Bende ybr 125'imi satıp ikinci el 5-6 bin ytl civarı bir cbf 250 almayı düşünüyorum verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim ama benim merak ettiğim max. kaç basıyor tek ve iki kişibbrr abi cbf 250 den memnunum neden benim istediğim iki kişi 120 130 arası rahat gitmekti ve cbf 250 beni tatmin etti virajlara girişi gayet iyi daha önceki cbf 150 de iyidi ama 250 ile motora bindiğimi anlıyorum asıldımı gidiyo 150 ye göre bence baya iyi gerçi çok uzun yol gitmedim ama koltuk rahat gidon güzel yani tam istediğim gibi.motoru gören arkadaşlarım beyeniyor biraz borçlandık ama deydi yani tam istediğim motor benim öyle yükseklerde gözüm yok fazlada hızlı gitmesin bece gerek yok şimdilik biliyosun aklımda gt de vardı ama hondayı alınca pişman olmadım :cat: :cherry:
Bence o kadar emin olmamak lazımNeticede yedek depo ile ne kadar gidileceğini ölçen olamadı.Olduysa bile yazılmadı. Şahsen yakında böyle bir deneme yapıp sonuçları yazmayı düşünüyorum.
Otobüs alacam da ; 2003 "O403" mü ; 2007 Travego mu?
--- ---
Bu arada selam millet. Bütün gün neler okuyom... :farao:
Neler yazılmış neler , bir görseniz... :mrgreen::mrgreen::queen:
Herkese merhaba,
Gecte olsa bu topic'i farkettim ve artık takipteyim.
Bu arada bende de CBX250 var.
İşte yazıyorum ben denedim ama yedegi degil. Benzin tamen bitti.(yedek dahil) Bizim köye yakın istasyon var üstelik yol rampa aşagı 1km falan . 1 Lt benzin aldım. Devirli devirsiz karışık kullandım 38 Km sonra teklemeye başladı. Bu arada benim Motor CBF 150 ve halen rodaşı tamamlanmamışdı...
Dostum; yanlış anlama ama burada CBF 250 modeli için tartışılıyor.
Mantık yürütecek olursak ; "250 CC 22 hp" ile "150 CC 12 hp" güçleri aynı yakıtı harcamaz...
Verdiğin bilgi açıklayıcı, ama CBF 150 topiğinde paylaşırsan daha faydalı olur...:cat:
20,000 km sonunda ekzantirik zinciri değişmesi gerektiği servis tarafından söylendi. Orjinal ekzantirik zinciri 192 ytl cik.. yan sanayisi 60 ytl .. merak edene duyurulur..
Not: Yan sanayi çin malı değildir...![]()