- Katılım
- 21 Kas 2018
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar çılgıncamı oldu bilmem ama bu devirde cbf 250 aldım km side bayağı yüksek motordaki tek sıkıntı üst kapaktaki emme mili boşluk yapmış muhtemelen yağsız kaldı sebebide motoru 1 litre yağ ekleyerek kullandılar anladığım kadarıyla çünkü motoru ilk aldığımda adam yağını değiştim hiç kullanmadık yatıyo dedi 1 litre yağ çıktı bilmiyordular sanırım 2 litreye yakın yağ alıyo bunlar velhasıl üst kapaktaki miller sardı egzoz mili idare ederde emmeninki bayağı boşluk yaptı ses yapıyor söktüm baktım elimle bile yukarı aşşa sallayınca tık tık yapıyo motor 7 bin devirden sonra gitmiyor sebebi bu diye düşünüyorum başka karbüratörlede denedik bu motordan buralarda anlayan yok trabzondayım ben çıkma almayı düşünmüyorum çünkü ne olduğu belli değil niyetim güzel bir şekilde rektefiye ettirmek ama kapakçıya gittim olmaz felan dedi sıfırıda motoru aldığım paraya geliyo bu arada motoruda baya uyguna aldım yani 5 bin harcasam yine piyasa fiyatına çıkmıyo öyle düşünün yani sorum daha önce başına gelen duyan tamir yaptıran varmı kime yaptırdınız veya bunlarda yatak yok oraya yatak koyabilecek bir işten anlayan usta varmı tanıdığınız cevaplarsanız sevinirim