- Katılım
- 8 Ağu 2009
- Mesajlar
- 449
- Konu Yazar
- #41
ben dalga geçmiyorum cbf te çalışınca birkaç dakika gaz vermezsen motor gitmiyor jikle olsa neden gaz verecek ki vatandaş
Haklısın ancak üç motorda da sabahları çalışma sorunu var. Özellikle Apache çok zor çalışıyor bizzat 2012 Apache sahibinden duydum bunu sabahları elle 2 saat ısıtıyormuş. Eski kasa CBFlerde de aynı sorun vardı ancak 2011 ve üstü CBF'lerde otomatik gaz veriyor motor kendiliğinden. El gazda habire ısıtma derdi de kalmıyor. Yoksa jikle kullanmaz ve ısıtmazsan CBF'te stop ediyor sabahları.