Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bu motorun bu kadar hengameden sonra 3600 TL'ye satılması demek; o motorun turşu olduğu anlamına gelir. 4500-5500 TL aralığın çok orjinal cbf'ler var. 3600 tl'ye yazık olmasın.

şu motorda var abi bir öğretmende imiş adama dedim 4 e verirsen görüşelim diye yazmış gel bak diye sizce bu nasıl

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-daha-ucuza-daha-iyisi-yokacil-nakit-ihtiyacindan.alan-alsin-131280239/detay/

fatih seni severim biliyorsun
ama cbf 250 alma, sana gitmez kanka boşuna ugraşırsın. kışın bende cok araştırdım buldum sonradan vazgeçtim.

abi büyütmek istiyorum motoru o yüzden değiştireyim dedim bir sürdüm baya torklu güçlü geldi bana deli seri bir motor zaten arada ve uzun yolda bineceğim maksat değişiklik olsun sence niye almayayım ?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
şu motorda var abi bir öğretmende imiş adama dedim 4 e verirsen görüşelim diye yazmış gel bak diye sizce bu nasıl

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-daha-ucuza-daha-iyisi-yokacil-nakit-ihtiyacindan.alan-alsin-131280239/detay/



abi büyütmek istiyorum motoru o yüzden değiştireyim dedim bir sürdüm baya torklu güçlü geldi bana deli seri bir motor zaten arada ve uzun yolda bineceğim maksat değişiklik olsun sence niye almayayım ?

kanka ne beklediğine bağlı? hyosung bak gt 250 gv 250 filan
özellikle gt 250 serisi aslında tem senlik. az cok da motordan anlıyorsunda
elinden gelir yapar edersin
3.600 e aldıgın cbf 250 nin ceset olma ihtimali cok yüksek.
parcalarını ben sirkeci de sormama ragmen yine de (yan sanayi bile olsa) pahalı geldi.
hyosungda ucuz değil. ama onun kronik sorunu yok. eli yüzü düzgün buldun mu bakım yapar binersin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kanka ne beklediğine bağlı? hyosung bak gt 250 gv 250 filan
özellikle gt 250 serisi aslında tem senlik. az cok da motordan anlıyorsunda
elinden gelir yapar edersin
3.600 e aldıgın cbf 250 nin ceset olma ihtimali cok yüksek.
parcalarını ben sirkeci de sormama ragmen yine de (yan sanayi bile olsa) pahalı geldi.
hyosungda ucuz değil. ama onun kronik sorunu yok. eli yüzü düzgün buldun mu bakım yapar binersin.

zaten 3600 lüğü almayacam ancak şu ilandaki motoru alabilirim 4 e verecek gibi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-daha-ucuza-daha-iyisi-yokacil-nakit-ihtiyacindan.alan-alsin-131280239/detay/

gt 250 ye gelirsek evet güzel motor ama bizim buralarda pek yok ve fiyat olarak bana pahalı geliyor antalya bölgesinde olanları alabilirim şehir dışına çıkma durumum yok iş durumundan dolayı birde eskilerde krank sorunu var o yüzden kullanıcılarıda genelde basıyor gt olanlar elinde patlama durumuda var onunda bakalım hayırlısı artık araştırmaya devam edeceğim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
zaten 3600 lüğü almayacam ancak şu ilandaki motoru alabilirim 4 e verecek gibi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-daha-ucuza-daha-iyisi-yokacil-nakit-ihtiyacindan.alan-alsin-131280239/detay/

gt 250 ye gelirsek evet güzel motor ama bizim buralarda pek yok ve fiyat olarak bana pahalı geliyor antalya bölgesinde olanları alabilirim şehir dışına çıkma durumum yok iş durumundan dolayı birde eskilerde krank sorunu var o yüzden kullanıcılarıda genelde basıyor gt olanlar elinde patlama durumuda var onunda bakalım hayırlısı artık araştırmaya devam edeceğim
2008 modelden sonra devir kesici var
gt yi alan adam pek abanmaz gaza
gtr desen haklısın derim.
v motor kullanması zevklidir. cbf 250 ye göre daha kolay satarsın.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2008 modelden sonra devir kesici var
gt yi alan adam pek abanmaz gaza
gtr desen haklısın derim.
v motor kullanması zevklidir. cbf 250 ye göre daha kolay satarsın.

ben araştırayım biraz ama gt250 ler 2008 den buyana olanlar 6 binden aşyaya pek yok o kadar para verirsemde abi gs500 alırım suzuki hem seri hemde gt kadar yakıyor :) neyse ben biraz araştırayım

bu arada cbf 250 kullananlar yorum yaparsa ilandaki motorla ilgili sevinirim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ben araştırayım biraz ama gt250 ler 2008 den buyana olanlar 6 binden aşyaya pek yok o kadar para verirsemde abi gs500 alırım suzuki hem seri hemde gt kadar yakıyor :) neyse ben biraz araştırayım

bu arada cbf 250 kullananlar yorum yaparsa ilandaki motorla ilgili sevinirim
fatih cbf 250 yi kötülemiyorum. temizini bulursan sorun olmaz binersin. ama 4-5 ona verene kadar da 2009 2010 gt 250 denk gelir 5.5 6 civarında
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
ben araştırayım biraz ama gt250 ler 2008 den buyana olanlar 6 binden aşyaya pek yok o kadar para verirsemde abi gs500 alırım suzuki hem seri hemde gt kadar yakıyor :) neyse ben biraz araştırayım

bu arada cbf 250 kullananlar yorum yaparsa ilandaki motorla ilgili sevinirim

Tsubasa seni tanıyor ki böyle konuşuyor. Motosiklete bakışın veya onu ne amaçla kullanacağın çok önemli. Şimdi CBF250 ara hızlanmaları olsun, torku olsun kendini hemen hemen her devirde hissettiriyor. Ama top speedde sıkıntı var hocam. yeri geliyor 130'a çakılı kalıyorsun. Ha bu benim için problemmiydi? tabiki hayır, ben zaten 110-120 aralığında kullanıyordum ve bütün beklentilerimi karşılıyordu. yeri geldi 155 km hızada ulaştım rahatlıkla. Şimdi motorun met edilecek tarafları olduğu kadar, kronik sıkıntıları da var. Ben hemen hemen aldığım paraya sattım. 4900'e almıştım 5000'e gitti. 10 gün durmadı ilanda. Temiz motorun ikinci eli de çabuk olur. Ama şimdi sen gideceksin 3600'lük makinayı alıcan bir sürü masraf yapıcan sonra o fiyata bile satabileceğin ne malum? Bu en son antalyadan paylaştığın kırmızı cbf motoru fena değil gibi orjinal egzosa ne olmuş bir sor? birde dikkat ederden ön gösterge tam yerinde değil yamuk duruyor. sol taraftan içeri girmiş gibi kafadan yoklaması olabilir.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Tsubasa seni tanıyor ki böyle konuşuyor. Motosiklete bakışın veya onu ne amaçla kullanacağın çok önemli. Şimdi CBF250 ara hızlanmaları olsun, torku olsun kendini hemen hemen her devirde hissettiriyor. Ama top speedde sıkıntı var hocam. yeri geliyor 130'a çakılı kalıyorsun. Ha bu benim için problemmiydi? tabiki hayır, ben zaten 110-120 aralığında kullanıyordum ve bütün beklentilerimi karşılıyordu. yeri geldi 155 km hızada ulaştım rahatlıkla. Şimdi motorun met edilecek tarafları olduğu kadar, kronik sıkıntıları da var. Ben hemen hemen aldığım paraya sattım. 4900'e almıştım 5000'e gitti. 10 gün durmadı ilanda. Temiz motorun ikinci eli de çabuk olur. Ama şimdi sen gideceksin 3600'lük makinayı alıcan bir sürü masraf yapıcan sonra o fiyata bile satabileceğin ne malum? Bu en son antalyadan paylaştığın kırmızı cbf motoru fena değil gibi orjinal egzosa ne olmuş bir sor? birde dikkat ederden ön gösterge tam yerinde değil yamuk duruyor. sol taraftan içeri girmiş gibi kafadan yoklaması olabilir.

hasan abi ben bilgi almak için soruyorum zaten bu arada 3600 e olan gri satılmış bugün haberini aldım kırmızı cbf nin bende şimdi önden darbesi olduğunu düşünüdüm sebebi farı sinyali değişmiş km de değişmişe benziyor km de honda amblemi yok çünkü ama baya da toplu duruyor diye baktım egzoza gelince onun içini boşaltmışlar orjinali pert olmuş dediğine göre bence motor kazalı gibi belkide ondan satılmıyor yoksa çoktan satılırdı bayadır var o ilan bildiğim kadarı ile

zaten şuan motor alma işini durdurdum beklemede kalacağım hem bu arada parada biriktirmiş olurum biraz
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tsubasa seni tanıyor ki böyle konuşuyor. Motosiklete bakışın veya onu ne amaçla kullanacağın çok önemli. Şimdi CBF250 ara hızlanmaları olsun, torku olsun kendini hemen hemen her devirde hissettiriyor. Ama top speedde sıkıntı var hocam. yeri geliyor 130'a çakılı kalıyorsun. Ha bu benim için problemmiydi? tabiki hayır, ben zaten 110-120 aralığında kullanıyordum ve bütün beklentilerimi karşılıyordu. yeri geldi 155 km hızada ulaştım rahatlıkla. Şimdi motorun met edilecek tarafları olduğu kadar, kronik sıkıntıları da var. Ben hemen hemen aldığım paraya sattım. 4900'e almıştım 5000'e gitti. 10 gün durmadı ilanda. Temiz motorun ikinci eli de çabuk olur. Ama şimdi sen gideceksin 3600'lük makinayı alıcan bir sürü masraf yapıcan sonra o fiyata bile satabileceğin ne malum? Bu en son antalyadan paylaştığın kırmızı cbf motoru fena değil gibi orjinal egzosa ne olmuş bir sor? birde dikkat ederden ön gösterge tam yerinde değil yamuk duruyor. sol taraftan içeri girmiş gibi kafadan yoklaması olabilir.
cbf 250 ye bindiğinde tepkileri olarak aha motora bindim diyorsun.
ben cbx twister a binmiştim cok hoşuma gitmişti.
ama malum işte türkiye şartlarında tutunamadı bu motosiklet.

hasan abi ben bilgi almak için soruyorum zaten bu arada 3600 e olan gri satılmış bugün haberini aldım kırmızı cbf nin bende şimdi önden darbesi olduğunu düşünüdüm sebebi farı sinyali değişmiş km de değişmişe benziyor km de honda amblemi yok çünkü ama baya da toplu duruyor diye baktım egzoza gelince onun içini boşaltmışlar orjinali pert olmuş dediğine göre bence motor kazalı gibi belkide ondan satılmıyor yoksa çoktan satılırdı bayadır var o ilan bildiğim kadarı ile

zaten şuan motor alma işini durdurdum beklemede kalacağım hem bu arada parada biriktirmiş olurum biraz

fatih sen 250 cc olsun diye motor alma, sen biraz hyolara bak, cbf 250 lileri araştır gör ondan sonra.
ben bu zamana kadar hangi cbf 250ye bindiysem yada incelediysem tümünden egzantirik zincirinden ses geliyor.
her ses geldiğinde de değiştirmeye kalksan para kalmaz cepte
önemli olan kazasız, fazla kurcalanmamış bulmak =)
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
Arkadaşlar adam çinden Japon'a geçiş yapacak boşuna hevesini kırmayın,al kardeşim sen Honda CBF250'ni bakma kimsenin lafına emin ol ki çin kadar üzmez seni ama tabi şuda bir gerçek iyi malı ucuza alamazsın 3-4 bin tl'ye kimse düzgün makina vermez :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar adam çinden Japon'a geçiş yapacak boşuna hevesini kırmayın,al kardeşim sen Honda CBF250'ni bakma kimsenin lafına emin ol ki çin kadar üzmez seni ama tabi şuda bir gerçek iyi malı ucuza alamazsın 3-4 bin tl'ye kimse düzgün makina vermez :)

Ekmek köfte ilişkisi. Ucuzudur vardır illeti. CBF250'nin bugün sağlıklı fiyatı 5 bin ve üzeri. Altına hiç bakmayın. İlanlarda üzerinde yeni lastik seti, yeni zincir ve dişli seti olanlara göz koyun. Bunlar varsa işte o zaman 5.5 ve 6'dan ucuza verilmemeli çünkü bu masrafları siz yaparsanız işçilik ile bu rakamları geçeceksiniz. Egzantriğe hiç takılmayın çünkü o masraflı değil. Ben bu masrafları kendi motoruma yaptım ordan biliyorum. Gerçekten çok sağlam evladiyelik bir motor. CBF 150 gibi tel maşa hissi vermiyor. İstanbul'da başınızı belaya sokacak kadar taşkın bir gücü de yok.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
herkese teşekkür ederim cevapları için ilk alacağım dediğim motora adam 1000 tl masraf etmiş piston egzantrik debriyaj balatası değişmiş ön arka zincir dişli seti değişmiş flandı o yüzden alayım dedim sorunsuz ağır bakımları yapılmış diye ancak satıldı zaten oda bende şuan artık motor alımını durdurdum arayışa girdim ucuz temiz kelepir gelirse artık alırız artık :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
126
Kendi siyah twister'ı mı satmaya karar verdim.. Üzülmemiş bir motor aynısından arkadaştada var.. Dolayısıyla 2 adet Siyah twister var ilgilenen olursa haber etsin. biri 50 binde diğeri 49 binde. 50 binde olan ağır bakıma giriyor eg. zincir, gergi, baskı balata..
Temiz arayan varsa mesaj atsın. 49 binde olan benim kendi motorumdur hiç satılmayacakmışçasına binilcek şekilde bakımları yapılmıştır, ben ölene kadar benimle demiştim alırken ama şartlar değişti farklı planlarım var. Düşünene tavsiye ederim. Motoru haşat edeceklere satmam ama :) motorların ilanı yoktur.
 

qld

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
37
merhaba arkadaşlar. mondial 125 mh drift motorum oldu 2 tane. şuan motorum yok yeni bir motor almak istiyorum. Fakat bu sefer kaliteli birşey ve 250 cc olsun istiyorum. Ama ikilemde kaldım. Yakıt konusunda iyi uzun yolda rahat edebileceğim motor bakıyorum. Aklımda iki model var. YBR 250 ve CBF 250. Hangisini ve neden tercih etmeliyim? Bilgisi olan kullanan arkadaşlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
CBF ile Ben hiç seleden totoyu kaldırmayıp BOLU-İstanbul yaptım 250 km. Sıkıntı yaşamadım. YBR 250 denilene göre sorunsuz bir motosiklet ama ikinci el piyasası el yakıyor. Bu durumda CBF 250 daha mantıklı bir seçenek gibi.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
CBF ile Ben hiç seleden totoyu kaldırmayıp BOLU-İstanbul yaptım 250 km. Sıkıntı yaşamadım. YBR 250 denilene göre sorunsuz bir motosiklet ama ikinci el piyasası el yakıyor. Bu durumda CBF 250 daha mantıklı bir seçenek gibi.

Ybr 250 nin parça pahalılığını da unutmamak lazım.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
126
merhaba arkadaşlar. mondial 125 mh drift motorum oldu 2 tane. şuan motorum yok yeni bir motor almak istiyorum. Fakat bu sefer kaliteli birşey ve 250 cc olsun istiyorum. Ama ikilemde kaldım. Yakıt konusunda iyi uzun yolda rahat edebileceğim motor bakıyorum. Aklımda iki model var. YBR 250 ve CBF 250. Hangisini ve neden tercih etmeliyim? Bilgisi olan kullanan arkadaşlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim.

Ayrıca estetik olarakta Twister onun yanında çağ atlamış gibi duruyor :) Twister aşık olunabilecek bir motorsiklet. Bindiğim 250 cc kategorisinde twisterdaki sesi torku her devirde hiç bi motorda hissetmedim. Her başka motora bindiğimde twister'ın kıymetini daha çok anladım. Geçen akşamda mondiali olan bi arkadaş sattı motor bakıyor. Bizim twistera bindi. Sadece çocuğunu dinlemelisiniz. hiç beklemediği birşeyle karşılaştı :) O ivmelenme tork denge... Çok sağlam motor ve bu paraya bedava dedi.
İşte insanların kafasındaki MODEL takıntısı ve egzantrik sorunuymuş... keyfinde ve tadında binin motorunuza üzmez sizi. Ve şunu diyorum her eve lazım :) 2. bi motorun olsun büyük cc ama twister hep garajımda yatsın isterim. Tam kıvamında ... SYM ye bindim geçen gün gazı kıvırdım bekliyorum uzucak diye :) Benim twister daki ivmelenme nerdeee dedim :) 13 bindeydi benim 49 bindeki twisterimi arattırdı.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
2006 model gümüş gri, geçen yıl eylül de 0 motor yaptırıp ve bugüne kadar 7.500 km.yaptığım cbf 250 mi bugün sattım!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst