Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Bende Ekliyim Bari :)
sany1157l.jpg

sany1159.jpg

sany1166y.jpg
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
rica ederim yalnız subap ayarından bahsetmedim karburator uzerinde hava ayarı var onu çok acdıysalar ondan olabilir subapların cok sıkı olup olmadıgını da calısmasından anlarsınız motor kasıntılı çalışır gidona vibrasyon verir son olarak görmeden yönlendirmek istemem ama etkenleri test etmek gerek genede buyuk olasılık karburatör ve onu isterseniz siz temizleyebilirsiniz karburatorun altına bakın bir hortum göreceksiniz ve onun biraz yukarısında duz tornavida agızlı bir vida göreceksiniz onu actıgınız zaman karburatorun dibindeki pislik akar fakat sonradan sıkmayı unutmamak gerek :) eger içi pisse pislik ordan cıkar artı olarak gene aklıma gelmişken söyliyim yakıttan bile yapabilir adi benzin perforamsı dusurur

Anladım yağmurlar kesilsin ilk işim karbüratörü temizlemek olacak. Üstelik motorda düşük devirde bayağı titreşim var sanırım normalden fazla ve motor çok nadirde olsa stop ediyor bu subap ayarı istediğinin göstergesi sanırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:18 ----------

Bende Ekliyim Bari :)
sany1166y.jpg

Kazasız belasız binin. Gerçekten çok temiz bakmışsınız kaç km de ? Benzinle filan mı siliyorsunuz motoru :) A bir de şimdi gördüm siz de Wiwi akümü kullanıyorsunuz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

dsc01177tg.jpg




Gayet güzel ve temiz :) Egsozda çizik yok maşallah :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Anladım yağmurlar kesilsin ilk işim karbüratörü temizlemek olacak. Üstelik motorda düşük devirde bayağı titreşim var sanırım normalden fazla ve motor çok nadirde olsa stop ediyor bu subap ayarı istediğinin göstergesi sanırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:18 ----------



Kazasız belasız binin. Gerçekten çok temiz bakmışsınız kaç km de ? Benzinle filan mı siliyorsunuz motoru :) A bir de şimdi gördüm siz de Wiwi akümü kullanıyorsunuz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

dsc01177tg.jpg




Gayet güzel ve temiz :) Egsozda çizik yok maşallah :)

Merhaba Teşekkür ederim :) Cila cekiyorum 30000 e yaklastı o kadar titresimli calısıyorsa belki siboplar daha önceden ayarlanırekn aralıkları fazla dar yapılmış olabilir standart ayarları var motor o şekilde yurumez ama belkide rolanti cok dusuktur 1400 rpm olmalı tamir , bakım kitaplarını upload ediyorum birazdan buraya koyacagım ordan tavsiye ayarlara göz atarsınız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:04 ----------

tamir klavuzları

http://rapidshare.com/files/439422784/honda_twister_cbx-250.zip

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:15 ----------

o vivi mi neydi o akuden hiç memnun değilim benden önceki sahibi almış daha yolda bırakmadı ama dogru duzgun sarz tutmuyor hergun calıstıracaksın calısmassa bayılır
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
Merhaba Teşekkür ederim :) Cila cekiyorum 30000 e yaklastı o kadar titresimli calısıyorsa belki siboplar daha önceden ayarlanırekn aralıkları fazla dar yapılmış olabilir standart ayarları var motor o şekilde yurumez ama belkide rolanti cok dusuktur 1400 rpm olmalı tamir , bakım kitaplarını upload ediyorum birazdan buraya koyacagım ordan tavsiye ayarlara göz atarsınız


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:15 ----------

o vivi mi neydi o akuden hiç memnun değilim benden önceki sahibi almış daha yolda bırakmadı ama dogru duzgun sarz tutmuyor hergun calıstıracaksın calısmassa bayılır

Çok teşekkürler türkçe de olsaymış daha ii olcakmış :)) Ya bi de bugün bakayım dedim 10 tl benzinle 43 km gidebildi normal kullanımda üstelik.. Kesin bi ayarsızlık var bence çarşamba servise gitçem artık :(
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Çok teşekkürler türkçe de olsaymış daha ii olcakmış :)) Ya bi de bugün bakayım dedim 10 tl benzinle 43 km gidebildi normal kullanımda üstelik.. Kesin bi ayarsızlık var bence çarşamba servise gitçem artık :(

rica ederim valla bende aradım anca bunu bulabildim artık google translate sağ olsun ordan anlıyorum ne dediğni evet aşırı yakmış ama bunlar hasar sebepli olmayabilir hasarda varsa karburator diyaframında vardır fakat bu ayarları heralde motorun m sini bilmeyen biri yapmış çünkü standartta su aralar test ettim 23 kilometre falan gidebiliyor 1 litre ile
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
rica ederim valla bende aradım anca bunu bulabildim artık google translate sağ olsun ordan anlıyorum ne dediğni evet aşırı yakmış ama bunlar hasar sebepli olmayabilir hasarda varsa karburator diyaframında vardır fakat bu ayarları heralde motorun m sini bilmeyen biri yapmış çünkü standartta su aralar test ettim 23 kilometre falan gidebiliyor 1 litre ile

10 türk lirası dedim ona göre.ama yine de sizin hesabınıza göre 63 km gitmesi gerekir. Servise götürcem artık başka çare yok bi baksınlar
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
Ne güzel gidiyorlar :) Bi sorum olacak ben lastikleri değiştircem de siz ne önerirsiniz ve nerden alıp nerede taktırmalıyım ?
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Ne güzel gidiyorlar :) Bi sorum olacak ben lastikleri değiştircem de siz ne önerirsiniz ve nerden alıp nerede taktırmalıyım ?
Michelin Pilot Sporty kullanıyorum,çok memnunum tavsiye ederim 400tl gibi fiyatı var,ama fuar da yaklaşıyor bence fuarı beklemelisin.
 
Katılım
12 Kas 2010
Mesajlar
9
motodaşlar merhaba,
yaklaşık 4 aydır CBF 250 kullanıcısıyım, motorumda 7 bin devir ve devamında müthiş bir titreşim oluyor, forumda rahatlıkla 140-150km hıza ulaşıldığını okuyorum ama bu kadar titreşim yaşıyor musunuz merak ediyorum?

Tek silindirde titreşimin sıfır olmasını beklemiyorum ama artmasına neden olabilecek bozukluklar veya en aza indirmek için yapmamız gerekenleri sorsam çok geniş cevaplı bir soru mu olur? :)
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
Michelin Pilot Sporty kullanıyorum,çok memnunum tavsiye ederim 400tl gibi fiyatı var,ama fuar da yaklaşıyor bence fuarı beklemelisin.

Çok teşşekürler. Beklerim fuarı ya. Ama nerde olacak bu fuar bir de alınca serviste mi taktırmalıyım ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

motodaşlar merhaba,
yaklaşık 4 aydır CBF 250 kullanıcısıyım, motorumda 7 bin devir ve devamında müthiş bir titreşim oluyor, forumda rahatlıkla 140-150km hıza ulaşıldığını okuyorum ama bu kadar titreşim yaşıyor musunuz merak ediyorum?

Tek silindirde titreşimin sıfır olmasını beklemiyorum ama artmasına neden olabilecek bozukluklar veya en aza indirmek için yapmamız gerekenleri sorsam çok geniş cevaplı bir soru mu olur? :)

Olmaz :) Bendede çekiş ve sürat sorunu var.130u geçemiyorum 6. vitesim yok gibi. Titreşim subap ayarı iyi yapılmamışsa olabilir diye biliyorum. Ben servise götürcem sanada götürmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Kas 2010
Mesajlar
9
Çok teşşekürler. Beklerim fuarı ya. Ama nerde olacak bu fuar bir de alınca serviste mi taktırmalıyım ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------



Olmaz :) Bendede çekiş ve sürat sorunu var.130u geçemiyorum 6. vitesim yok gibi. Titreşim subap ayarı iyi yapılmamışsa olabilir diye biliyorum. Ben servise götürcem sanada götürmeni tavsiye ederim.

subap ayarının üstüne düşücem, servis şart oldu teşekkür ederim.. iyi sürüşler..
 
Katılım
12 Kas 2010
Mesajlar
9
keşke motorumun problemleri bunlarla kalsaydı bu sabah yerle yeksan olmamla birlikte depoda göçük ve gidonda yamukluk da aramıza katıldı servise götürüp motorumdan af diliycem..
herkese kazasız sürüşler ıslak zeminlere dikkat :) :pr:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Arkadaşlar merhabalar, daha önce yağ eksiltme problemindin bahsetmiştim gelişmeleri anlatmak istiyorum, castrol 10-50 tam sentetik yağı motoruma koydum ve yaklaşık 2000 km yol gittim yarısından fazlası otoban yolculuğu oldu, paronaya haline geldi sürekli yağ montrolü yapıyorum ve gram yağ eksiltme problemi yok. önceden vites geçişleri rahatlamıştı ama durduğu yerde rolantide çalışırken boşa alamıyordum, motor hareket halinde boşa almadıysam ışıklarda beklerken el debriyaj manetinde basılı olduğu halde ileri doğru bir hareket vardı, bu yağı motoruma koyduktan sonra bu problem çözüldü, artık boşa geçiyor ileri doğruda çekmiyor motor.
şimdiki sıkıntım şu motor verdiğim gaza geç tepki veriyor, olayı şöyle anlatayım ani hızlanmak hevesiyle gazı açtığımda devir yerinden oynamıyor ses yükselmesi olmuyor 1 saniye gibi bir süre geçtikten sonra motor birden canlanıyor, ayrıca gaz kolunu bıraktıktan sonra motor rolantiye bazen çok geç düşüyor bazen hiç düşmüyor bazende normal hiç problem yapmadan düşüyor, ben hava ayarından şüpheleniyorum ama hava ayar vidası öyle biyerde ki özel anahtarı olmadan ona ulaşmak nerdeyse imkansız. sizce bu sıkıntının sebebi ve çözümü nedir. kalın sağlıcakla kazasız sürüşler...
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
merhaba arkadaşlar. cbf150'den cbf250'ye geçiş yapan arkadaşlar varmıdır ? bu aralar 250 ye geçiş yapmayı düşünüyorum da,pişman olurmuyum diye düşünüyorum.uzun yol çok yapıyorum ,bu motor uzun yolda en kötü cbf150 kadar rahatmıdır mesela,,aralarında ne gibi bariz farklar var , düz yolda son hızı nedir(cbf150 son hız 120km dipgaz) full depo ile ortalama kaç km yapar v.s. bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst