Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
aha bu da benim twister. Kaç zamandır CBF500 alayım diyorum , sonra ne gerek var deyip vazgeçiyorum. Joker gibi motor her yola geliyor.(limitlerini zorlamamak şartıyla)





 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
sonunda bende aldım süper makina büyüne gerek yok abi adam olada yeter tabi zevkler ve renler olayı :cat: :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
aha bu da benim twister. Kaç zamandır CBF500 alayım diyorum , sonra ne gerek var deyip vazgeçiyorum. Joker gibi motor her yola geliyor.(limitlerini zorlamamak şartıyla)
Geçen pazar bizim ekiple bir gezi yaptık. Ben önden gittim biraz, sonra yavaşladım arkadakileri beklemek için. Meğer o yavaşlama esnasında radarın yanından geçmişiz. Son anda radara girmekten kurtardım. Yani demek istediğim 250cc bile fazla bizim hız limitlerine :)

sonunda bende aldım süper makina büyüne gerek yok abi adam olada yeter tabi zevkler ve renler olayı :cat: :queen:
Hayırlı olsun arkadaşım. Güle güle kullanırsın inşallah :cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Merhaba arkadaşlar.

Ben "Suzuki GSX1000R" ile "Honda CBF250" arasında kararsız kaldım. İkisi de aynı motor ama insan şüpheye düşüyor işte. Bizim caminin imamı Suzuki şehir içinde daha rahat olur dedi. Ama apartmanın kapıcısı da 58 yıldır CBF kullanıyomuş. Çok geniş makina, bazen kömür bile taşıyoz dedi.Durum çok kötü. Karar veremedim.

Yardımcı olur musunuz? :p:p:p:p:p:p

:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Merhaba arkadaşlar.

Ben "Suzuki GSX1000R" ile "Honda CBF250" arasında kararsız kaldım. İkisi de aynı motor ama insan şüpheye düşüyor işte. Bizim caminin imamı Suzuki şehir içinde daha rahat olur dedi. Ama apartmanın kapıcısı da 58 yıldır CBF kullanıyomuş. Çok geniş makina, bazen kömür bile taşıyoz dedi.Durum çok kötü. Karar veremedim.

Yardımcı olur musunuz? :p:p:p:p:p:p

:queen:

hadi canım...:queen::queen::queen::p:p:p:p:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Merhaba arkadaşlar.

Ben "Suzuki GSX1000R" ile "Honda CBF250" arasında kararsız kaldım. İkisi de aynı motor ama insan şüpheye düşüyor işte. Bizim caminin imamı Suzuki şehir içinde daha rahat olur dedi. Ama apartmanın kapıcısı da 58 yıldır CBF kullanıyomuş. Çok geniş makina, bazen kömür bile taşıyoz dedi.Durum çok kötü. Karar veremedim.

Yardımcı olur musunuz? :p:p:p:p:p:p

:queen:

1000cc makine çok yakar:p
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
bu arada bbrr abime teşekkür ediyorum motoru ilandan o seçti ve tavsiye etti
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Otobüs alacam da ; 2003 "O403" mü ; 2007 Travego mu? :p

--- ---

Bu arada selam millet. Bütün gün neler okuyom... :farao:
Neler yazılmış neler , bir görseniz... :mrgreen::mrgreen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
1-5.jpg

hey yavrum hey şu karizmaya bak...:cherry: ben bile yakışmıyodum be CBF'in üstüne bu kadar...:pale:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Yılmazı bu kadar sevdiğini bilmezdim...:p

herşeyi sanamı anlatıcaz olm...CBF250 almak ve kullanmak bir ayrıcalıktır...ve kullanan insanlar ortak yönde zevke sahip insanlardır...o yüzden iyi anlaşırız...hadi bakalım şimdi sen inceden yol al geri CBF150 topiğine...:p
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
metehan abi bi yamuk yok inşallah:):mrgreen::cherry: ortak amacamız honda yamaha cılar takılmassın lütfen:p:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu arada bbrr abime teşekkür ediyorum motoru ilandan o seçti ve tavsiye etti
hayırlı olsun işallah kazasız belasız binersin .. yavaş yavaş deneyimlerini paylaş bakalım neler beklentilerinin üstünde neler beklediğinden kötü .. hadi bakalım .. çalış biraz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herşeyi sanamı anlatıcaz olm...CBF250 almak ve kullanmak bir ayrıcalıktır...ve kullanan insanlar ortak yönde zevke sahip insanlardır...o yüzden iyi anlaşırız...hadi bakalım şimdi sen inceden yol al geri CBF150 topiğine...:p

vayy feyzır aldın .ıçın başın oynamaya başladı hee...:palırım anahtarını...

kii dün anahtarın bendeydii...:queen:

metehan abi bi yamuk yok inşallah:):mrgreen::cherry: ortak amacamız honda yamaha cılar takılmassın lütfen:p:cherry:

ikisinide pataklarım evelallah kanka bana güven...arada sende 2 tana çakarsın amortiden...:p

Teşekkür ederim. CBF bu herkese yakışıyor. Tabii 250cc olanı :mrgreen:


Ya herkesi almayın şu topiğe :p Kankam benim :rendeer:

beyfa bi karbon kağıdı getirsen gülüm...uğraşmayım tek tek...:queen:

Yılmazı sevmeyen yoktur herhalde...sağlam çocuktur...okuyup büyük adam olucak bizi işe alıcak sonra...:queen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
bbrr abi cbf 250 den memnunum neden benim istediğim iki kişi 120 130 arası rahat gitmekti ve cbf 250 beni tatmin etti virajlara girişi gayet iyi daha önceki cbf 150 de iyidi ama 250 ile motora bindiğimi anlıyorum asıldımı gidiyo 150 ye göre bence baya iyi gerçi çok uzun yol gitmedim ama koltuk rahat gidon güzel yani tam istediğim gibi.motoru gören arkadaşlarım beyeniyor biraz borçlandık ama deydi yani tam istediğim motor benim öyle yükseklerde gözüm yok fazlada hızlı gitmesin bece gerek yok şimdilik biliyosun aklımda gt de vardı ama hondayı alınca pişman olmadım :cat: :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
26
fuarda cbf 250

Selam,
bugün fuara gittim.
cbf250 yoktu ama bi yerde 8.000 ytl, başka bi yerde 7500 ytl anahtar teslim fiyat verdiler.
ayrıca:
bu sene cbf250 üretilmiyormuş ve sadece fabrikada varmış (sanırım son parti)
belki enjeksiyonlusu gelir dediler.
1- Enjeksiyon gerçekten anormal fark mı yapar, değer mi?
2- beklesek de herhalde en az 1-2 milyar daha pahalıya alırız.
3- bu durumda ellerindeki cbf250 leri biraz daha ucuza mı verirler?
4- yoksa ben artık bi ikinci el temiz (sizin de yardımlarınızla) cbf250 mi alayım?
5- yeter ya bunaldım:)))
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Selam,
bugün fuara gittim.
cbf250 yoktu ama bi yerde 8.000 ytl, başka bi yerde 7500 ytl anahtar teslim fiyat verdiler.
ayrıca:
bu sene cbf250 üretilmiyormuş ve sadece fabrikada varmış (sanırım son parti)
belki enjeksiyonlusu gelir dediler.
1- Enjeksiyon gerçekten anormal fark mı yapar, değer mi?
2- beklesek de herhalde en az 1-2 milyar daha pahalıya alırız.
3- bu durumda ellerindeki cbf250 leri biraz daha ucuza mı verirler?
4- yoksa ben artık bi ikinci el temiz (sizin de yardımlarınızla) cbf250 mi alayım?
5- yeter ya bunaldım:)))

cbf 250 ikinci el temiz bulursan sıfırını alman cok mantıklı olmaz 8000 km ye kadar sahibinden com da ilanlara bı bak derım
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bbrr abi cbf 250 den memnunum neden benim istediğim iki kişi 120 130 arası rahat gitmekti ve cbf 250 beni tatmin etti virajlara girişi gayet iyi daha önceki cbf 150 de iyidi ama 250 ile motora bindiğimi anlıyorum asıldımı gidiyo 150 ye göre bence baya iyi gerçi çok uzun yol gitmedim ama koltuk rahat gidon güzel yani tam istediğim gibi.motoru gören arkadaşlarım beyeniyor biraz borçlandık ama deydi yani tam istediğim motor benim öyle yükseklerde gözüm yok fazlada hızlı gitmesin bece gerek yok şimdilik biliyosun aklımda gt de vardı ama hondayı alınca pişman olmadım :cat: :cherry:

Dostum Honda'yı tercih etmekle hata yapmadığını anlaman ve bu memnuniyetleri bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ediyorum :cat:

Selam,
bugün fuara gittim.
cbf250 yoktu ama bi yerde 8.000 ytl, başka bi yerde 7500 ytl anahtar teslim fiyat verdiler.
ayrıca:
bu sene cbf250 üretilmiyormuş ve sadece fabrikada varmış (sanırım son parti)
belki enjeksiyonlusu gelir dediler.
1- Enjeksiyon gerçekten anormal fark mı yapar, değer mi?
2- beklesek de herhalde en az 1-2 milyar daha pahalıya alırız.
3- bu durumda ellerindeki cbf250 leri biraz daha ucuza mı verirler?
4- yoksa ben artık bi ikinci el temiz (sizin de yardımlarınızla) cbf250 mi alayım?
5- yeter ya bunaldım:)))

Enjeksiyon çıkma ihtimali, Türkiye'ye gelme ihtimali.. vs vs
Bunları bekler ve düşünürken en az 2 sene geçer!

İkinci el, temiz ; çok fazla CBF250 var. Bence 15 Nisan'a kadar al. Yoksa havaların iyice düzelmesiyle piyasa yükselir ve temiz motor bulman da zorlaşı!

cbf 250 ikinci el temiz bulursan sıfırını alman cok mantıklı olmaz 8000 km ye kadar sahibinden com da ilanlara bı bak derım

::plus1::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst