRR' Alıntı:
biri Bigali biri Burhaniyeli hemserim cok
baggio Bigadan peynir helvasi isterim.:)
bizim koyun oradan gecermisin bilmem ama bi kac foto cekersin artik
Burhaniyedende hosmerim getirebilirsiniz.
Alperrr...sen nerelisin...

necdet' Alıntı:
cbf ciler uyuyormusunuz nerdesiniz anlayamadım ya herkes motordan yoruldu herhalde:queen:
Abisi biz az geziyoz az yiyosss...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
alikara;gidiyosak birlikte gidelim..

alper;helva alırız ne demek..

tren kalkıyo biga'ya başka gelen var mıııııııııı??? :)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Bekir hocam biz Cuma sabahı çıkıyoruz, siz galiba Perşembeden gideceksiniz. Yanlış mı hatırlıyorum?
Ben Pendik-Yalova bileti aldım sabah 07:00'de. Sanırım öğle saatlerinde Burhaniyede olurum (inşallah).
Beraber gitsek güzel olurdu. Ama bizim Perşembe akşamı çıkmamız mümkün görünmüyor, işten çıkış saati falan.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Ben de cuma sabahı Ankaraya gidiyoooommmmm:queen:

Arkadaşlar herkes bol bol resim çeksin pazar akşamı paylaşım ........
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
:king:
necdet' Alıntı:
cbf ciler uyuyormusunuz nerdesiniz anlayamadım ya herkes motordan yoruldu herhalde:queen:
Sahi arkadaşlar yahu,topik birden hız kesti.Nedendir acep?Gerçi haklısınız.İnsan bu kadar güzel bir motosiklete sahip olunca haliyle,gezmekten yazmaya zaman bulamıyor. Biraz da CBF'lerimizle ilgili bi şeyler yazsak...Motosikletini henüz tam olarak keşfedememiş biri olarak(daha 300 km.deyim ve şehir dışına çıkmak kısmet olmadı:pale: )rodajını tamamlamış arkadaşlara bir sorayım dedim;İlk depomu bitirdim, 180 km.de benzin gösterge lambası yandı.50 km.de yedekte gittim.Normal mi?(bence değil)Rodaj sonrası yakıtta bir değişme var mı?(%50 ye varan bir azalma olması lazım)Henüz rodajdayım ama ara sıra kısa süreli 4.-5.viteste 9000 devri görüyorum.Ne dersiniz?(Hatalıyım) 98 oktan kullanıyorum.Zararını bilen veya gören var mı?(Genel kanı 95 oktan kullanılmasından yana)Motosikletine aksesuar(özellikle çanta) takan var mı?(Varsa lütfen foto.)Sevgili arkadaşlar,vereceğiniz cevaplara şimdiden teşekkür ederim.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2005
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alikara merhaba göztepedeymişsin dostum bir ara görüşelim ortak fikir ediniriz olurmu senden haber bekliyorum
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
anne tarafi Edirne Lalapasa baba tarafi Canakkale Biga
ben Kocaeli Golcuk dogumluyum. yani komple marmaraliyim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2005
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar güven61 aranızda bulunmak güzel görüşmek dileğiyle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hataylı arkadaşım rodaj zamanında çok yakar rodajdan sonra 3-4litre yakar
nasıl anlarsın deponu fulle 100km yap yine fulle kaç litr harcadığın belli olur
bunu 3 kere tekrarla orta dereceyi çıkar saygılar
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
baggio,tuncel ve necdet abi aradım ulasamadım.ben çalısırken arayıp "biz balık yiyoz"demek heeeeee.millet haberiniz olsun yemekteler.yengeler özellikle size bu duyuru :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
murat kardeş kızmana gerek yok balığı senin için yedim ben yerkene sen doymadınmı :queen: dadı yoktu yanımızda çocuklara bakarlardı:cherry:
neyse keşke gelseydin seni aramızda özledik:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2005
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorla çekilmiş bir fotoğraf istiyorlar pek tabii 19 mayıs akşamı hazır dostlar malum hafta içi çalışmadan dolayı motora hafta sonu vakit ayırıyorum arkadaşlar sizi merakta bırakmam bilesiniz :)600 lük görmek isteyenler buraya
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Bugün gene balık yemeğe kaçanlar bunlar ben yoktum...::dpac:: ..:queen: sadece resim çektimdi...:)



brkgone' Alıntı:
arkadaşlar motorla çekilmiş bir fotoğraf istiyorlar pek tabii 19 mayıs akşamı hazır dostlar malum hafta içi çalışmadan dolayı motora hafta sonu vakit ayırıyorum arkadaşlar sizi merakta bırakmam bilesiniz :)600 lük görmek isteyenler buraya
Berk kardeş giriş sayfamızda görüldüğü gibi arkadaşların resimleri mevcut seninki eksik..ilgine teşekkür.. 600 lükte bayaa güzelmişş :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
tuncel abi sana ve yengemize hayırlı yolculuklar kazasız belasız gidip gelirsiniz inşaallah. ankaraya ulaştığınızda mutlaka haberdar edin şu anda motorların üzerindesinizdir diye aramıyorum çünkü motoru sürerken telefon çalarsa ben uyuz oluyorum.

murat inanki dün yediğim balığı kendim için yediysem cbr600f'ci olayım hep senin niyetine yedim.

yakıt konusunu soran arkadaşımıza cevabım:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: çoooookkkkk yakıyor benimki tuncel abi bile onayladı yakında servise göstereceğim bir depo daha deniyeyim not rodaj bitmiş verilerdir 1 depo 255 km

alperrr yarın sabah arkadaşım direksiyon sınavına girecek karşıya gideceğiz seninde sınav karşıdaysa birlikte gidelim hemde edirne işini konuşurduk :cherry:

alikara bu hafta gitmekten vaz geçtim hafta gidecem inşaallah bigada ablamlar yaşıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst