- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
mete han abııııııııııııııı yarın alıcam cbr ımı artık ıı dıleklerını beklıyorum
hayırlısı olsun biraderim...:cat:
mete han abııııııııııııııı yarın alıcam cbr ımı artık ıı dıleklerını beklıyorum
hayırlısı olsun biraderim...:cat:
saolasın abım sen ne zaman alıyosun cbr 125![]()
Şşşşşşt cbr cılar ellemeyin bizi,
yakarız valla hepinizi
dağıtırız ulan bu camiayı
heeeyyyyt ulan
en büyük cbf başka büyük yok
kagadan başka kuş cbf'ten başka makina tanımam
Camia ikiye ayrılır
1-cbf kullanıcıları
2-daha cbf kullanmayanlar
czstzssttfısbmfkkkd....r:
ne diyorum ya:silent:
dünkü gezide fazla oksijen aldım çarptı beni galiba
Not:Zengin olup büyük makina alana dek makinalarımız övülecektir meraklanmayın:wiinkk:
dostum senı oksıjen baya fazla carpmıs galıba bıraz sakın olsan ve geyık yaptıgımızı anlardın ne mete han abı cbf ten vazgecer nede ben cbr dan neyse canım sıkıldı bu muhabbetten hayırlı aksamlar mete_han abı hayırlı aksamlar
arkadaşta espirik yapıyor zaten...sende he...
vermiyom ulen tur mur...su yok sana...![]()
Valla metehan arkadşımın da anladığı gibi biraz espri yapayım farklı bir hava katayım dedimdi kimseyi kırmak değil amacım.
Valla böyle bir çıkışı cbr cılardan bekliyordum ama...:silent:
Valla metehan arkadşımın da anladığı gibi biraz espri yapayım farklı bir hava katayım dedimdi kimseyi kırmak değil amacım.
Valla böyle bir çıkışı cbr cılardan bekliyordum ama...:silent:
abı sen boyle de canımı ye ama ne bılıyım agrıma gıttı bıraz
onemlı degıl belıde ben yanlıs anlamısımdır sorun degıl herkesın tekerı duz bassın kaza bela olmasın gerı kalan fasa fıso motorcunun motorcudan baska dostu yok sonucta :cat:
yav ortada bişey yok dargınlık olmasın...hadi öpüşün kaynaşın...![]()
dargınlık yok abı merak etme
onemlı degıl belıde ben yanlıs anlamısımdır sorun degıl herkesın tekerı duz bassın kaza bela olmasın gerı kalan fasa fıso motorcunun motorcudan baska dostu yok sonucta
Valla aynen öyle arkadaşım çok doğru bir yorum olmuş eline sağlık:cat:
ikinizde değer verdiğim sevdiğim kişilersiniz...olur böyle yanlış anlamalar abiler...:cat:
Eyvallah abi bizden de aynı değerler sana:rendeer:
deger vermedıgım kımseye abı demedım bu gune kadar mete_han abı
:queen: .
şiii aloha yarın işiniz gücünüz yokmu lo yatın bakıyım hadi hadi bakayım...bırakın tartışmayı hııııı:wiinkk:
meto ne bilyesi bakayım bu?????
Tamam o zaman sevgili metehan'cım benim bir sorunum var makinamla ilgili söle bakalım naapcam?