Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
evet bugun motorumla biraz daha dolastim ufak bi kaza atlattim motorun arka koltugun altinda 4 cm lik bi nazar boncugu ekledim. neyse olur bunlar ehliyetide aldimmi kimse tutamaz beni gittikce isiniyorum motora 100 u tamamlayamadik ama olsun 70 de yeter yarin da 30 yaparim olur yuz.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Geçmiş olsun ALPERRR
Benim de deponun solunda var nazar boncuğu :)
Baggio' nun verdiği sticker ile süsledim (Tekrar sağol Bekir).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2005
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar arkadaşlar cbf 500'ümü almış bulunmaktayım hepinize selamlar istanbul göztepeden berk ben tanışmak isteyenleri bekliyorum görüşmek dileğiyle
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Selam brkgone;Aramıza hoşgeldin.CBF 500'ün hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Berk hoşgeldin ve hayırlı olsun motorun.
Ben de Göztepe'de oturuyorum, görüşürüz :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun berk aramıza hoşgeldin mecideyeköyden necdet:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
hoş geldin
ya arkadaşlar bu dıreksıyon sınavını gectıkten sonra bana vereceklerı kağıtla trafıkte motor kullanabılıyormuşum bır müddet eğer öyleyse ehliyeti çıkarmadan 28 mayıstaki geziye katılabilirim. ceza korkumda olmaz.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
arkadaşlar bende motoruma bundan taktırmak istiyorum sizce motoruma bir artısı olurmu.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Şimdi de izmir den selamlar :)
Abii ne bu yaa, her günüm başka şehirde geçiyor, kamyoncuları geçtim :)
Bugün işe başladık, adamlar sabah uçağıyla izmire projeye gönderdiler. Neyse yarın dönüyorum.
Şu an bir otel odasında, internette geziyorum. Ne yapayım dışarda mı gezseydim!! Evliyim kardeşim ve burası izmir!! Adamı günaha sokmayın :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ali haklısın biz baggio ile 2bekar arkadaş olarak:mrgreen: turladık istinyede maslakta
dönüşte motorların gücünü test ettik ve 2viteste 80devirmek güzelmiş
ama fazla yüklemek istemedim perşembe 1000bakımı var bekirde bugün yaptırdı
neyse dönde 28.05sapancaya gideriz inşalah:)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
2. vites 80 deviriyor ama 9000 devirde, ben de denedim. Aman abi rodajdasın :)
28 Mayısta gelemeyeceğim, söyledim ya, sunum yapmam gerek.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ali kitapcığı okudum bugün ilk 500km dikkatli diyor ondan sonra yavaş yavaş açmak lazım artık biz bekirlede konuştuk bugün edirne gezisini yalnız gidelim
diyoruz motorları iyicene açmak için 150-180ne çıkarsa artık makinadan
güvenlik açısından yalnız daha iyi olur
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Arkadaşlar bana inanmıyorsunuz değilmi işte ispatı...Yorum yok...Garsonun elinden aldıkları hariç.....

ztvwub.jpg


brkgone' Alıntı:
selamlar arkadaşlar cbf 500'ümü almış bulunmaktayım hepinize selamlar istanbul göztepeden berk ben tanışmak isteyenleri bekliyorum görüşmek dileğiyle
berk kardeş aramıza hoş geldin.Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
Ben ist-Beylikdüzünden Tuncel Oka
Daha derin tanışırız inşallah

ALPERRR' Alıntı:
evet bugun motorumla biraz daha dolastim ufak bi kaza atlattim motorun arka koltugun altinda 4 cm lik bi nazar boncugu ekledim. neyse olur bunlar ehliyetide aldimmi kimse tutamaz beni gittikce isiniyorum motora 100 u tamamlayamadik ama olsun 70 de yeter yarin da 30 yaparim olur yuz.
alperrr geçmiş olsun kardeş merak etme hepimizde var ööleee şeyler takma kafana sınavında başarılar dilerim...

necdet' Alıntı:
ali kitapcığı okudum bugün ilk 500km dikkatli diyor ondan sonra yavaş yavaş açmak lazım artık biz bekirlede konuştuk bugün edirne gezisini yalnız gidelim
diyoruz motorları iyicene açmak için 150-180ne çıkarsa artık makinadan
güvenlik açısından yalnız daha iyi olur

Yaw walla Bekirle seni bi yere bağlamak lazım ama nereye bimiyorum..Edirneye niye yanlız gidiyonuz...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Ali kardeş hayırlı olsun(yeni işin)...İzmir tehlikeli biliyon :)

Abzah'a CBF500 nede güzel yakışıyor degilmi ? :cat:



ztwvpv.jpg
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ya napim arkadaşlar motor çok yoruyor acıkıyorum:queen: bu arada bugün bekir kardeşle balığımızı yedik yine tarabyada ama yerkene hep sizi düşündük
:queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
necdet' Alıntı:
ya napim arkadaşlar motor çok yoruyor acıkıyorum:queen: bu arada bugün bekir kardeşle balığımızı yedik yine tarabyada ama yerkene hep sizi düşündük
:queen:
Biz düşünerek bir şeyler yemeniz bizleri ziyadesi ile duygulandırdı Necdet kardeş:salut: ,:cherry:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
Ali görüşemiyoruz bak.
Necdet abi yedin abi gördük :)
Tuncel abi zorla beni size katacan yani he :)
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
ahada geldim necdet abi kesene bereket balık çok lezetliydi. tuncel abi perşembe günü kısmetse bandırmaya oradanda çanakkale biga ya gideceğim hangi yol düzargahını kullanayım. sen deneyimlisin.

alperr geçmiş olsun olur böyle şeyler canını sıkma

alperrr sana tıbbi mümessil lazımmı lazımsa hemen geleyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst