Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
abi ya işim zor bizimki binecek gibi değil motora ne yapcam bilmiyom zaten
ben ne yaptıysam beni frenliyen olmuştur inşalah bu motor konusunda
biri el freni çekmez:)

o bakıyorumda herkes 1000tamamladı haftasonu 150km planladım ama 250km
çıkarttım hedefimi :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
off bitek benmi 50 km de kaldım.
şu ehliyet bi gelsin gunde 400 km yol yapmazsam rahatlayamam herhalde.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Alperrr cim sorun diil Necdete ver makinayı bi günde 250km yapsın sende soona servise götürürsün::eviiil::
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Boşver Alperrr sonradan km düşsün diye uğraşırsın bırak "0" kalsın hatta hiç binme ehliyet alsan bile...
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
tunoka' Alıntı:
Boşver Alperrr sonradan km düşsün diye uğraşırsın bırak "0" kalsın hatta hiç binme ehliyet alsan bile...

Tuncel Abi bari sonuna :) falan koysaydın, şaka mı ciddi mi anlamadım :)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
yani gülücük falan..........

Ayrıca işyerinde son 1 saat 15 dakikam kaldı :) Masamı topladım, bilgisayarımı temizledim vs.. vs..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
kilometre sayacını durdurabilirmiyiz acaba ?
bı de motorun altına takılan ufak grenajlar var genelde motorun rengıyle aynı oluyor bu parçanın motora bır katkısı veya eksisi varmı hondalarda bulamadım bu parcayı bu akşam olmazsa resmini yüklerim.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
alikara' Alıntı:
yani gülücük falan..........

Ayrıca işyerinde son 1 saat 15 dakikam kaldı :) Masamı topladım, bilgisayarımı temizledim vs.. vs..
:cherry: :queen: :p
Kardeş hayırlı olsun umarım herşey gönlünce olur..Yaş genç, ömür uzun fazla takma kafanı:bounce: :cat: :rendeer: :thumleft: :flower: ::biggrinn ::haapppy:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Gülücük ordusu göndermişsin abi :)
Sağol iyi dileklerin için. İş değiştirmeyi ben istedim, bu nedenle içim rahat. ama yine de insan, alıştığı ortamı zor bırakıyor.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Yaa Tuncel abi ben bu kıvırmaca ve kontra tekniğini çok okudum ama hiç denemedim. Açıkçası bu nedenle de motor kullanışımı hiç beğenmiyorum (Nasıl öz eleştiri ama).

Bunu bana çalıştıracak, tecrübeli abilerden yardım isterim, Bkz. tunoka :)
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
tuncel abi tıkalı bir yolda daaaaat daattt diye kornaya basıp yol isteyen öküzlere (öküzlerden özür dilerim) nasıl bir teknik uygulamak lazım birde yanınıza yanaşıp tıkalı yolda laf dalaşına giriyorlar yol ver diye bende al yol senin nere gidecen diyip aralarda gazlayıp gidiyor oda fantazi kurarak beni tren zanediyor ök... oğ.. ök... hala olduğu yerde duruyordur şimdi ök...
ooohhhhhhhh be rahatladım sinirden boğazımın damarları çıkmıştı :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Bir tebessüm herşeyi çözer Baggio...

Sapancaya giden varmı bizden.??
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ya tuncel abi yazlık dayım hava güzel 1saate kadar çıkarım ne yapcağımı bilmiyom motora atlayıp asfaltı eritirim herhalde planı olan varmı bugün
beerse giden varmı akşam benim gitme niyetim var ama yanlız gitmek istemem
kimseyi tanımıyom orayıda bilmiyom haber bekliyom :)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
1000 bakımı bitti 80 YTL tuttu :)
Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama motor daha bi atak oldu :) Ayrıca 9000 devirde sesi ne güzelmiş CBF500ün
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
aliciğ*im hayırlı olsun kıskandım seni şimdi neysi az kaldı benimde çarşamba
götürürüm herhalde dikkatlı git kardeşim darısı başıma :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst