Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yooo benım makınada oyle bısey yok ben 1-2-3-4-5. vıteslere kadar devır kesıcıye kadar asılsamda tıtresım yok + ses de gelıyo gelen tek yer zıncır sesı oda butun cbf lerde var :cat:

Ben de anormal birşey olduğunu anlamıştım zaten.Garantisi bitmeden yaptırayım bari.Daha iki gün oldu motoru alalı.2 nci viteste 6.000 devire gelince motor zangır zangır titriyo.Grenajlardan ses geliyo.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Ben de anormal birşey olduğunu anlamıştım zaten.Garantisi bitmeden yaptırayım bari.Daha iki gün oldu motoru alalı.2 nci viteste 6.000 devire gelince motor zangır zangır titriyo.Grenajlardan ses geliyo.

motorun kac model nasıl garantısı oluyo ? 2007 dıyse bıttı bıtıcek yada bıttı :D ama dedıgın zangırtılar normal degıl emın olabılırsın ben tek kısı yada ıkı kısı fark etmıyo asıldıgım zaman bıle zıncır sesınden (oda normal)baska ses cıkmıyo haa motor gurultulu calısır ama oda naparsın tek sılındır ve 250 cc :) servıse gıtsen ıyı olur :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler dediğim gibi 2. viteste 6.000 deviri geçince önce depo titremeye başlıyo.Sonra zırıltı şeklinde sesler gelmeye başlıyo.Bu sesler motorun grenajlarından ya da başka aksamlarından geliyo.Katlanılacak basit bir vibrasyon değil.Resmen motor zangır zangır titriyo.Ustaya sorduğumda düşük viteslerde yüksek devire çıkmaman lazım diyo.Ancak 5.500 devirde vites değiştirmek de bana saçma geliyo biraz.Motor birkaç kere yatmış sanırım.Ciddi hasar yok ama bu titreşim de nedir?Garantisinin bitmesine 3-4 ay var.Ancak ben uğraşmak istemiyorum.Galiba geri teslim edicem bugün.Henüz 7.500 km'de temiz motordur dedik ancak sorunlu bir motor galiba.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
arkadaşlar

ikinci el KAZASIZ problem çıkarmayacak temiz bir makina arıyorum
varmıdır CBF 250 satmayı düşünen ya da bir tanıdığınız
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Beyler dediğim gibi 2. viteste 6.000 deviri geçince önce depo titremeye başlıyo.Sonra zırıltı şeklinde sesler gelmeye başlıyo.Bu sesler motorun grenajlarından ya da başka aksamlarından geliyo.Katlanılacak basit bir vibrasyon değil.Resmen motor zangır zangır titriyo.Ustaya sorduğumda düşük viteslerde yüksek devire çıkmaman lazım diyo.Ancak 5.500 devirde vites değiştirmek de bana saçma geliyo biraz.Motor birkaç kere yatmış sanırım.Ciddi hasar yok ama bu titreşim de nedir?Garantisinin bitmesine 3-4 ay var.Ancak ben uğraşmak istemiyorum.Galiba geri teslim edicem bugün.Henüz 7.500 km'de temiz motordur dedik ancak sorunlu bir motor galiba.






bu cbf ler de bu titreşim orjinalden vardır. istedigin servise göster yapılamaz,ben bagır bangır bagırıyorum. ben yandım siz yanmayın diye sana tavsiyem motoru hemen geri teslim et benim sfır motordada vardı 6 bin devirden sonra zarıltı
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Dediğin gibi benim motosiklettede var 6000 devirden sonra acayip vibrasyon oluyor malesef ve bir türlüde kesemedik....:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu vibrasyonun orijinalde olması biraz içimi rahatlattı açıkçası.Bende benim motorda mı sorun var demiştim.6.000 devirden sonra titreşim kendini hissettirmeye başlıyo.6.500-7.000 arası zırıltı sesi geliyo sonra hemen kayboluyo.8.000 lerden sonra ise devrimci testislerim gıdıklanmaya başlıyo.Şehir içinde sakin kullanımda rahatsız edici bir durum yok.Galiba gülü seven dikenine katlanır diyecez.Daha depoyu bitirmeyi başaramadım ancak cbf150'den sonra çok da fazla benzin tüketmeyen bir motor olduğunu belli ediyo.Yalnız arka lastiklerden çok şikayetçiyim.Hemen kayıyo.Bugün aniden yola çıkan bir arabayı farkedince panik fren yaptım.Arka taraf dans ediyo.Neyseki ön fren çok sağlam.Hiç arka freni kullanmasak daha iyi.Yakın zamanda lastikleri değiştirmek istiyorum.Herşeyden önce güvenlik gelir.Şöyle arka lastiği kitleyince ciyak ciyak öten yumuşak hamurlu bir lastik olsa çok güzel olacak.Sizlerin tavsiye edebileceği lastik markası var mı?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bu vibrasyonun orijinalde olması biraz içimi rahatlattı açıkçası.Bende benim motorda mı sorun var demiştim.6.000 devirden sonra titreşim kendini hissettirmeye başlıyo.6.500-7.000 arası zırıltı sesi geliyo sonra hemen kayboluyo.8.000 lerden sonra ise devrimci testislerim gıdıklanmaya başlıyo.Şehir içinde sakin kullanımda rahatsız edici bir durum yok.Galiba gülü seven dikenine katlanır diyecez.Daha depoyu bitirmeyi başaramadım ancak cbf150'den sonra çok da fazla benzin tüketmeyen bir motor olduğunu belli ediyo.Yalnız arka lastiklerden çok şikayetçiyim.Hemen kayıyo.Bugün aniden yola çıkan bir arabayı farkedince panik fren yaptım.Arka taraf dans ediyo.Neyseki ön fren çok sağlam.Hiç arka freni kullanmasak daha iyi.Yakın zamanda lastikleri değiştirmek istiyorum.Herşeyden önce güvenlik gelir.Şöyle arka lastiği kitleyince ciyak ciyak öten yumuşak hamurlu bir lastik olsa çok güzel olacak.Sizlerin tavsiye edebileceği lastik markası var mı?

Şu anki lastiklerin pirellimi
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Evet kayma yapıyor ama diğer lastiklerdede yapıyor yinede metzeller yada dunlop alabilirsin ama cbf lerde pek farkedeceğini sanmıyorum sen genellikle ön freni kullanırsan fazla problem olacağını sanmıyorum kardeşim :cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
kingman, motoru kaça almıştın
sakıncası yoksa paylaşabilirmisin
ben de CBF 250 arıyorumda piyasası ne kadar onu bir öğreneyim
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hocam o fiyata kesinlikle alma zaten üretimide durdu tavsiye etmem 4000 tl ye bursada bilmiyorum ama istanbulda kralından cbf 250 alırsın kardeşim:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kingman, motoru kaça almıştın
sakıncası yoksa paylaşabilirmisin
ben de CBF 250 arıyorumda piyasası ne kadar onu bir öğreneyim

Benim motor 6.000 civarıydı uzun süre.Ancak sonradan 5.500'e düştü.Ben de kaçırmıyayım dedim.Acele telaş alıverdim.Benim motor 7.500 km'de 2007 model.Garantisinin bitmesine 4 ay var.Bundan kısa süre önce temiz az km yapmış bir cbf250'yi 6.000 den aşşağı almak mümkün değildi.Ancak şu sıralar ötv indirimi falan piyasa karıştı.CBF250'lerde gözle görülür düşüşler oldu.Tabi sıfırı satılmadığı için modellerin düşmesinin de etkisi var.Bence biraz aceleye getirmeden sıkı pazarlıkla 5.000'nin altında uygun cbf250 bile bulman mümkün.CBF150'nin sıfırı masraflarıyla birlikte 4.000'e yaklaşırken cbf250 bu makul fiyatlarıyla çok tercih edilir bence.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sen de sağolasın Kingman
benim bulduklarım da 6 civarı
birazda istanbul araştırayım bakalım
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Beyler dediğim gibi 2. viteste 6.000 deviri geçince önce depo titremeye başlıyo.Sonra zırıltı şeklinde sesler gelmeye başlıyo.Bu sesler motorun grenajlarından ya da başka aksamlarından geliyo.Katlanılacak basit bir vibrasyon değil.Resmen motor zangır zangır titriyo.Ustaya sorduğumda düşük viteslerde yüksek devire çıkmaman lazım diyo.Ancak 5.500 devirde vites değiştirmek de bana saçma geliyo biraz.Motor birkaç kere yatmış sanırım.Ciddi hasar yok ama bu titreşim de nedir?Garantisinin bitmesine 3-4 ay var.Ancak ben uğraşmak istemiyorum.Galiba geri teslim edicem bugün.Henüz 7.500 km'de temiz motordur dedik ancak sorunlu bir motor galiba.






bu cbf ler de bu titreşim orjinalden vardır. istedigin servise göster yapılamaz,ben bagır bangır bagırıyorum. ben yandım siz yanmayın diye sana tavsiyem motoru hemen geri teslim et benim sfır motordada vardı 6 bin devirden sonra zarıltı

dostum yanlıs anlama ama senın motorun köfte cıkmıs yanı cbf 250 ıcın yazdıklarına bakıyorum cbf in ıyı hıc bır yanı yok yanı honda bı motor uretmıs cbf 250 yi 10 bin tane üretmıs 1 tane bozuk olanı sana denk gelmıs yada sen bu makıneden cok seyler beklıyodun ıstedıklerını karsılayamadı dıye bukadar kotuluyosun su yukarıda yazdıklarının hıc bırıde benım motorumda yok ne 2 vites nede baska vıteslerde kiiiii vıtes degısımlerımı gorsenız motorun canını alıyorum gıbı ama ne zırıltı nede titresim 2 kısı 135 le gıdebılıyorum tıtresımde yok haaa zincir sesi var ona bısey dıyemem ama senın yazdıkların kadarda degıl yanı kusura bakma mılletın hevesınıde kırma sen yandıysan yandın o senın sorunun burda cbf 250 si olan arkadasınlarında canını sıkma ınsanın ıster ıstemez moralı bozuluyo umarum anlatmak ıstedıklerımı dogru anlarsın sakın yanlıs anlama cunkı kımseyı kırmak degıl amacım :cat::rendeer::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst