Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Birde bu kronik zincir problemi tam olarak nasıl bi problem, ayrıca 100km de tam olarak ne yakıyor tam anlayamadım herkez farklı değer yazmış. :)


ben 22000 km de zinciri değiştirdim cünkü özelliği gitti ve sorun yaptı dandik bi zinciri var. zincirdeki sese gelince: her cbf 250 de var o ses, 50 km hızdan sonra motorun sesinden duyulmaz oluyor. nedeni 2 tane. 1) sanzumanın o taraftaki dişlinin dışında zincire baskı yapan bi metal parca var o zincire sürtüyor ya da zincir ona sürtüyor.

2) zincirin altında , zincir sürtmesin diye bi koruma plastiği varya ( adını bilmiyoru m) ondan yapıyor gibi ama 1. neden daha baskın.


her seye ragmen motorumu seviyorum;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------

selamlar,
kafkas motorun hayırlı olsun..
ben reha, istanbuldan.. yıllardır sitenin motorsuz bir üyesiydim, geçtiğimiz günlerde cbx250 2004 model.. cbx ile ilgili pek yazı yok ben de kendimi bu başlığa ait hissedip yazayım dedim :)
bir haftadır kullanıyorum yaklaşık motoru, 2 sorum var tecrübeli arkadaşlara:
dijital göstergede saat ve kilometre sürekli sıfırlanıyor (toplam km değil reset ile sıfırlanabilen km), ayarını nasıl yapacağımı mı bilemiyorum arıza mı var acaba nasıl tespit edebilirim?
hız olarak da 140a çıkabileceğini okumuştum forumlarda, bugün tem de denemek istedim 130u gördüm ama 9bin devire dayandığını farkedince bıraktım gazı.. normal midir?


benim cbf le 130 zor yapıyorum ya. bi de o sıfırlanma mevzusu en cok motor calışmadığında
sık aralıklarla marsa basıyorsan ondan oluyor. uzun ve sık mars basma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 ----------

slm arkadaşlar.ben bursadan murat ocak ayında aldım cbf 250 motorumu gücü güzel ama titreşim var.artı çok yakıyo.50tl lik benzinle 250 km yol yaptım.bide egzoz taktırmak istiyorum ama nerde bulucam hangi marka iyidir hesaplıdır bilmiyorum..yardımcı olursanız sevinirim.herkeze kazasız belasız sürüş keyfi dilerim




ben bi depo ile 320 km gidiyordum su an denemedim hiç
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
benim cbf le 130 zor yapıyorum ya. bi de o sıfırlanma mevzusu en cok motor calışmadığında
sık aralıklarla marsa basıyorsan ondan oluyor. uzun ve sık mars basma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 ----------


ben de diyorum ya 9000deviri gördü, sürekli o hızda - devirde gidilmez.. sanırım normali bu..

haklısın akü sorunu değil söylediğine benzer bir durummuş.. başlangıçta ibreyi bekliyordum ama trafikte acemilikle stop ettirdiğim durumlar olmuştu o durumlarda marşı düzgün kullanmadığım içinmiş.. artık sıfırlanmıyor :)
 
Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
7
ben 140 rahat gördümmmm süratte sorum yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

arkadaşlar intermette arattım bulamadım cbf 250 kullanım kılavuzu lazım bana :)))
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
klavuz

ben 140 rahat gördümmmm süratte sorum yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

arkadaşlar intermette arattım bulamadım cbf 250 kullanım kılavuzu lazım bana :)))





bende var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------

ben 140 rahat gördümmmm süratte sorum yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

arkadaşlar intermette arattım bulamadım cbf 250 kullanım kılavuzu lazım bana :)))



ya nasıl yapıyorsunuz 140 ben anlamadım saka mı?
 
Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
7
valla ben 2009 aralık ayında aldım daha yeniyim alışmaya şalışıyorum ama 140 rahat gördüm yol bitti bitmeseydi dahada giderdi
 
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
selam cbf 250 ciler
bu motorun parcası işciliği bakımları pahalımı en azından debriyaj balatası değitiren oldumu kac para falan filan işte bilgi verirseniz sevinirim seviniriz
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Şu an kullandığınız lastik, hangi marka?
Fabrika çıkışı pirelli,tabi metzeler ve michelin de olabilir.Tabi bu kullanmanıza bağlı mesela sert kullanıyorsan pirelli,yumuşak kullanıyorsanız michelin derim.Metzeler kulanmadım ama onunda iyi bir marka oluğunu biliyorum.Bunların fiatları ise hemen hemen birbirine yakın gibi.Yinede siz iyi araştırıp öyle alın.
 
Katılım
5 Ara 2009
Mesajlar
6
merhaba

öncelıkle teşekkur ederim neden sert kullanım da pirelli, nasıl bir faydası oluyor acaba
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaslar mutlaka daha önceki sayfalarda vardır ama şu an geri dönüp aramaya hiç zamanım yok.Zira bugün 2006 model CBF 250 almak üzereyim. Bir arkadasım yedek parçalarının çok çok pahalı olduğunu söyledi. Bu konuda CBF 250 tecrübesi olan ve bazı parçaların fiyatlarını yazabilecek arkadas varsa memnun olurum.(Amortisör,göstergeler,sinyaller,balata vs.)Cevaplarınız için şimdiden tşk ederim.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Arkadaslar mutlaka daha önceki sayfalarda vardır ama şu an geri dönüp aramaya hiç zamanım yok.Zira bugün 2006 model CBF 250 almak üzereyim. Bir arkadasım yedek parçalarının çok çok pahalı olduğunu söyledi. Bu konuda CBF 250 tecrübesi olan ve bazı parçaların fiyatlarını yazabilecek arkadas varsa memnun olurum.(Amortisör,göstergeler,sinyaller,balata vs.)Cevaplarınız için şimdiden tşk ederim.

hocam bu yazdığın parçalardan amartisör ve gösterge cidden pahalı parçalar ama her 6.000 km de değişmez, sana lağzım olacak olanlar yağ ve hava filtresi, zincir dişli, onlar içinde sahibinden yedek parça bölümünden bakabilirsin.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Arkadaşlar çok severek kullandığım motosikletimi cc büyütmek amacıyla satıyorum bilginize....İlan linki ikinci el satış bölümünde yer almaktadır. Hepinize sevgiler..
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
75
cbx 250 ile cbf 250 arasında model farkı hariç bi fark varmı ki ve 250lik bi alet için 130-140 son hız biraz az gibi geldi bna ama cbr 125 bile o hızlarda seyredebiliyorken :silent:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
12
Selam Arkadaşlar, sizden bir konuda yardım isteyeceğim,

Cumartesi günü motosikleti basınçlı suda yıkattım, yıkama işleminden sonra motosikleti park alanına götürdüm, akşamına topcase i sökmek için otoparka gittim, o sırada geçici olarak boşta çalıştırdım, fakat 3. çalıştırmada dijital ekran görüntüsü gitti ve motordan tırrrrrt tırrrrrrt :) gibi sesler çıkıyor. Off konumuna alıp tekrar On konumuna aldığımda dijital ekran geliyor çalıştırmak istediğimde aynı ses geliyor ve ekran gidiyor, sizce neden olabilir ??? birde Gaziosmanpaşa'da oturuyorum yakın olan bir tamirci yönlendirebilirsiniz sevinirim.

İyi Günler
 
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
16
Arkadaslar bu resmi yine bu siteden buldum motor bence manyak guzel olmus nasıl yaptırılabilir boyle sekilde . farlar hangi motorun farı . yorumlarınızı bekliyorum ama bu forumda resim nasıl ekliyoruz bilmiyorum olacakmı
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Selam Arkadaşlar, sizden bir konuda yardım isteyeceğim,

Cumartesi günü motosikleti basınçlı suda yıkattım, yıkama işleminden sonra motosikleti park alanına götürdüm, akşamına topcase i sökmek için otoparka gittim, o sırada geçici olarak boşta çalıştırdım, fakat 3. çalıştırmada dijital ekran görüntüsü gitti ve motordan tırrrrrt tırrrrrrt :) gibi sesler çıkıyor. Off konumuna alıp tekrar On konumuna aldığımda dijital ekran geliyor çalıştırmak istediğimde aynı ses geliyor ve ekran gidiyor, sizce neden olabilir ??? birde Gaziosmanpaşa'da oturuyorum yakın olan bir tamirci yönlendirebilirsiniz sevinirim.

İyi Günler

Muhtemelen akü kontaktları , sigorta kutusu vs. biryere su kaçırdınız. Tamiri tedavisi nasıl olur bilemiyorum ama bir tamircinin bakması bence şart.
Oturduğunuz civarda tamirci bilemiyorum, arkadaşlar sanırım yardımcı olurlar

Kolay gelsin
 
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
16
http://img86.imageshack.us/img86/981/gr143ki.jpg

gr143ki.jpg


motor boyle nasıl yapılabilir far hangi motorun farı biliyormusnuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

Arkadaslar bence coook guzel olmus boyle yapılabilimi nerede nasıl kaca patlar farlar hangi motordan alınma ruzgarlıkla butun satılırmı acaba . yuvarlak farları sevmiyorum cunku alt grenajı yaptıramazsak en azından farı duzelteyim. degerli yorum ve bilgilerinizi bekliyorummm
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
12
Muhtemelen akü kontaktları , sigorta kutusu vs. biryere su kaçırdınız. Tamiri tedavisi nasıl olur bilemiyorum ama bir tamircinin bakması bence şart.
Oturduğunuz civarda tamirci bilemiyorum, arkadaşlar sanırım yardımcı olurlar

Kolay gelsin

Teşekkürler,

Benim motor 3-4 aydır otoparkta duruyordu, toplam 70-80km yol katetmişimdir.

Serviste(Anes Motor) tamir ettirdim, akünün boşalmasından dolayı çalışmıyormuş, şarjda tuttular sorun giderildi.

İyi Günler
 
Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
7
arkadaşlar bakımlarını yaptırabilecegim bursada bi servis veya usta varmı bildiginiz. duran kardeşler hondanın yetkili servisi ama çok pahalı.inegölde varmış telefonu vardı.kaybettim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst