Honda Cbf 250 Üst kapak arızası

Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
47
arkadaşlar çılgıncamı oldu bilmem ama bu devirde cbf 250 aldım km side bayağı yüksek motordaki tek sıkıntı üst kapaktaki emme mili boşluk yapmış muhtemelen yağsız kaldı sebebide motoru 1 litre yağ ekleyerek kullandılar anladığım kadarıyla çünkü motoru ilk aldığımda adam yağını değiştim hiç kullanmadık yatıyo dedi 1 litre yağ çıktı bilmiyordular sanırım 2 litreye yakın yağ alıyo bunlar velhasıl üst kapaktaki miller sardı egzoz mili idare ederde emmeninki bayağı boşluk yaptı ses yapıyor söktüm baktım elimle bile yukarı aşşa sallayınca tık tık yapıyo motor 7 bin devirden sonra gitmiyor sebebi bu diye düşünüyorum başka karbüratörlede denedik bu motordan buralarda anlayan yok trabzondayım ben çıkma almayı düşünmüyorum çünkü ne olduğu belli değil niyetim güzel bir şekilde rektefiye ettirmek ama kapakçıya gittim olmaz felan dedi sıfırıda motoru aldığım paraya geliyo bu arada motoruda baya uyguna aldım yani 5 bin harcasam yine piyasa fiyatına çıkmıyo öyle düşünün yani sorum daha önce başına gelen duyan tamir yaptıran varmı kime yaptırdınız veya bunlarda yatak yok oraya yatak koyabilecek bir işten anlayan usta varmı tanıdığınız cevaplarsanız sevinirim
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motorunuz hayırlı olsun. Ben geçmişte ilk motor olarak Cbf 250 ile Ybr 250'yi çok araştırmıştım. O dönem birçok kullanıcının yazısını incelediğimi ve Cbf 250'lerde inanılmaz yağ eksiltme olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. Sizin problem bundan mıdır bilemem ama benim araştırma yaptığım dönem üzerinden 7-8 sene geçmiş, yağ eksiltmeyen motor da eksiltmeye başlamış olabilir.

Gerçi 3. motor olarak da daha fazla yağ eksilten 2008 Er6F aldım, kaderin cilvesi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
47
Öncelikle allaha şükür yağ eksiltme gibi bi sorunum yok 1 aydır her gün 15 km işe gidip geliyorum aynı koyduğum yağ duruyo üst kapaktan aşaasında yani gömlekte krankta felan hiçbir sorun yok sadece bide debriyajda bi silkeleme var onuda hallederim önemli bişey değil tek sıkıntı üst kapak bana garanti verecek bi kapakçı araştırıyorum rektefiye yaptıracağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst