Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
orjinal topuzları kullanıyorum bende hala..elcikleri takarken sökmeye çalıştım ama olmadı vida dönmüyor sıkışmış, deneye deneye vida başı yalama oldu aslında niyetim onlarıda değişmekti çünkü aşınma var topuzları sökmeden elcikleri takmak baya zorladı...açık tip elcikler gidon topuzları için evet ama kapalıda olsa farketmiyor maket bıçağı ile kolayca açabiliyorsun...ben açık ısmarladım aradılar kapalı tip kaldı sadece gönderelim mi diye aradılar kabul ettim dediğim gibi elciği kendim açtım.sana alternatif olarak 2 link daha yolluyorum madem kırmızı motorun bunlar daha uyumlu olur.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-harris-siyah-gumus-desenli-scooter-silikon-elcik-kapali-tip-117487768/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-harris-buyuk-zarli-siyah-kirmizi-renkli-silikon-elcik-aciki-tip-117536068/detay/
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
forumdaki kullanıcı arkadaslar bilir. daha öncede cbf 250 almaya niyetlenmiştim temizini bulamayınca cbf150 almıstım. bu aksam yeniden bi cbf 250 bakıcam. duruma göre yazıcam arkadaslar
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
orjinal topuzları kullanıyorum bende hala..elcikleri takarken sökmeye çalıştım ama olmadı vida dönmüyor sıkışmış, deneye deneye vida başı yalama oldu aslında niyetim onlarıda değişmekti çünkü aşınma var topuzları sökmeden elcikleri takmak baya zorladı...açık tip elcikler gidon topuzları için evet ama kapalıda olsa farketmiyor maket bıçağı ile kolayca açabiliyorsun...ben açık ısmarladım aradılar kapalı tip kaldı sadece gönderelim mi diye aradılar kabul ettim dediğim gibi elciği kendim açtım.sana alternatif olarak 2 link daha yolluyorum madem kırmızı motorun bunlar daha uyumlu olur.

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ter-silikon-elcik-kapali-tip-117487768/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...nkli-silikon-elcik-aciki-tip-117536068/detay/

Bilgiler için çok teşekkürler. Zar teması beni biraz geriyor. "Şansına yaşıyoruz" veya "casino" hesabı :) Şu 3'ü arasında kaldım. Bir fikrinizi alayım. Photoshop işçiliği ucuz oldu kusura bakmayın :) Bu arada aynalarım şu anda köşegen bu eski bir foto idi. Hatırlayan bilir :)

5701_10151707600210928_447983795_n.jpg

970560_10151707600220928_284171058_n.jpg

1010262_10151707600215928_1448649279_n.jpg


.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
BİRİNCİLER COK GÜZEL

Çok güzel de fazla mı agresif emin olamadım :) Satarken de olumsuz olurmu bilemiyorum. City'den vazgeçtim. Bakalım...

Bu arada arkadaşlar önümüzdeki günlerde yapılacak ve tavsiye edebileceğiniz akdeniz / egenin suları ile buluşacak bir etkinlik var mıdır? Hayalim İstanbul'dan grup sürüşü ile deniz, kumla buluşacak bir aksiyon.. Yıllık izni olan, "ben varım" diyenler varsa ortak bir rota yapalım ne dersiniz?

.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
yakın bir rota olarak Bozcada / Gökçeada konusunda bilgisi olan var mıdır?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Yakın rota derken :)

Balıkesir Cunda yapalım mı? Ada campingte kalırız çadır falan kurarız güzel mekan.

Evet daha iyi olur. Ayvalık ve Cundaya gitmedim merak ediyordum uzun zamandır. Yalnız Hasan ben biraz konforcu adamım, daha önce hiç çadır kurmadım başını ağrıtmayayım sonra. Ada campingi biraz inceledim, farklı seçenekler var: http://www.adacamping.com/trk/camping.asp
Çadırım olmadığı için sıfırdan almak yerine önce orda çadır kiralamak, bu iş bana göre mi bir görmek daha mantıklı geldi. Karavan ve pansiyon da var değil mi? Bunları tavsiye eder misin? Bu arada sıfır çadır fiyatları da az değil hani. Şu model mesela 169 TL; http://www.kutupayisi.com/Loap-Berg-2_1338.html#0

Bu arada sen bir haftasonu olarak mı düşündün? Yol ve kalış süresi olarak önerin nedir?

Diğer arkadaşlar, pek sessizsiniz? :) Yok mu katılmak isteyen???

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Valla gökhan ben hayatımda 10 tatil yaptıysam 7'si Çadırda geçti. Dediğin gibi biraz tarz meselesi ama tadını, rahatlığını ve ekonomisini görünce vazgeçemiyorsun. Bence kompak olmak seni daha rahatlatacaktır, bunu sana garanti ediyorum. Çünkü Motor kullananlar çadırda kalır kardeşim :) Yeni çıtalı çadırlar hem kurması pratik hemde çok hafif ve az yer kaplıyorlar. Ada camping, Türkiyede benim şimdiye kadar en beğendiğim yer oldu. Reklam olmadığını da şu cümlenden anlayın "Sahipleri Acaip insanlar biraz kasıntı gibiler benim kanım ısınmamıştı" Onların ruh hali bizi ilgilendirmez ama İnsan bir sıcakkanlılık bekliyor egenin insanı olması hasebiyle.Yemeleri harika ötesi, haftada iki kere şu meşhur dedikleri paparinamı paparikamı ama aslında sardalyanın yavrusunun kızartması bile çıkıyor Kalite elegance ötesi. Her çeşit içki var. Bira benim uzmanlık alanım olduğu için ona focuslanmııştım ama fiyatları görünce merkeze gidip Marketten almak zorunda kaldığımı hatırlıyorum. Evet Karavan ve Bungalov seçenekleri de var yalnız camp adanın en serin yerinde olduğu için klima derdi olmuyor özellikle çadır alacaksan termal yazlık çadır almanı öneririm filesiz kışlık alırsan yaz günü sauna keyfide yaşarsın bu tabi sana kalmış bir durum ben tercih etmiyorum onu :) Linkteki çadır seni sıkıntıya sokabilir. Ben carfurdan aldım bundan 3 sene önce 49 TL'ye 4 kişilik :) 4 kere falan kurdum tatil yaptım sıkıntısını görmedim. Çatır yanında Met kesinlikle olmadı ve yastık ve pike gibi bişey. Uyku tulumu fazla gelir çünkii :)
Ben yol dahil 5 günü katiyyen geçemem işim buna müsaade etmiyor çünkü. Ramazan ortası gibi belki daha esnek olabilirim işlerim azalıyor o zaman. Artık tutmadığımız günleri de borçlanırız ne yapalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

Yalnız 1 haftayı geçti motorum garajda yatıyor hala ev işleri boya badana falan yaptırdım onun dışında şehir dışı işlerim çıktı. Motorumu özledim üleenn elim ayağım titriyor valla..
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bilgiler için teşekkürler Hasan. Çadır olayını bir deneyeceğim :) 8-12 Temmuz sana uyar mı? Carrefoura gidemedim ama netten aşağıdaki ürünleri gördüm, bunlar nasıl sence? çıtalı mıdır bunlar? Bana 2 kişilik yeter diyorum. Sen sanırım motoru da çadırın içine park ediyorsun, ondan 4 kişilik aldın. :p farklı bir site / mağaza önerirsen oraya da bakayım.

http://goo.gl/IgYgI (Bunun tipini sevdim)
http://goo.gl/GBfli (Bu daha havadar ama biraz korunaksız sanki?! Açık bölgeler kapanınca nasıl olur bilemiyorum)

birde o kadar malzemeyi nereye yükleyecez dostum? :) 46 lt arka çantaya bu çadır girdi diyelim, mat, küçük yastık, bir kaç giysi, motor için bi kaç gereç (zincir yağı vs) nereye girecek? :) Sanırım sen yolcu koltuğuna file takıp oraya da yükleme yapıyorsun?

Bu arada "Temmuz ayında ben de katılabilirim" diyenler varsa herkes uygun tarihlerini ve katılabilecekleri noktayı yazabilir mi arkadaşlar? Bu sezon bir sürü cbf250/twister alan oldu. Acemi değilseniz miskinlik yapmayın gelin. :)

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Motora tek kişi binildiği sürece yüklemede sorun olmuyor. Motorun cbf 250 ise hiç sorun olmuyor. Lasitkli fileler ve kancalı lastikler ile güzel ve heybetli yüklemeler yapabilirsin. Motor için araç gereç , zincir yağı gibi butik malzemeleri arka çantaya, gerisini ise artçı kısmına koydun mu hiç sıkıntı kalmaz. Zaten yola topluca çıkılacağı için yola çıkmadan yarım saat önce etüt ederiz tekrar. Verdiğin tarihleri değerlendirmeye alıyorum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar; yağ radyatörünün peteklerinin bazılarında eğilme var. Bunlara zarar vermeden nasıl düzeltebiliriz?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Eyvallah! Hadi bakalım. :) Hasan, bizim başlıktan katılım olmazsa Gezi altında kesin tarihli bir başlık olarak açsak mı? Biraz inceledim, orada kesin tarihli, rotası, planı paylaşılmış olarak açınca insanlar daha bir katılıyor.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar; yağ radyatörünün peteklerinin bazılarında eğilme var. Bunlara zarar vermeden nasıl düzeltebiliriz?
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
2
Eyvallah, şimdilik yok, umarım yakın zamanda olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Sürüşü gayet keyifli, gücü de istediğim gibi. Tek sorun eşimle bindiğimizde ikimiz de uzun olduğumuz için koltuk kısa geliyor.

Egzantrik için daha önceki arkadaşlar zinciri değiştirmek yerine gergi civatasını uzatmış, zincir yatağını bozan da gergi parçasının baskısı olmuş. Zincirin çalıştığı yatakta sorun yoktu, gergi vidasının bastığı yer epey erimiş ve ezilmişti. Ya daha da gererek kopana kadar kullanacaktım ya da değişecekti. Sıkıntı zincirin uzamasında yani.

Önceliklie hayırlı olsun. Nasıl buldun sürüş karakterini?
Yukarıdaki yorumundan hareketle bir mantık kurdum: eğer egzantrik zinciri zamanında değişmezse bulunduğu yatağı, gergisini de bitirebiliyor olabilir mi? İyice şıkır şıkır olmasını beklemek belkide çok mantıklı değildir?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Eyvallah, şimdilik yok, umarım yakın zamanda olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Sürüşü gayet keyifli, gücü de istediğim gibi. Tek sorun eşimle bindiğimizde ikimiz de uzun olduğumuz için koltuk kısa geliyor.

Egzantrik için daha önceki arkadaşlar zinciri değiştirmek yerine gergi civatasını uzatmış, zincir yatağını bozan da gergi parçasının baskısı olmuş. Zincirin çalıştığı yatakta sorun yoktu, gergi vidasının bastığı yer epey erimiş ve ezilmişti. Ya daha da gererek kopana kadar kullanacaktım ya da değişecekti. Sıkıntı zincirin uzamasında yani.

Evet ben de uzunca bir arkadaşı artçı olarak almıştım, koltuk yetmez olmuştu :) Egzantrik bilgisi için teşekkürler...

Bu arada arkadaşlar bizim motorlara yakışacağını düşündüğünüz farklı aynalar varsa paylaşabilir misiniz? Ben köşegen olanı çok yakıştıramıyorum bizimkine. Sol aynama mal bir scooter sürttü haftasonu. İyice çizdi eleman. Takım olarak dğeişik bir şey mi yapsam diyorum...

.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst