Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Ağu 2008
- Mesajlar
- 556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yooo benım makınada oyle bısey yok ben 1-2-3-4-5. vıteslere kadar devır kesıcıye kadar asılsamda tıtresım yok + ses de gelıyo gelen tek yer zıncır sesı oda butun cbf lerde var :cat:
Ben de anormal birşey olduğunu anlamıştım zaten.Garantisi bitmeden yaptırayım bari.Daha iki gün oldu motoru alalı.2 nci viteste 6.000 devire gelince motor zangır zangır titriyo.Grenajlardan ses geliyo.