Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
ben memnunum vallahi 150 liyle kıyaslıyolar ama ben tek yakıt konusunda cbf150 250 ye oranla iyi oda olsun yakıt için cbf150 alınır ama sonra yetmeye bilir temiz bir cbf 250 yi çok motora değişmem :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bbrr abi cbf 250 den memnunum neden benim istediğim iki kişi 120 130 arası rahat gitmekti ve cbf 250 beni tatmin etti virajlara girişi gayet iyi daha önceki cbf 150 de iyidi ama 250 ile motora bindiğimi anlıyorum asıldımı gidiyo 150 ye göre bence baya iyi gerçi çok uzun yol gitmedim ama koltuk rahat gidon güzel yani tam istediğim gibi.motoru gören arkadaşlarım beyeniyor biraz borçlandık ama deydi yani tam istediğim motor benim öyle yükseklerde gözüm yok fazlada hızlı gitmesin bece gerek yok şimdilik biliyosun aklımda gt de vardı ama hondayı alınca pişman olmadım :cat: :cherry:
Bende ybr 125'imi satıp ikinci el 5-6 bin ytl civarı bir cbf 250 almayı düşünüyorum verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim ama benim merak ettiğim max. kaç basıyor tek ve iki kişi
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hocam;
CBF 250 tork makinasıdır. Fazla hız beklenemez ama viraj çıkışlarındaki veya kalkışlardaki hızlanma; oldukça tatmin edicidir.
125-150 lik makinada hiç görmediğin tork CBF 250'de vardır. Bindiğin anda büyük bir makina hissi verir. Tabi sadece his diyorum!

Son hız 2 kişi ile en fazla 125-130 diyebiliriz. Uygun makina, uygun şartlarda...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
bu alet son zamanlarda cok aklıma takıldı 3 model kafamda war biriside bu artık 3ünüde test edip öle karar vericem
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
aşırı derecede rüzgar yoksa 2 kişi 130 a cıkıyor gayet rahat(95kg+45kg)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bence o kadar emin olmamak lazım:p Neticede yedek depo ile ne kadar gidileceğini ölçen olamadı.Olduysa bile yazılmadı. Şahsen yakında böyle bir deneme yapıp sonuçları yazmayı düşünüyorum.

İşte yazıyorum ben denedim ama yedegi degil. Benzin tamen bitti.(yedek dahil) Bizim köye yakın istasyon var üstelik yol rampa aşagı 1km falan . 1 Lt benzin aldım. Devirli devirsiz karışık kullandım 38 Km sonra teklemeye başladı. Bu arada benim Motor CBF 150 ve halen rodaşı tamamlanmamışdı...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
kimi arkadaşlar cbf250 yi 150 lik motrlarla kıyaslıyor bence alakasıyok ama 250 lik sürat makinesi değil tam bir gezi mororu 2 kişi istediğin yere git yani büyük cc ler hariç koltuk rahat virajlara giriş güzel gidon rahat 6 vites seri daha ne olsun :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Otobüs alacam da ; 2003 "O403" mü ; 2007 Travego mu? :p

--- ---

Bu arada selam millet. Bütün gün neler okuyom... :farao:
Neler yazılmış neler , bir görseniz... :mrgreen::mrgreen::queen:

Bence ikisinden de vazgec gel sana TEMSA Dıamon verelim hem yerli malı hem kaliteli servis sorunun yok. Garantiside bizzat benim abi içinde çalışıyorum. Durumunu biliyorum yaniii... :):) :cherry: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Herkese merhaba,
Gecte olsa bu topic'i farkettim ve artık takipteyim.
Bu arada bende de CBX250 var.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Viper dostumun söylediği gibi cbf250 torklu bir motor. Bunu da 2 kişi çoğu yolda 6. vitesten 5'e bile düşmediğinizde anlarsınız. Uzun yolda yolda çok viraj olup sizi yavaşlatmak zorunda kalmazsa, 6. vitesle gidiyorsunuz. CBF150, CBR125 gibi motorların aynı rampalarda 4'e düştüğünü çok gördüm.

Tork derken yavaş gibi algılanmasın. Rüzgarsız bir günde 2 kişi 140-145 gibi hızlara çıktığımda oldu. Şahsen motorun torku bana son hızdan daha önemli. Viraj çıkışlarındaki ivmesi, rampadaki gücü, araçları sollarken çıkışı 150cc ile asla kıyaslanamaz.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
cbf 250 gün geçtikce hoşuma gidiyor hele 4.ve 5. viteslerde cıldırıyor bilmem havalar soğuk ondan mı ama manyak alet abi daha ne olsun:cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşte yazıyorum ben denedim ama yedegi degil. Benzin tamen bitti.(yedek dahil) Bizim köye yakın istasyon var üstelik yol rampa aşagı 1km falan . 1 Lt benzin aldım. Devirli devirsiz karışık kullandım 38 Km sonra teklemeye başladı. Bu arada benim Motor CBF 150 ve halen rodaşı tamamlanmamışdı...

Dostum; yanlış anlama ama burada CBF 250 modeli için tartışılıyor.
Mantık yürütecek olursak ; "250 CC 22 hp" ile "150 CC 12 hp" güçleri aynı yakıtı harcamaz...
Verdiğin bilgi açıklayıcı, ama CBF 150 topiğinde paylaşırsan daha faydalı olur...:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
şu cbf250yide çinde üretselermiş yedek parçası belki daha uygun olurdu milletde daha rahat 250cc alabilirdi:pr:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Temiz bir motor muhtemelen dert açmaz ama cbf 250 parça fiyatı noktasında canınızı fena yakabilir. Onun için tavsiyem bu son hız olayını nadiren yapmak lazım, böylelikle can yakan parcaları daha uzun ömürlü olur, sizinde moraliniz daha az bozulur. Canı yanan bir arkadasınız.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Dostum; yanlış anlama ama burada CBF 250 modeli için tartışılıyor.
Mantık yürütecek olursak ; "250 CC 22 hp" ile "150 CC 12 hp" güçleri aynı yakıtı harcamaz...
Verdiğin bilgi açıklayıcı, ama CBF 150 topiğinde paylaşırsan daha faydalı olur...:cat:


SAYIN ARKADAŞIM NEDEN YANLIŞ ANLIYIMKI. HAKLISIN FAKAT CBF250 AKLIMDAN GECEN Bİ MOTORDU ARADAKİ FİYAT FARKI NEDENİYLE 150 ALDIMÇ BİRDE O KADAR YAZILMIL LİTREDE ŞUKADAR YAKIYOR BUKADAR GİDİYOR DİYE HALEN DENEYEN VARMI DİYE SORDUGUNU GÖRÜNCE DAYANAMADIM.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
20,000 km sonunda ekzantirik zinciri değişmesi gerektiği servis tarafından söylendi. Orjinal ekzantirik zinciri 192 ytl cik.. yan sanayisi 60 ytl .. merak edene duyurulur..

Not: Yan sanayi çin malı değildir...:)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
20,000 km sonunda ekzantirik zinciri değişmesi gerektiği servis tarafından söylendi. Orjinal ekzantirik zinciri 192 ytl cik.. yan sanayisi 60 ytl .. merak edene duyurulur..

Not: Yan sanayi çin malı değildir...:)

teşekkürler barış abi bu önemli bilgi için:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst