honda cbf 150'de en çok hangisinin eksikliğini hissediyorsunuz?

cbf 150'de en çok hangisinin eksikliğini hissediyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    168
  • Anket kapatılmış .
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaş kilosuna göre çok hantal enjeksiyonlu ve en az o kasayı taşıması için 150 cc yapsalar bile en az 15beygir olmaları lazımdı.Yokuşta ölüm.Yokuş aşağıda da ölüm. 6.vites olsada atsak diyor insan.
Tamamen mühendislik hatası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst