- Katılım
- 1 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, burada bu konuyu açma sebebim öncelikle anlamsız atışmalara sebeb olmak değil. Tamamen samimi ve doğal düşüncelerinizi bekliyorum. En azından motosiklet.net'e üye olan insanların daha medeni çizgiler içinde tartışabileceklerini söylüyor ve düşünüyorum. Unutmayalım ki; hiçbir kimse Türkiye'den ne Hondaya nede Yamahaya ortak..
Hal böyle iken; Türkiye şartları için ( dar yokuş, dar iniş, şehirler arası yollarımız, otobanlarımız, şehir içi yollarımız, kasaba ve ilçe yollarımızı düşününce 50cc nin, 110cc nin, 150cc nin, 200 cc nin çok ufak 400cc, 500cc,650cc,750cc ve 1000cc ile 1100 cc ninde çok büyük olduğunu düşündüm.
Bence Türkiye ideal yol ortalaması için kısa dar yollarda ısınıp şişmeyecek, şehir içi trafikte yormayacak ama belli bir gücüde sunacak şehirler arası yollarda da 110-130 km lik bir hıza çıkarabilecek ve ekonomik benzin tüketecek, tek cc nin 250 olduğunu keşfettim.
Hal böyle iken 250cc lik Cruıser, cross ve enduro modellerininde çok özel belli amaca hizmet ettikleri düşünülür ise
Geriye "Naked" denen; (herşeyden biraz katılmış -Az cruiser-az cross-az enduro gibi) bir model çıkıyor. Birleştirince 250cc "NAKED" modeller bence Türkiye için en ideal motosikleti çıkyor...
Elbette bunun üzerinede birden "Honda CBF250cc VS Yamaha YBR250cc" oluveriyor....
Sizlerden ricam bu konuyu sulandırmadan, RESİMLER EKLEYEREK, teknik tablolar ile
yakıtı, sürüşü, eğlencesi, tamir masrafları, yedek parça fiyatları, aksesuar fiyatları, arızaları, tamirleri, yapılan km leri gibi konular ile bilgi sayfasına dönüştürmemiz..
Bu sağduyu göstereceğinize yürekten inanarak bu kıyaslamayı açıyorum..
TEŞEKKÜRLER...
Hal böyle iken; Türkiye şartları için ( dar yokuş, dar iniş, şehirler arası yollarımız, otobanlarımız, şehir içi yollarımız, kasaba ve ilçe yollarımızı düşününce 50cc nin, 110cc nin, 150cc nin, 200 cc nin çok ufak 400cc, 500cc,650cc,750cc ve 1000cc ile 1100 cc ninde çok büyük olduğunu düşündüm.
Bence Türkiye ideal yol ortalaması için kısa dar yollarda ısınıp şişmeyecek, şehir içi trafikte yormayacak ama belli bir gücüde sunacak şehirler arası yollarda da 110-130 km lik bir hıza çıkarabilecek ve ekonomik benzin tüketecek, tek cc nin 250 olduğunu keşfettim.
Hal böyle iken 250cc lik Cruıser, cross ve enduro modellerininde çok özel belli amaca hizmet ettikleri düşünülür ise
Geriye "Naked" denen; (herşeyden biraz katılmış -Az cruiser-az cross-az enduro gibi) bir model çıkıyor. Birleştirince 250cc "NAKED" modeller bence Türkiye için en ideal motosikleti çıkyor...
Elbette bunun üzerinede birden "Honda CBF250cc VS Yamaha YBR250cc" oluveriyor....
Sizlerden ricam bu konuyu sulandırmadan, RESİMLER EKLEYEREK, teknik tablolar ile
yakıtı, sürüşü, eğlencesi, tamir masrafları, yedek parça fiyatları, aksesuar fiyatları, arızaları, tamirleri, yapılan km leri gibi konular ile bilgi sayfasına dönüştürmemiz..
Bu sağduyu göstereceğinize yürekten inanarak bu kıyaslamayı açıyorum..
TEŞEKKÜRLER...