Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
twister ile cbf 250 aynı değil ki twistera olur cbf 250 ye olmaz twister bir kere cbf 250 den daha hızlı birde eski model cbf 250 daha sonra çıktı

Twister kullanmadım ama aralarında öyle dikkate değer bir tork, ivmelenme, sürat farkı yok. Birine olan her parça diğerine de cuk oturacaktır. Tek fark egzos. Twister egzozu bulsam onu da değiiştiricem tam twister yapıcam benimkini ama piyasada yok :)
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526

ilanda ki motorumu parça parça satsam daha mı karlı çıkarım arkadaşlar parça ihtiyacı olan varmı

bu arada çalışmayan bir aksamı bulunmamaktadır sadecew çalışır durumda değil motoru baktırdık 5 aydır kullanılmadığı için aku ve buji ile çalışır duruma gelirmiş
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526

ilanda ki motorumu parça parça satsam daha mı karlı çıkarım arkadaşlar parça ihtiyacı olan varmı

bu arada çalışmayan bir aksamı bulunmamaktadır sadece çalışır durumda değil motoru baktırdık 5 aydır kullanılmadığı için aku ve buji ile çalışır duruma gelirmiş

km rediktörüne talibim :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526

ilanda ki motorumu parça parça satsam daha mı karlı çıkarım arkadaşlar parça ihtiyacı olan varmı

km saati üst kapak
egzoz
koruma demiri
çantan 46 lt ise onu da düşünebilirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

1dk'da parçaladım senin motoru, hiç acımadım :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
km saati üst kapak
egzoz
koruma demiri
çantan 46 lt ise onu da düşünebilirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

1dk'da parçaladım senin motoru, hiç acımadım :queen:



Hakkaten ya 1 dk gitti motor :) Şaka bir yanada sen bu motoru en iyisi parça parça sat dostum :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
korkutmayın özenenleri :) bu motoru düşünenler için yazıyorum; 2. eli var. Geçen yaz Kızıltoprakta çok temizini ikinci el satan bir bayiye sormuştum. Etiket 6.250 gibiydi. 6.000'den aşağı inmediler sonra satıldı motor. Meraklısı var. Piyasada az olduğu için bayide ikinci el rafında dikkat çekiyor.

Motora başlangıç kitaplarında bile fotoğrafı olan, çok uygun bütçe ile sahip olabileceğiniz şık bir makine. Yeni başlayan arkadaşlar görünüm olarak cbr125/250 serisine kayabilirler. 2-3 bin TL ekleyip bunları da alabilirseniz ancak tümünü test etmiş biri olarak söylüyorum; konfor olarak CBR125, CBR250'lerden çok daha rahat, belinizi bükmeyen, yükün bileklerinize binmediği, artçınızı rahat ettiren bir motor. ben devirli agresif kullanırım diyorsanız ona da geliyor. sakin kullanırsanız mülayim, yüklenirseniz benzinli testere gibi sesiyle trafiği açabiliyorsunuz. :) Bahsettiğim racing soslu olanlar pata pata diye bağırıyor ancak. akropovic egsoz da taksanız sadece boğuklaşıyor kimse kendini kandırmasın. racing görünümlü olanlar çanta ile gerçekten kötü gibi duruyor ama bu motor asıl çantalı güzel. Çantalı olarak satın alıp kaskınızı, dizliğinizi, diğer eşyalarınızı gittiğiniz yerde elinizde taşımazsınız. Okula, işe gidip gelirken o çantaya minnettar kalırsınız. Peki neden CBF 150 yerine 250 tercih edesiniz? CBF150'ciler kızmasın ama CBF 150 biraz "tel maşa" hissi veren bir motor. Ticari pazara yönelik olduğu için haliyle tüm tasarımı, tüm parçaları ucuz olmak adına "şıklık"tan feraget ettirilmiş. performansı e5'te tem'de çok sınırlı. sahipleri yine kızacak ama sesi tırıl tırıl. sadece 1. ve 2. viteste yunuslara benzeyen sevimli bir sesi var hepsi o :) gaz verince o da gidiyor. cbf 250 candır :)
.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
korkutmayın özenenleri :) bu motoru düşünenler için yazıyorum; 2. eli var. Geçen yaz Kızıltoprakta çok temizini ikinci el satan bir bayiye sormuştum. Etiket 6.250 gibiydi. 6.000'den aşağı inmediler sonra satıldı motor. Meraklısı var. Piyasada az olduğu için bayide ikinci el rafında dikkat çekiyor.

Motora başlangıç kitaplarında bile fotoğrafı olan, çok uygun bütçe ile sahip olabileceğiniz şık bir makine. Yeni başlayan arkadaşlar görünüm olarak cbr125/250 serisine kayabilirler. 2-3 bin TL ekleyip bunları da alabilirseniz ancak tümünü test etmiş biri olarak söylüyorum; konfor olarak CBR125, CBR250'lerden çok daha rahat, belinizi bükmeyen, yükün bileklerinize binmediği, artçınızı rahat ettiren bir motor. ben devirli agresif kullanırım diyorsanız ona da geliyor. sakin kullanırsanız mülayim, yüklenirseniz benzinli testere gibi sesiyle trafiği açabiliyorsunuz. :) Bahsettiğim racing soslu olanlar pata pata diye bağırıyor ancak. akropovic egsoz da taksanız sadece boğuklaşıyor kimse kendini kandırmasın. racing görünümlü olanlar çanta ile gerçekten kötü gibi duruyor ama bu motor asıl çantalı güzel. Çantalı olarak satın alıp kaskınızı, dizliğinizi, diğer eşyalarınızı gittiğiniz yerde elinizde taşımazsınız. Okula, işe gidip gelirken o çantaya minnettar kalırsınız. Peki neden CBF 150 yerine 250 tercih edesiniz? CBF150'ciler kızmasın ama CBF 150 biraz "tel maşa" hissi veren bir motor. Ticari pazara yönelik olduğu için haliyle tüm tasarımı, tüm parçaları ucuz olmak adına "şıklık"tan feraget ettirilmiş. performansı e5'te tem'de çok sınırlı. sahipleri yine kızacak ama sesi tırıl tırıl. sadece 1. ve 2. viteste yunuslara benzeyen sevimli bir sesi var hepsi o :) gaz verince o da gidiyor. cbf 250 candır :)
.

Eline koluna sağlık. Adı çıkmış 9'a, inmez 8'e misali.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
korkutmayın özenenleri :) bu motoru düşünenler için yazıyorum; 2. eli var. Geçen yaz Kızıltoprakta çok temizini ikinci el satan bir bayiye sormuştum. Etiket 6.250 gibiydi. 6.000'den aşağı inmediler sonra satıldı motor. Meraklısı var. Piyasada az olduğu için bayide ikinci el rafında dikkat çekiyor.

Motora başlangıç kitaplarında bile fotoğrafı olan, çok uygun bütçe ile sahip olabileceğiniz şık bir makine. Yeni başlayan arkadaşlar görünüm olarak cbr125/250 serisine kayabilirler. 2-3 bin TL ekleyip bunları da alabilirseniz ancak tümünü test etmiş biri olarak söylüyorum; konfor olarak CBR125, CBR250'lerden çok daha rahat, belinizi bükmeyen, yükün bileklerinize binmediği, artçınızı rahat ettiren bir motor. ben devirli agresif kullanırım diyorsanız ona da geliyor. sakin kullanırsanız mülayim, yüklenirseniz benzinli testere gibi sesiyle trafiği açabiliyorsunuz. :) Bahsettiğim racing soslu olanlar pata pata diye bağırıyor ancak. akropovic egsoz da taksanız sadece boğuklaşıyor kimse kendini kandırmasın. racing görünümlü olanlar çanta ile gerçekten kötü gibi duruyor ama bu motor asıl çantalı güzel. Çantalı olarak satın alıp kaskınızı, dizliğinizi, diğer eşyalarınızı gittiğiniz yerde elinizde taşımazsınız. Okula, işe gidip gelirken o çantaya minnettar kalırsınız. Peki neden CBF 150 yerine 250 tercih edesiniz? CBF150'ciler kızmasın ama CBF 150 biraz "tel maşa" hissi veren bir motor. Ticari pazara yönelik olduğu için haliyle tüm tasarımı, tüm parçaları ucuz olmak adına "şıklık"tan feraget ettirilmiş. performansı e5'te tem'de çok sınırlı. sahipleri yine kızacak ama sesi tırıl tırıl. sadece 1. ve 2. viteste yunuslara benzeyen sevimli bir sesi var hepsi o :) gaz verince o da gidiyor. cbf 250 candır :)
.


benim çoğu tanıdık CBF 150 İLE TAKASA GİRDİ 150 ccden 250 cc ye geçerken zaten CBF 250 den başka altarnatif yok ki

ayrıca konu da soğutucu mesajlar atanlar belli ben kullanmadığım için muayenesiydi şuydu buydu uğraşmak istemediğim için parçalayıp satmayı düşündüğümü yazdım....
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaşlar merhabalar,yeni motor alanlara hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüş dilerim.Son zamanlarda maelesef hiç yeterince vaktim olmadı dolayısıyla buralara fazla uğrayamadım.
Motorumu maddi sıkıntıdan dolayı satmak zorundayım,ilgilenen olursa diye ilan nosu;124505118.Herkesin tekeri düz bassın...
Selamlar cbf 250 ahalisi,motoru satmış olduk artık bakacaz nasipte ne var...? hepinize neşeli sürüşler dilerim.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Hakkaten ya 1 dk gitti motor :) Şaka bir yanada sen bu motoru en iyisi parça parça sat dostum :)

sahibindene baktım da baya yedek parça ilanı var ve çoğu cbf 250 parçası yok bende hemen ilan verdim evet beyler varsa aradığınız parça fiyat tekliflerinizi bekliyorum çanta bu arada 35 litre olması lazım
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba,

Geçen hafta kırmızı bir tane aldım, 2006, 41.000kmde. Keyfi olarak aldığım ilk motor bu. İlkokuldan beri bağ bahçe işleri için Jawa - MZ dahil çok motor kullandım ama bu başka. Alırken Antalya Honda Ataberk'e göstermiştim, usta ön amortisör keçesiyle egzantrik gergisi değişecek demişti, açınca egzantrik zinciri + yatağı da değişecek dedi bana +400 daha masraf açtı. Neyseki aldığım arkadaşla masrafları paylaşıyoruz, ben de yağını filtresini değiştiriyorum, belki bir de akü değişecek.

İşten eve evden işe keyfi binmek için aldım, henüz 30 km. anca yol yaptım, parçaların gelmesini bekliyorum. Antalya'da bildiğiniz Honda servisi nereleri var paylaşırsanız memnun olurum.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Arkadaşlar merhaba,

Geçen hafta kırmızı bir tane aldım, 2006, 41.000kmde. Keyfi olarak aldığım ilk motor bu. İlkokuldan beri bağ bahçe işleri için Jawa - MZ dahil çok motor kullandım ama bu başka. Alırken Antalya Honda Ataberk'e göstermiştim, usta ön amortisör keçesiyle egzantrik gergisi değişecek demişti, açınca egzantrik zinciri + yatağı da değişecek dedi bana +400 daha masraf açtı. Neyseki aldığım arkadaşla masrafları paylaşıyoruz, ben de yağını filtresini değiştiriyorum, belki bir de akü değişecek.

İşten eve evden işe keyfi binmek için aldım, henüz 30 km. anca yol yaptım, parçaların gelmesini bekliyorum. Antalya'da bildiğiniz Honda servisi nereleri var paylaşırsanız memnun olurum.

aradığın bir parça varsa komple motor var tabi şimdilik :bestmt:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar merhaba,
... egzantrik gergisi değişecek demişti, açınca egzantrik zinciri + yatağı da değişecek dedi bana +400 daha masraf açtı. ...

Önceliklie hayırlı olsun. Nasıl buldun sürüş karakterini?
Yukarıdaki yorumundan hareketle bir mantık kurdum: eğer egzantrik zinciri zamanında değişmezse bulunduğu yatağı, gergisini de bitirebiliyor olabilir mi? İyice şıkır şıkır olmasını beklemek belkide çok mantıklı değildir?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Seleden hiç kalkmadan 250 km yaptım. Seviyorum lan seni Cbx. Aslanım benim maşallah.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Seleden hiç kalkmadan 250 km yaptım. Seviyorum lan seni Cbx. Aslanım benim maşallah.

Obbaa! :) Naaptın hocam, nereden nereye? Otobanda kaçla gidiyosun genelde?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

BURADA CİDDİ ANLAMDA TWISTER EGZOZU ARIYORUM ARKADAŞLAR. BİR YOL GÖSTEREN OLABİLİR Mİ? UYGUN FİYATLI PERFORMANS EGZOZU DA OLABİLİR AMA HANGİSİ UYAR BİLEMİYORUM. BİZİM MOTORLARA ÇOĞUNUN GİRİŞ KISMI UYMUYOR GALİBA?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Obbaa! :) Naaptın hocam, nereden nereye? Otobanda kaçla gidiyosun genelde?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

BURADA CİDDİ ANLAMDA TWISTER EGZOZU ARIYORUM ARKADAŞLAR. BİR YOL GÖSTEREN OLABİLİR Mİ? UYGUN FİYATLI PERFORMANS EGZOZU DA OLABİLİR AMA HANGİSİ UYAR BİLEMİYORUM. BİZİM MOTORLARA ÇOĞUNUN GİRİŞ KISMI UYMUYOR GALİBA?


otobanda gitmedim e-5 :) Bilmiyor musun ? paralı yola karşıyım :) genelde 7500 devir 110 km Ama sollamalar falan 120-130 sürdüğüm oldu. En fazlada 150 bastım ama sanki biraz meyil vardı yolda. Twister egzosundan kastın kat iptali ise bence egzos arama boşuna git egzosçunun birine katını aldır çünkü lamda ve oksijen sensörü yok bizim motorlarda bir zarar gelmez.
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
arkadaşlar cbf250 için sticker arıyorum.depo üstündeki honda tamamda yanlardaki cbf250 yazısından bulabilir miyim ?
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
otobanda gitmedim e-5 :) Bilmiyor musun ? paralı yola karşıyım :) genelde 7500 devir 110 km Ama sollamalar falan 120-130 sürdüğüm oldu. En fazlada 150 bastım ama sanki biraz meyil vardı yolda. Twister egzosundan kastın kat iptali ise bence egzos arama boşuna git egzosçunun birine katını aldır çünkü lamda ve oksijen sensörü yok bizim motorlarda bir zarar gelmez.

GEÇENLERDE ŞİLE YOLUNDAYIM ARKADAN 110 120 İLE GELEN ARABALAR OLDUĞUNDAN RAMPA YUKARI YOLLAR DAHİL 120 İLE GİTTİM 50 KM KADAR AMA YANDAN RÜZGAR VURUNCA BİRAZ FARKEDİLİYOR OTOBANDA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst