Orjinal zincir almaya çalışma benden tavsiye fiyatını sorma bile :mrgreen:
Ben 100tl ye aldım zinciri 40tl de işçilik verdim ve şimdi hiç ses yok gayet memnunun yaklaşık 6 ay oldu yaptıralı. 100tl ye zincir ve gergi otomatiği ile birlikte aldım yanılmıyorsam. Manisa da bu fiyata yaptırdım ben , İstanbulda zinciri daha çeşitli marka ve fiyatlarda bulabilirsin ama. Yani bu dediklerimden daha ekonomik bile olabilir. Bu arada marka filan sorma cidden hatırlamıyorum ama toplam 140 tl verdim onu biliyorum![]()
pazartesi 2005 twister ım komple boyaya giriyor.ayrıca motor bloğunu söküp kağıt ve tel contayı değiştiricem..gösterge yenileniyor..tek eksik var üst kilometre okuyucu yok.satan neresi var arkadaşlar biliyormusunuz?





Hasan cb 300r güzelmiş. Yeni Twister'a baktın mı hiç? O da güzel ama TR'ye getirmiyorlar. Valla ben sadece bütçe odaklı baktım yoksa mevcut canavardan memnunum.
Inazuma tasarımı zayıf ve materyaline göre oldukça pahalı bir motor. Malzeme kalitesi kesinlikle 10 bin 500 TL'lik değil. Nereden çıkarıyorsun diyeceksiniz, aynı paraya CBR 250 R kalitesi de alınabiliyor. CBR 250R'da gösterge, grenaj ve diğer göze ve ele gelen parçaların kalitesini biliyorsunuzdur. Demekki Honda aynı fiyata o kaliteyi üretebiliyor. Suzuki neden üretmiyor? Bence ucuz kokuyor Inazuma. Birisi de çıksın desin ki "CBR 250 R'da bana ucuz kokuyor kardeşim. Göstergeleri basit ve derinliksiz, elcikleri, pegleri, jantı, şasesi ucuza mal edilmiş görünüyor" desin mesela?
.
fuarda bende inceledim inazumanın inciğini cinciğini, kilo bazında bildiğin 600 cc ve üzeri ağırlık var biraz hantal geldi bana.fakat malzeme kalitesi ve işçilik hakkını yememek lazım gayet iyi:cat: bu arada sırt dayama pedli givi flow topcase 40 lt gri renk ve givi monolock alt tabla operasyonum tamam çok oldu. çanta ve tablayı ucuza getirdim derken mevcut shad sh 40 için uydurulmuş o arka demiri büktürüp ayarlayım derken elimde kaldı. bide bağlantı demirine para bayıldık, aklınızda olsun çanta demiri kodu givi 261fz , 140 TL .feyizoğlundan zor buldum stoktaki son parçaymış! toplam maliyet 290 TL!
Ustacım Kask güzel görünüyor, güzel günlerde tak, kazasız belasız İnş. Yani yazından anladığım kadarı ile motorun arkasına çanta taktın galiba :cherry: Hayırlı olsun. Benim de motorun arka kısmı ile ilgili bir operasyonum var. Ama 1 ay içinde falan burada resimlerini paylaşırım ve hepinizi şaşırtacamÇanta taktığınıza pişman edecem hepinizi
l:
Hayırlı olsun Serhat. Artistik bişeymişYepyeni kask mutluluk verici kesinlikle. Ben de siyah Nolan N85 aldım fuardan. Yandan düğme ile açılıp kapanan dahili güneş vizörü de var. Tavsiye ederim. Bir de Zandona dizlik aldım. Mükemmel bir ürün, dizlik düşünüyorsanız tek geçebilrsiniz. Yalnız üzerini siyah ince bir kumaşla kaplayacağım. Depoyu çizebilitesi yüksek.
![]()
Topcase fotolarını da bekliyoruz.




İnnazumayı ekranlardan gördüğüm kadarı ile mevcut açılan konularda yorumladım, senin gibi yakından görmek nasip olmadı o yüzden malzeme kalitesi hakkında birşey diyemiyorum.. Ama Şahsen benim hoşuma giden bir tasarım ve suzukiye olan bir sempatim var ezelden beri. Suzuki daha japon daha kaliteli gibi gözümde hep.. 2013 twister konusundan Türkiyeye gelmeyeceği kesin, özellikle honda ace çamaşır suyundan sonra iyice umutlarım tükendiHer ne kadar Türkiyedeki en güçlü motosiklet markası Honda da olsa herkes honda binmiyor bu bir gerçek ama Hondanın satış politikası bir yana, Ülke şartları (ÖTV, KDV, Yakıt) ve tüketici profili, Hondayı haklı çıkartıyor bir nebzede olsa.. Örneğin Honda VTR250 idi sanırım v motor 250 cc.. Bence Türkiyeye gelmiş en kral 250 nakedlerden biri, innazuma mı? VTR mi? derseniz bence VTR.. Ama talihsiz bir şekilde Fazla satılmadı.. Japonya ve USA sitelerine girildiğinde hala satışta ve popiler bir motosiklet olduğunu göreceksiniz. İşin aslı ben twisterimden memnunum, artık eskisi gibide değil piyasa, parçası kolay ve ucuz bence.. 4,5,6 kapatıyorum 7000 devir km üzeri çok çabuk 130 km vuruyor ama bana 110 yetiyor
Seviyorum Motorumu.. Bol Cbf günler efem :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
fuarda bende inceledim inazumanın inciğini cinciğini, kilo bazında bildiğin 600 cc ve üzeri ağırlık var biraz hantal geldi bana.fakat malzeme kalitesi ve işçilik hakkını yememek lazım gayet iyi:cat: bu arada sırt dayama pedli givi flow topcase 40 lt gri renk ve givi monolock alt tabla operasyonum tamam çok oldu. çanta ve tablayı ucuza getirdim derken mevcut shad sh 40 için uydurulmuş o arka demiri büktürüp ayarlayım derken elimde kaldı. bide bağlantı demirine para bayıldık, aklınızda olsun çanta demiri kodu givi 261fz , 140 TL .feyizoğlundan zor buldum stoktaki son parçaymış! toplam maliyet 290 TL!
Ustacım Kask güzel görünüyor, güzel günlerde tak, kazasız belasız İnş. Yani yazından anladığım kadarı ile motorun arkasına çanta taktın galiba :cherry: Hayırlı olsun. Benim de motorun arka kısmı ile ilgili bir operasyonum var. Ama 1 ay içinde falan burada resimlerini paylaşırım ve hepinizi şaşırtacamÇanta taktığınıza pişman edecem hepinizi
l:
Eyvallah Hasan ustam sağolasın, operasyonunu merak ettim bitir görelimbu arada bu motor gerçekten 4-5-6. viteslerde kullanımı keyfli özelllikle bu viteslerde 5.500-8.000 dd.(maksimum) aralığında rampa bayır farketmeden rahat rahat kullanılacak motor.0 motor yapıldıgından bu yana 3.500 km i devirdim rodaj modaj kalmadı.120/130 kmh bu motorun en i gerisi için ne siz motoru üzün nede bu motor sizi.amaç değil araç olarak kullanılacak bi makina.şehir içi yetiyor bana, başlarda alışamamış bi yadırgamıştım Kawasaki Er-5 ten sonra ama şimdi tamam gibi
![]()
Arka çanta çok güzel durmuş. Birden "acaba başka bir motormu çıkartmış honda?" dedim içimden ama tam uyumlu olmuş.. Hep söylüyorum ama; ön cam mutlaka şart, hem faydasını görecek, hem motorun rahatlayacak, hem takarsan bana dua edeceksin. saygılar![]()
Ehvallah HasanTam uyumlu oldu evet, işyerinden bir arkadaşın burgman ındaydı satınca kaçmaz dedim aldım.ön cam olayına gelince haklısın ama 90/100 kmh hızlar çok bozmuyor beni fazla rahatsızlık oluşturacak bir direnç olmuyor rüzgara karşı.Ama Er-5 imde vardı özellikle 140 kmh ve üzeri hızlardaki faydası tartışılmaz,
Fotoğraflar birbirinden güzel... Maşallah diyelim de nazar değmesin![]()
srhtsglm acaba kaskı kaça aldın ve nerden çünkü bu kaskı bende düşünüyorum LS2 var bende ve pek memnun değilim. Ayrıca performansı nasıl rüzgar alıyormu yada ne gibi artıları var beğendiğin açıklarsan çok memnun olurum...