- Katılım
- 15 Nis 2010
- Mesajlar
- 83
Honda Twister vitesler ve devir
Herkese selamlar ve kazasız sürüşler.
Ben yeni bir Twister kullanıcıyım. Motorda 6 vites var ve doğrusu ben sürerken hangi viteste olduğumu bazen anlayamıyorum. Sanırım sırayla değilde bazen bir iki vites atlatarak değiştiriyorum. (tamamen benim acemiliğim sanırım)
Asıl sorum şu, vites teğiştirirken devir saatinde hangi devri görmeliyim. Yani motorun en iyi torku verdiği aralık neresi. Misal araç kullanırken 3bin 3500 gibi bakarız ve bu devirler teknik bilgi olarak bir yerkerde yazar.
Bu motor için değerler nedir?
Herkese selamlar ve kazasız sürüşler.
Ben yeni bir Twister kullanıcıyım. Motorda 6 vites var ve doğrusu ben sürerken hangi viteste olduğumu bazen anlayamıyorum. Sanırım sırayla değilde bazen bir iki vites atlatarak değiştiriyorum. (tamamen benim acemiliğim sanırım)
Asıl sorum şu, vites teğiştirirken devir saatinde hangi devri görmeliyim. Yani motorun en iyi torku verdiği aralık neresi. Misal araç kullanırken 3bin 3500 gibi bakarız ve bu devirler teknik bilgi olarak bir yerkerde yazar.
Bu motor için değerler nedir?

