Geçen pazar bizim ekiple bir gezi yaptık. Ben önden gittim biraz, sonra yavaşladım arkadakileri beklemek için. Meğer o yavaşlama esnasında radarın yanından geçmişiz. Son anda radara girmekten kurtardım. Yani demek istediğim 250cc bile fazla bizim hız limitlerineaha bu da benim twister. Kaç zamandır CBF500 alayım diyorum , sonra ne gerek var deyip vazgeçiyorum. Joker gibi motor her yola geliyor.(limitlerini zorlamamak şartıyla)
Hayırlı olsun arkadaşım. Güle güle kullanırsın inşallah :cat:sonunda bende aldım süper makina büyüne gerek yok abi adam olada yeter tabi zevkler ve renler olayı :cat: :queen:
Merhaba arkadaşlar.
Ben "Suzuki GSX1000R" ile "Honda CBF250" arasında kararsız kaldım. İkisi de aynı motor ama insan şüpheye düşüyor işte. Bizim caminin imamı Suzuki şehir içinde daha rahat olur dedi. Ama apartmanın kapıcısı da 58 yıldır CBF kullanıyomuş. Çok geniş makina, bazen kömür bile taşıyoz dedi.Durum çok kötü. Karar veremedim.
Yardımcı olur musunuz?
:queen:
Merhaba arkadaşlar.
Ben "Suzuki GSX1000R" ile "Honda CBF250" arasında kararsız kaldım. İkisi de aynı motor ama insan şüpheye düşüyor işte. Bizim caminin imamı Suzuki şehir içinde daha rahat olur dedi. Ama apartmanın kapıcısı da 58 yıldır CBF kullanıyomuş. Çok geniş makina, bazen kömür bile taşıyoz dedi.Durum çok kötü. Karar veremedim.
Yardımcı olur musunuz?
:queen:
hey yavrum hey şu karizmaya bak...:cherry: ben bile yakışmıyodum be CBF'in üstüne bu kadar...ale:
Yılmazı bu kadar sevdiğini bilmezdim...![]()
Teşekkür ederim. CBF bu herkese yakışıyor. Tabii 250cc olanı :mrgreen:hey yavrum hey şu karizmaya bak...:cherry: ben bile yakışmıyodum be CBF'in üstüne bu kadar...ale:
Ya herkesi almayın şu topiğeYılmazı bu kadar sevdiğini bilmezdim...![]()
hayırlı olsun işallah kazasız belasız binersin .. yavaş yavaş deneyimlerini paylaş bakalım neler beklentilerinin üstünde neler beklediğinden kötü .. hadi bakalım .. çalış birazbu arada bbrr abime teşekkür ediyorum motoru ilandan o seçti ve tavsiye etti
herşeyi sanamı anlatıcaz olm...CBF250 almak ve kullanmak bir ayrıcalıktır...ve kullanan insanlar ortak yönde zevke sahip insanlardır...o yüzden iyi anlaşırız...hadi bakalım şimdi sen inceden yol al geri CBF150 topiğine...![]()
metehan abi bi yamuk yok inşallah:mrgreen::cherry: ortak amacamız honda yamaha cılar takılmassın lütfen
:cherry:
Teşekkür ederim. CBF bu herkese yakışıyor. Tabii 250cc olanı :mrgreen:
Ya herkesi almayın şu topiğeKankam benim :rendeer:
Selam,
bugün fuara gittim.
cbf250 yoktu ama bi yerde 8.000 ytl, başka bi yerde 7500 ytl anahtar teslim fiyat verdiler.
ayrıca:
bu sene cbf250 üretilmiyormuş ve sadece fabrikada varmış (sanırım son parti)
belki enjeksiyonlusu gelir dediler.
1- Enjeksiyon gerçekten anormal fark mı yapar, değer mi?
2- beklesek de herhalde en az 1-2 milyar daha pahalıya alırız.
3- bu durumda ellerindeki cbf250 leri biraz daha ucuza mı verirler?
4- yoksa ben artık bi ikinci el temiz (sizin de yardımlarınızla) cbf250 mi alayım?
5- yeter ya bunaldım))
bbrr abi cbf 250 den memnunum neden benim istediğim iki kişi 120 130 arası rahat gitmekti ve cbf 250 beni tatmin etti virajlara girişi gayet iyi daha önceki cbf 150 de iyidi ama 250 ile motora bindiğimi anlıyorum asıldımı gidiyo 150 ye göre bence baya iyi gerçi çok uzun yol gitmedim ama koltuk rahat gidon güzel yani tam istediğim gibi.motoru gören arkadaşlarım beyeniyor biraz borçlandık ama deydi yani tam istediğim motor benim öyle yükseklerde gözüm yok fazlada hızlı gitmesin bece gerek yok şimdilik biliyosun aklımda gt de vardı ama hondayı alınca pişman olmadım :cat: :cherry:
Selam,
bugün fuara gittim.
cbf250 yoktu ama bi yerde 8.000 ytl, başka bi yerde 7500 ytl anahtar teslim fiyat verdiler.
ayrıca:
bu sene cbf250 üretilmiyormuş ve sadece fabrikada varmış (sanırım son parti)
belki enjeksiyonlusu gelir dediler.
1- Enjeksiyon gerçekten anormal fark mı yapar, değer mi?
2- beklesek de herhalde en az 1-2 milyar daha pahalıya alırız.
3- bu durumda ellerindeki cbf250 leri biraz daha ucuza mı verirler?
4- yoksa ben artık bi ikinci el temiz (sizin de yardımlarınızla) cbf250 mi alayım?
5- yeter ya bunaldım))
cbf 250 ikinci el temiz bulursan sıfırını alman cok mantıklı olmaz 8000 km ye kadar sahibinden com da ilanlara bı bak derım