Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
ylmzz kardeşim ne kadardır kullanıyorsun cbx i

Twister hakkında görüş aLış verişinde ßuLunaßileceğim kimse yok mudur?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
motorumla berabe ryaşlanmak istiyorum diyen varsa süper bi model bayılıyorum bunlara işte bi defa """""HONDA"""" zaten ömürlük motosiklet
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün cbf ile 5. günüm ilk düşündüğüm değişiklik aynaları uzatmak arkayı nerdeyse hiç göremiyorum:pale:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Benim aynalar gayet iyi gösteriyor arkayı. Neden acaba :silent: Aynanın demirini biraz eğerek ayarlanamaz mı?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
kavrama noktasındaki sesten mi bahsediyorsun?
ßen o sesi sürüş esnasında da duyuyorum. özellikle vites değişikliği yaparken elim debriyaj üzerinde basılı durduğunda( vites boşta iken) çok ßariz bir şekilde motordan, sanki tekere ßir şey sürtüyormuş gibi kesik kesik ßir sessss... :((

özür hemen cevap yazmadım bi seyahat çıktı da....:silent:

evet aynen.. bir de çok şıkırtılı çalışıyordu makina.. dün öğrendim ki siboplarla alakalı değil. hani motorun yanında bir saplama var ya motorun içindeki zincirleri geren.. işte o saplama doğru çalışmıyormuş ve biraz gevşek miş.... bakalım bugün efe hondaya soracaz fiyatını... herzamanki gibi fahiş fiyat çekmezlerse alıp takıcam...
bu arada hakkaten twister parçaları bulmada ve tamir konusunda yardımcı olacak her türlü bilgiyi burada paylaşırsak çok daha verimli olacak bu güzel topic....:)

google da twister parçaları için arama yaptırdım ... ya hiç mi olmaz ... ne kadar gereksiz site varsa çıktı... bilen araştıran var mı dünyanın herhangibir yerinde yedek parça servis manuleli satan biryer???

niye arıyorsun demeyin.. ankara'da bunlara ulaşmanın tek yolu efe honda.. onlardan da bişi istemek bende ciddi psikolojik sorunlar yaratıyor..:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
dün öğrendim ki siboplarla alakalı değil. hani motorun yanında bir saplama var ya motorun içindeki zincirleri geren.. işte o saplama doğru çalışmıyormuş ve biraz gevşek miş....


debriyajdaki sorun??? ßahsettiğin şey ßenim sorundan farkLı sanırım
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Debriyaj balatasının fiyatını bilen var mı arkadaşlar? Yansanayi debriyaj balatası da olur. Değişme zamanı geldi gibi de...
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
deßriyaj ßaLatası 120 ytL civarı...

deßriyaj ßaLatası; kasnak, eksantrik zincir ve gergi, ßir de yağ değişimi topLam maLiyet 1000 ytL. d&b motor Gökhan'a saygıLar. cicim sanki yeniden doğdu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Arkadaşlar ben de cbf 250 alıcam inşallah..2. el düşünüyorum...Alım satımıyla en çok 5000 ytl ayırabiliyorum.Bakıyorum da 80binde bile makine var.Birincisi 20-25binde bir makine alınır mı? Yoksa 10bin civarı mı bakmak lazım? Bir de en pahalı bakımı kaç km bakımıdır bunların? 2005 ile 2007 model cbf 250 likler arasında teknik açıdan bir fark var mı? Aydınlatırsanız cok sevinirim..
Simdiden tesekkürler.......
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
cbf 250 hakkaten güzel bir motor arkadaş kullanıyo çok memnun

aman hız göstergesine dikkat 1000 ytlmiş:farao:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
arkadaşlar ayna probleminden bahsetmişler. arkadaşın cbf de dikkat ettim motorun direksiyonu sürücüye cok yakın aynalar bi tuhaf duruyor arkadaş gayet iyi görüyorum arkayı diyor. direksiyon demirini gevşetip biraz ileri döndürseniz aynalarıda somunlarından gevşetip motorun üzerinden ayar yapıp sıkarsanız düzelir diye düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst