Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
- Konu Yazar
- #941
sana cbf 150linle mutluluklar dilerim 
miyavvvvvvvvv
miyavvvvvvvvv
viper arkadaşım...sen o fiyatları nerden aldın..bu kadar ucuza..ben sana söylüyim servis fiyatlarını ne kadar faişş....egzantrik zinciri 190 ön balata 55 arka balata 95 zincir dişli seti 400 hava filtresi 35 yağ filtresi 15 tako 800 sadece takonun cevresindeki gri çerceve 150 buji 15.....herzamanki gibi honda ve faişş servis klasiğiii....servisle işim olmaz kendim orjinallerini alırım kendi ustama götürürüm...arz ederim...başka sorusu olan varsa sorsun....
Sonuçta ben de hyosung gt250r motorumu sözde bakım sırasında fazla konmuş yağdan ötürü arada yağ çıkarıyor diye satmıştım.Çünkü cidden acayip sinir bozucu bir durum.Eğer honda'da da bu varsa ve bunu göze alarak kullanacaksam yine hyosung gt250 serisinden alırım ki daha iyi...
bide şunu unutmayalım kimse cbf250 için başlandıç motoru diyemez.