Honda CBF 150 mi?? Kanuni Racer 200s mi??

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bencede cbf ile başlaman harika olur aynı yaştayız şu an ehliyet kursuna yazıldım ehliyet alınca ybr yada cbf düşünüyorum ama cbf yi ciddi ciddi düşün bence :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
bende cbf ye yakınım alam konusunda.. şu ehliyeti bi alayım da..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
CBF150 seni kolay kolay yolda bırakmaz, performansı iyidir. 1,5 yıldır kullanıyorum, 17 bin km yaptım, bakımlar dışında sadece bir defa ampul değiştirmeye para verdim :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Fikrim çok değişiyor. Bi Racer. Bi CBR. Ama kesin CBF olur çünkü arkaya çanta, yanlara sağ, sola çanta. Tam gezi motoru. ;)
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
bence cbf al ya da cbr 125 de olur..belki de ybr alırsın ha ne dersin...:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
2
tabiki cbf 150 600 km kontak kapatmadım manisadan ankaraya birde geli var tabi mtor on numara 2009 cbf var bende 150 llik bnce cbf 150 honda hayat onda kardesssssssssssssssssssss:cat:
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
35
cbf 150 al derım o serilik ataklığı racer 200s de bulamazsın seni tatmin etmez sen cbf al gerçekten memnun olursun zevk verir binmek racer200s den daha konforludur cbf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst