bir cbx 250 twister var. 2004 model ve 50bin km de. sahibi bakımlarının zamanında yapıldığını, motorun hiç açılmadığını, hiç bir sorununun bulunmadığını söylüyor. henüz motoru bir ustaya göstermedim. istediği fiyat 5700 tl. motor görüldüğü kadarı ile temiz. ancak aklımı kurcalayan sorular var. 11 yaşında motor alınır mı? transalp, kle 500 vs. gibi büyük hacimli motor belki ama 250 cc, 11 yaşında motor alınır mı? alınırsa çok masraf çıkarır mı? aslında motor hacmi olarak istediğim motor. şu anda salcano wolf s (125cc) kullanıyorum. motorumdan memnunum ancak hacim yükseltmek istiyorum. ancak 2 yaşındaki motoru verip 11 yaşında motor almak ne kadar mantıklı bilemedim. yardımcı olursanız sevinirim.