Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
aradaşlar motor 1 depoyla 380 km gittim normal mi ben yanlış hesapladım eğer doğruysa süper.ama kötü haber motor durduğu yerde düştü göstergenin beyaz plastiği kırıldı ucuz yollu nerden buluruz

Yakıtı gayet normal. CBF nin depo 16 litre. Ortalama 4 litre yakar 100 kmde. Biraz daha yüksek devir de artabilir. :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
peki göstergeyi napcaz neler yapabiliriz

Fotoğraf koyabilirsen bakardık aslında. Göstergeyi japonla yapıştırıp sticker yapabilirsin ucuz yollu olsun dersen. Ya da yapıştırıp siyaha boyatabilirsin. Ne derece hasar gördüğünü bilmiyorum. :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
45
arkadaşlar iyi bi honda servisi arıyorum istanbul çapa da oturuyorum yani servis ücreti diye benden dünyanın parasını almasını istemiyom :( mesela istoç takii .....honda servisi gibi :S böyle cbf250 yi iyi anlayan vede bizi soymaya kalkmayacak bi servis arıyom yardımcı olanlar için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Çöpe at tabi bu da sorulur mu : Dostum ekzozdan mı kaynaklanıyor motorda mı bi sorun var bilemeyiz ki. Birkaç sebebi olabilir. Bence sen servise bi uğra :)

yılmaz hocam ilgin için teşekkürler. motor sıcak olduğu için bakamamıştık akzozu motora bağlayan vidalar gevşemiş sorun çözüldü.:)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
45
arkadaşlar iyi bi honda servisi arıyorum istanbul çapa da oturuyorum yani servis ücreti diye benden dünyanın parasını almasını istemiyom :( mesela istoç takii .....honda servisi gibi :S böyle cbf250 yi iyi anlayan vede bizi soymaya kalkmayacak bi servis arıyom yardımcı olanlar için şimdiden teşekkür ederim

olacakya adam edecem bu motoru
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Haftasonu güzel bir mekan bulduk. Doğa gezisi oldu tam :) Twister de beni hiç üzmedi sağolsun. Altı yüksek olunca yavaş gidildiği sürece heryere giriyor. Tabi ben fazla kıyamıyorum :wiinkk:

DSC00237.jpg

Bu da mekan :)
DSC00263.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
8.200 kmde motorumu bakıma soktum
castrol 10-50 yag
hava filtresi temizlendi
ön disk kaliperi temizlendi boşluğu alındı
zincir tertemiz hale getirildi:D
ngk buji yenilendi

sonra tertemiz yıkandı ,lastik havaları ayarlandı ilk günkü haline geldi acayip seri durumda canavar:D

buarada hava filtrenizi 3000kmde bir temizleyin arkadaşlar benzin sarfiyatım cok artmıstı 130 binden az yakmıyordu hemen dustu kendine geldi
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
arkadaşlar hondanın kataloğunu aldım bugün ama içinde cbf 250 yoktu şaşırdım.noliii ya satmıolar mı sıfırını?
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 konusunu baştan sona okudum ve almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motorun üstündeki yağlar tabi bazı arkadaşlarda kafama takıldı..Hada önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 konusunu baştan sona okudum ve almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motorun üstündeki yağlar tabi bazı arkadaşlarda kafama takıldı..Hada önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...

Arkadaşım tanışma bölümüne bir başlık aç ve bu sorularını orda sor daha çok yardımcı olan olacaktır. :cat:

CBF250'ye gelince kafana takılan hiçbirşey olmasın. Gönül rahatlığıyla binebileceğin bir motordur. Tek dezavantajı yedek parçaları pahalıdır. Bu arada ''motorun üstündeki yağlar'' derken neyi kastettiğini anlamadım.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Bu silindirlerin olduğu motor bloğunda yağ birikintileri gördüm 3 4 cbf de onu sormak istemiştim..Korumalar hakkında bilginiz varmı??
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 konusunu baştan sona okudum ve almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motorun üstündeki yağlar tabi bazı arkadaşlarda kafama takıldı..Hada önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...


oncelıkle profil resmin benım canavarınki o yuzden sana kanım kaynadı:p

izmirde nerde oturuyorsun?yakınlardaysan bırebır de gorusebılırz

200-300ytl arasında super bir nolan n 62 alırsın ,mont alıcaksanda xtu markasını onerırım izmirde kahramanlarda motorcu gocmene gıt hatta gıtmeden pm at bana musaıt olursam gelırım senınle
cbf 250 cok dogru secım hayırlısı olsun:cat:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
oncelıkle profil resmin benım canavarınki o yuzden sana kanım kaynadı:p

izmirde nerde oturuyorsun?yakınlardaysan bırebır de gorusebılırz

200-300ytl arasında super bir nolan n 62 alırsın ,mont alıcaksanda xtu markasını onerırım izmirde kahramanlarda motorcu gocmene gıt hatta gıtmeden pm at bana musaıt olursam gelırım senınle
cbf 250 cok dogru secım hayırlısı olsun:cat:

Vay be abim yaa süpersin görüşsekte bi çay ısmarlasam sana konuşsak ben böle motorun detaylı baya bi detaylı fotolarını çeksem senden bilgi alsam artı motorun canavar çok ama çok temiz bütün fotoları bende mevcut yahu ben bu cbf ye aşık mı oluyorum ne :):):)bu arada ben sadık abicim..
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
cbx 250 ( twister ) motor aLdım. 2005 model. 20.000km de. Şuan için ßurada sormak istediğim kavrama noktasında ''har har'' diye ses yapması. ßen ßu sorunLa motora binmeye devam ediyorum. (egzantrik gerge ve kranktan hiç bahsetmiyorum) ßu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
servis 1000 ytl nin üzerinde fiyat söylüyor, toplamda... yardım :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst