- Katılım
- 20 Eki 2006
- Mesajlar
- 161
arkadaşlar motorumun stop etme olayını çözdüm hiç bir tamirci de çözemedii kullanma kılavuzuna baktım motor rolanti devri 1400 de çalşcak diyoo bizim ustalar 1000de ayrlıyor motorlarımızı artık motrum soğukken bile stop etmiyor moralim düzeldii 1 aydır kafama takıldı az kalsın debriyaj setini deşiğtryordumm 300 tlden yırttıkk yanii bu arada 1 ayda 2 kere yağ değiştirdim tabiii sizinde aklınzda bulunsun bilmiyrumm adamlar kullanma klavuzuna bile yazmışlar vardır bi bildiklerii bi zararı olmaz heralde motora motorun vites geçişleri bile rahatladııı tokatdan sevgiler cbf 250 yi çok sevyrumm


