Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
16
merhaba arkadaşlar cbf 150 de olan ilk çalıştırma proglemi cbf 250 de varmı yani jikleyi sonuna kadar açıp çalıştırdığınız zaman gaz vermek gerekiyormu yoksa normal çalışıyormu cbf 150 de bir müddet gaz vermek gerekiyor yoksa stop ediyor cbf 250 deki durum nasıl anlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
cbf 250 de jikleyi once acıyorsun sonra marş hiç gaz vermene gerek yok gaz verirsende 4000 devir üstüne çıkyor gereği yok zaten zarar verirsin
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
20,000 km sonunda ekzantirik zinciri değişmesi gerektiği servis tarafından söylendi. Orjinal ekzantirik zinciri 192 ytl cik.. yan sanayisi 60 ytl .. merak edene duyurulur..

Not: Yan sanayi çin malı değildir...:)

Barış abi bu yansanayi parçalar nerede acaba? Bir telefon adresi var mı? Konya'da cbf250'nin hiçbir yansanayi parçasını görmedim.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Cbf250 2 kişi düz yolda 120-125 ile sabit gidebilirmi...:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar Cbf250 2 kişi düz yolda 120-125 ile sabit gidebilirmi...:)
Evet bu hızlarda 2 kişi gidilebilir. Ben genelde artçı alırım. Fakat yakıt ve konfor yönünden 100 km/h hız uygun. Geçen hafta gezimizde radar kurmuşlar, yavaş gittiğimiz ana geldi son anda kurtulduk. Yazın ceza yediğim için akıllandım hız konusunda. :)

cbf 250 ye özel değil aslında ,çoğu piyasada var olan markalar cbf 250 yede uyuyor
Konya'da pek bu tip motorlar yok. Genelde racing ve scooter ağırlıkta. O yüzden sıkıntı çekiyoruz bazı konularda. :)

42 ytl olan km telini 5 ytl'ye taktırdım. Çok mutluyum. Km telinde honda yazsa ne olacak bu kadar da kazık olmaz :p
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Evet bu hızlarda 2 kişi gidilebilir. Ben genelde artçı alırım. Fakat yakıt ve konfor yönünden 100 km/h hız uygun. Geçen hafta gezimizde radar kurmuşlar, yavaş gittiğimiz ana geldi son anda kurtulduk. Yazın ceza yediğim için akıllandım hız konusunda. :)


Konya'da pek bu tip motorlar yok. Genelde racing ve scooter ağırlıkta. O yüzden sıkıntı çekiyoruz bazı konularda. :)

42 ytl olan km telini 5 ytl'ye taktırdım. Çok mutluyum. Km telinde honda yazsa ne olacak bu kadar da kazık olmaz :p

ben 42 ytl yı vermıstım:D
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
26
CBF 250 satın almak istiyorum

Selam arkadaşlar,
ikinci el CBF 250 satın almak istiyorum.
Sahibinden.com u hergün takip ediyorum
Sizin veya bir yakınınızı temiz, güvenilir bir CBF250 si varsa, bana haber verir misiniz?
2006 modelden aşağı olmayacak.
Km si de fazla olmasın.
Noter işlemlerini hemen bitireceğim.
Saygılar
[email protected]
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
çoook güzel makine iyi günlerde Kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
26
CBF 500 ve CBF 250 ARASINDAKİ FARKLAR?

Selam,
Ne 250 yi ne de 500 ü kullandım ama ikisinden birini satın almak istiyorum.
Teknik anlamda farklılıkları bir yana bırakırsak (bu bilgilere ulaşmam kolay);
Pratik, kullanım, sürüş vb kullanıcı tecrübelerine dayalı farklılıklar nedir?
Yakıt sarfiyatlarında büyük fark var mıdır?
Ağırlıklı olarak, şehir için kullanılacağı için hangisi daha uygundur?
Saygılarımla
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben 42 ytl yı vermıstım:D
Orjinali uzun ömürlü olur aslında. Maddi olarak ters bir ana denkgeldiği için taktırmıştım yansanayisini. :)

Selam,
Ne 250 yi ne de 500 ü kullandım ama ikisinden birini satın almak istiyorum.
Teknik anlamda farklılıkları bir yana bırakırsak (bu bilgilere ulaşmam kolay);
Pratik, kullanım, sürüş vb kullanıcı tecrübelerine dayalı farklılıklar nedir?
Yakıt sarfiyatlarında büyük fark var mıdır?
Ağırlıklı olarak, şehir için kullanılacağı için hangisi daha uygundur?
Saygılarımla
Daha önce motor kullanmadıysanız 500cc fazla gelir diyorum ben.
250cc şehiriçi daha rahat boyutundan dolayı. Fotolar aldatıcı olabiliyor. Her iki motorun da üstüne oturursanız boyut farkını anlarsınız. Ben de %50 şehiriçi %50 şehirdışı kullanıyorum 250 liği. Şehiriçinde arabaların arasında çok hızlı gitmek zaten akılişi değil. Uzun yola gelince ben sadece otoyol gibi dümdüz yollarda sıkılıyorum. Fakat kadrana bakınca 140 km/h gibi bir hızın motosiklet için hiç de az olmadığı aklıma geliyor.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
26
Daha önce YBR 125 ve küçük scooterım vardı, onları kullandım yani.
Ama ağırlıklı olarak şehiriçinde kullanacağım yeni alacağım motosikleti.
Birçok arkadaşın da söylediği gibi; sanırım CBF 250 daha uygun.
Bu arada, sıfır km CBF250 lerin model yılı 2006.
Yani 2007 ve 2008 de üretilmemiş.
Yeni bir model mi çıkartacaklar?
Bu durumda; CBF250 lerin ikin ellerinde bir fiyat düşüşü yaşanır mı?
Otomobilde, bu düşüş oluyor ama motosikleti hiç bilmiyorum.
Saygılar
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
devrim1972, kesinlikle tabsiye ederim cbf250'yi. Bende de Twister var, ilk motorum ve cok memnunum, memnun olmayan da görmedim bugüne kadar.
Ben fiyatların kayda deger oranda düsecegini hic sanmıyorum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Motosikletler 250'den sonra şehir içinde ayak uyduramazlar.

Buna ağırlığa bağlı manevra kabiliyet düşüklüğü, fazla gelen motor gücü, yakıt sarfiyatı gibi maddeler sebep olmakta!
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
63
merhabalar..

bende benim motoru paylaşmak istedm..

oncelikle butun kış pislenmiş leşş gibi bi motor saglanır... :)



daha sonra terrrrtemizz yapılırrr... bal dök yala cinsinden...





we birazcık gezilir :))

dsc00570my8.jpg


dsc00569qw5.jpg


dsc00573ph6.jpg


dsc00587zp4.jpg


dsc00588ep9.jpg


dsc00589te0.jpg
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
Yazın sıcak havalarda motorun hava soğutmalı olması sıkıntı yaratıyor mu acaba?

Aşırı ısınma oluyor mu? engellemek için ne yapıyorsunuz?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Yazın sıcak havalarda motorun hava soğutmalı olması sıkıntı yaratıyor mu acaba?

Aşırı ısınma oluyor mu? engellemek için ne yapıyorsunuz?

Bu yaz Antalya Sidede motorun çok ısındığını gördüm. 40 derece üstü sıcaklıkta dikkat etmek lazım. Bence motorun en büyük eksikliği yağ ve hararet gibi göstergelerinin olmaması. Gösterge panelini janjanlı yapacaklarına biraz daha işlevsel yapsalarmış çok güzel olurmuş. Sıcak havalarda uzun süre son gaz giderseniz -100 km gibi- motorun performansı biraz düşebilir. Bu da çok ısındığının göstergesidir. Zaten 100 km de mola veriyorum ben. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst