Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
iridyum buji için ben de aynı şeyi duydum.ben eğer iridyum takarsam,sadece uzun ömürlü olduğu için takarım.bu arada,geçen hafta sonu,MERSİN MOTOSİKLET ŞENLİĞİNE gittik.arkadaşımızın birinin motoru 150 cc.olduğu için süratli gitmedik,zaten ADANA-MERSİN-KAPIZLI 160 KM.gidiş-geliş 320 km.civarında.90-100 KM.hızla gittik geldik.full depoyla tam 343 km.gittim.(iki kişi+full bagajla)343 de lambam yandı.bunun yaklaşık 300 km.si uzun yol,kalanı şehir içi geçişleri.bana göre iyi yaktı.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
full depoyla tam 343 km.gittim.(iki kişi+full bagajla)343 de lambam yandı.bunun yaklaşık 300 km.si uzun yol,kalanı şehir içi geçişleri.bana göre iyi yaktı.

343 km de ışık yandıysa en az 50 km daha gidebilirdin. evet bende uzun yolda 80-120 km arası çift kişi ve full eşyalı yaklaşık 400 km yapıyorum. (depo tam 65 tl ye doluyor şu an )
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
343 km de ışık yandıysa en az 50 km daha gidebilirdin. evet bende uzun yolda 80-120 km arası çift kişi ve full eşyalı yaklaşık 400 km yapıyorum. (depo tam 65 tl ye doluyor şu an )
Allahım kafayı yicem :salut:daha geçen gün Tekirdağ'a gittim, ortalama hızım 120 km civarıydı. 247 km'de benzin ışığı yandı.benim motorda bi problem var ama ne????:pr:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,bizim motorların,hava ve yağ filtrelerinin kod numaralarını bilen varsa yazabilirmi lütfen.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
darılma,ben sen bilmiyorsundur diye sormadım.ne bileyim.:p madem öyle söyle bakalım.arkadaşlar da faydalansın.nereden alırım burada.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
darılma,ben sen bilmiyorsundur diye sormadım.ne bileyim.:p

Reisler bi arkadaşa cbf 500 almaya niyetliyiz...pazartesi vea Salıya belki alınacak...varmı tavsiyeleriniz önerileriniz...DB Servise götürcez makinayı baktırıcaz ustaya...tüketim hakkında ne diyorsun...fazla başınızı ağrıtmayalım topiği okumakta yeterli belki ama genel düşünceniz özetle nedir...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

arkadaşlar,bizim motorların,hava ve yağ filtrelerinin kod numaralarını bilen varsa yazabilirmi lütfen.

Kod adı Köpek Balığı...:p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
meteciğim akıllı uslu (90-100)sürersen,şehirdışı bir depoyla 350-360 km.gidiyor.şehir içinde biraz daha bu menzil azalır biliyorsun.sağlam makine,çok dengeli,rahat.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Allahım kafayı yicem :salut:daha geçen gün Tekirdağ'a gittim, ortalama hızım 120 km civarıydı. 247 km'de benzin ışığı yandı.benim motorda bi problem var ama ne????:pr:

neden kafayı yiyorsun. ortalama hızın 120 ise demekki sen 140-150leri belki de 160 km hızları gördün. 247 de ışık yandıysa, 50km daha seni garanti götürür. al sana toplamda 300 km yol. yani bir depoyla en kötü 300 km yol yapmak kötümü sence?
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Bana tüketimi 500cc çift silindire göre biraz fazla geldi :silent: ben koca 1200 cc 4 silindir makinayla şehir dışı 330-350 km yapıyorum ( benim depoda kritik çizgiden sonra 65 TL ye doluyor ) :silent:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bana tüketimi 500cc çift silindire göre biraz fazla geldi :silent: ben koca 1200 cc 4 silindir makinayla şehir dışı 330-350 km yapıyorum ( benim depoda kritik çizgiden sonra 65 TL ye doluyor ) :silent:

e ozaman bu topicte ne işin var ki arkadaş :silent: 1200cc makine kullanan adamın 500 cc ile ne alakası olur. doğrudur çok yakıyor cbf 500 ::blusssh: ama biz motorlarımızı yine de seviyoruz yine de çanak farın hastasıyız yine de cbf500 ün en sorunsuz makinelerden biri olmasından ötürü çok memnunuz.
Yine de Honda hayat onda!:cherry:

Ayrıca bizim yedek depo hariç 65 tele ye dolmuyor, full depo 65 tl ye doluyor. ve şehir dışında artçı ve yük dahil 400 km yapıyor motor. daha ne yapsın 1000 km mi??
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
neden kafayı yiyorsun. ortalama hızın 120 ise demekki sen 140-150leri belki de 160 km hızları gördün. 247 de ışık yandıysa, 50km daha seni garanti götürür. al sana toplamda 300 km yol. yani bir depoyla en kötü 300 km yol yapmak kötümü sence?

elbette kötü.şu açıdan bak.sen km'de 0,18 kr yakıyorsun, ben 0,26 kr.olsun ama la, bugün motorumla çok keyifli bir gün geçirdim.yakarsa yaksın anasını satiim.:cherry:
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
e ozaman bu topicte ne işin var ki arkadaş :silent: 1200cc makine kullanan adamın 500 cc ile ne alakası olur. doğrudur çok yakıyor cbf 500 ::blusssh: ama biz motorlarımızı yine de seviyoruz yine de çanak farın hastasıyız yine de cbf500 ün en sorunsuz makinelerden biri olmasından ötürü çok memnunuz.
Yine de Honda hayat onda!:cherry:

Ayrıca bizim yedek depo hariç 65 tele ye dolmuyor, full depo 65 tl ye doluyor. ve şehir dışında artçı ve yük dahil 400 km yapıyor motor. daha ne yapsın 1000 km mi??



nerede ne işim olduğu seni ne ilgilendirir, sanane belki bende şehir içine 500 lük alacam ??? motorunu sev sevme beni bağlamaz ... bana göre çok yakıyorsa bunu adam gibi cevaplayacak birine sormuşumdur ??? eğer zahmet edip bu başlığı kurcalasaydın , kullandığın motoru senden daha iyi tanıdığımı bilirdin, ne kadar yakacağını daha iyi bildiğimi görürdün :bounce: sırf laf söylemek için boş boş muhabbetler edenler varya hastanızım alayınızın :cat::cat::cat:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
nerede ne işim olduğu seni ne ilgilendirir, sanane belki bende şehir içine 500 lük alacam ??? motorunu sev sevme beni bağlamaz ... bana göre çok yakıyorsa bunu adam gibi cevaplayacak birine sormuşumdur ??? eğer zahmet edip bu başlığı kurcalasaydın , kullandığın motoru senden daha iyi tanıdığımı bilirdin, ne kadar yakacağını daha iyi bildiğimi görürdün :bounce: sırf laf söylemek için boş boş muhabbetler edenler varya hastanızım alayınızın :cat::cat::cat:

bak arkadaş. senle ben arasındaki en büyük fark ne biliyormusun? senin cevabının kavgaya yönelik ve neredeyse küfüre varan tavrın, benim bir önceki cevabımda ise hafif bir nüktedanlıkla sana "arkadaş" diye hitap ederek yorumuna karşı çıkışım? sen de benim bu topic ve diğer topiclerde yazdıklarımı bir oku da anla neye nasıl cevap veriyorum. ayrıca madem öyle senin 500cc makineyi ne için alacağında beni bağlamaz. madem sen beni adam yerine koymuyosun e bende bundan sonra ne yazarsan yaz seni adam yerine koyup cevap vermem yazdıklarına.
ayrıca ne hikmetse, bu topicte ilk kez bir tatsız muhabbet oldu bildiğim kadarıyla :king: yok hastanızım alayınızın falan. bu nedir ya. nasıl bir laftır bu. hastaysan doktora git. yeterki seviyesini düşürme şu topiğin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------

elbette kötü.şu açıdan bak.sen km'de 0,18 kr yakıyorsun, ben 0,26 kr.olsun ama la, bugün motorumla çok keyifli bir gün geçirdim.yakarsa yaksın anasını satiim.:cherry:

arnold kötü diyorsun da, 140larla 150lerle gittiğini de inkar etmiyosun hee :wiinkk:
az bas az yaksın :) Ha bu arada tabii ki de çok az yakan bir motor değil. Ama neye göre. 500 cc de enjeksiyonlu hangi motor var. varsa fiyatı ne kadar? benim savunduğum 8-10bin lira arası ikinci el fiyatlarla alınabilecek, görüntüsü bu kadar tok ve güzel olan, bu kadar sorunsuz, yedek parça ve servis sıkıntısız başka bir motor varsa onla kıyaslayalım. ama benim bildiğim kadarıyla yok.

ben de ilerde motoru büyütürsem eğer işler yolunda giderse 600 cc üzeri ve 4 silindirli bir makine istiyorum. e haliyle o kadar para verdikten sonra enjeksiyonsuz motor almam.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
o arkadaş o motora 11.000 istiyorsa ben kendi motorumu 15.000 den aşağı satmam!!!
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bıldıgım kadarıyla CBF 500 ün 2009 modelı yok.2007 son.ayrıca fıyatlar konusunde mıllet arkasını bos buldu herhalde.attıkca atıyorlar.bu nedır.soylenen fıyatlara ne makıneler alınır bılıyorlarmı acaba.yavv.
ben suan ADANA cıkıslı ANTALYA IZMIR CANAKKALE gezısındeyım.motorumu test etme sansı buldum.ızlenımlerımı daha sonra aktaracagım.sevgılrımle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst