kardeşim senin yaşın kaç ? kilon boyun kaç ? kullandıgı nekıpmanlar neler ? bunları cevapla yalım once ok3 ?
mesela;
ben 188 boy
110 kiloyum ve boks sporu ıle ılgılenıyorum,
ayaklarım 48 numara
ve bu halımle ist ikamet ediyorum
hamd olsun.
ben bi akşam benim arkadaşla beraber eyüp-balat-karaköy-ortaköy-yenikapı yaptım sonra Borusan otonun altından ıstınye parkın oldugu mevkıdekı cevre yolundan otobana cıktım,
bende 2006 model honda cbf 250 22 000 km de motor var
arkadasımda cbx 250 twister var 75 000 km de
normal gelırken otobanda istde ikamet edenerl bilir, KAGITHANE Viyadüğü vardir,ben burada yolu bos bulunca yapıstırdım arkardesta yapıstırdı gece saat 11 00 olmak uzeydı, ben hatta hıxlı gitsin die deponun ustunede yattım
sonra ise ben ,140 km gördüm, arkadas ıse yanmmda gectı gıttı sordu moda 150 basmıs o cbx 24 bnm kı ıse 22 beygır bu aralık normaldır ıde ben kıloyoyum o 70 ben 110 ve ayrıyetten vuctlu oldugum ıcın ruzgar kesiyordum,
Şu var üzerindeki şöferde önemli mesela ben gündüz uzun gece kısa farlarım ve garaja bile girsem sinyal verirrm,arkadasım hıcbırıyle ılgılenmez gunduz normal gecede normal kısa yakar , ve saire cok neden var rüzgar yoltutus felan
ama makınen 140 km gormesı lazım
cbf 250 140kkm
cbx 250 160 km gorur.
Sonra servis ise olayına gelelim taş catlasın bujı,hava,yağ,yağ deişimi,işcilik,
200 tl yı gecmez
ben mesela alırken motoru basıan 4 tane motocu cagırdım,
bındler motora begendiler vites aralıkları temzi hızanmaısı ıyı dedı ler
1.D&B
2,Esengül
3.Esengül
4.Esengül
5.benyaptırdım 24000 bakkımı esengül honda da Ahmet usta hıcbır sorun olmadıgını soledı,
110 tl verdım bakıma ;yag,buji,işciılk
bu kadar
ve titreşim hariç gercekten sehiriçnde gecen alet cok nadır hızlanma ve aralara girmeside sahane
Allah c.c. Korusun.