Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Şşşşşşt cbr cılar ellemeyin bizi,
Yakarız valla hepinizi
Dağıtırız ulan bu camiayı
Heeeyyyyt ulan
En büyük cbf başka büyük yok
Kargadan başka kuş cbf ten başka makina tanımam
Camia ikiye ayrılır
1-cbf kullanıcıları
2-daha cbf kullanmayanlar
czstzssttfısbmfkkkd....:pr:
ne diyorum ya:silent:
dünkü gezide fazla oksijen aldım çarptı beni galiba

Not:Zengin olup büyük makina alana dek makinalarımız övülecektir meraklanmayın:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Şşşşşşt cbr cılar ellemeyin bizi,
yakarız valla hepinizi
dağıtırız ulan bu camiayı
heeeyyyyt ulan
en büyük cbf başka büyük yok
kagadan başka kuş cbf'ten başka makina tanımam
Camia ikiye ayrılır
1-cbf kullanıcıları
2-daha cbf kullanmayanlar
czstzssttfısbmfkkkd....:pr:
ne diyorum ya:silent:
dünkü gezide fazla oksijen aldım çarptı beni galiba

Not:Zengin olup büyük makina alana dek makinalarımız övülecektir meraklanmayın:wiinkk:

dostum senı oksıjen baya fazla carpmıs galıba bıraz sakın olsan ve geyık yaptıgımızı anlardın ne mete han abı cbf ten vazgecer nede ben cbr dan neyse canım sıkıldı bu muhabbetten hayırlı aksamlar mete_han abı hayırlı aksamlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum senı oksıjen baya fazla carpmıs galıba bıraz sakın olsan ve geyık yaptıgımızı anlardın ne mete han abı cbf ten vazgecer nede ben cbr dan neyse canım sıkıldı bu muhabbetten hayırlı aksamlar mete_han abı hayırlı aksamlar

arkadaşta espirik yapıyor zaten...sende he...:p


vermiyom ulen tur mur...su yok sana...:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Valla metehan arkadşımın da anladığı gibi biraz espri yapayım farklı bir hava katayım dedimdi kimseyi kırmak değil amacım.
Valla böyle bir çıkışı cbr cılardan bekliyordum ama...:silent:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
arkadaşta espirik yapıyor zaten...sende he...:p


vermiyom ulen tur mur...su yok sana...:p

abı sen boyle de canımı ye ama ne bılıyım agrıma gıttı bıraz

Valla metehan arkadşımın da anladığı gibi biraz espri yapayım farklı bir hava katayım dedimdi kimseyi kırmak değil amacım.
Valla böyle bir çıkışı cbr cılardan bekliyordum ama...:silent:

onemlı degıl belıde ben yanlıs anlamısımdır sorun degıl herkesın tekerı duz bassın kaza bela olmasın gerı kalan fasa fıso motorcunun motorcudan baska dostu yok sonucta :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla metehan arkadşımın da anladığı gibi biraz espri yapayım farklı bir hava katayım dedimdi kimseyi kırmak değil amacım.
Valla böyle bir çıkışı cbr cılardan bekliyordum ama...:silent:

abı sen boyle de canımı ye ama ne bılıyım agrıma gıttı bıraz



onemlı degıl belıde ben yanlıs anlamısımdır sorun degıl herkesın tekerı duz bassın kaza bela olmasın gerı kalan fasa fıso motorcunun motorcudan baska dostu yok sonucta :cat:


yav ortada bişey yok dargınlık olmasın...hadi öpüşün kaynaşın...:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
onemlı degıl belıde ben yanlıs anlamısımdır sorun degıl herkesın tekerı duz bassın kaza bela olmasın gerı kalan fasa fıso motorcunun motorcudan baska dostu yok sonucta

Valla aynen öyle arkadaşım çok doğru bir yorum olmuş eline sağlık:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eyvallah abi bizden de aynı değerler sana:rendeer:

deger vermedıgım kımseye abı demedım bu gune kadar mete_han abı

hay abiniz öpsün sizi emi...:p


Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
mete_han, serdarboy, APV41, GradaL

küfür yemeyek şimdi...millet kızmasın bize...:p

konuya dönelim...cbf 150 yi nasıl bilirdinizz agalarr...:cherry:


noluyo kikirik...geçde olsa senin sözüne geldim kanka...servisten dedilerki o bilyalardan sadece biri çok dandikmiş...oda artık kısmetine...:queen:ayrıca bunu bilen kimse helal olsun tebrik ederiz dediler...gerçek usta dediler...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
şiii aloha yarın işiniz gücünüz yokmu lo yatın bakıyım hadi hadi bakayım...:pbırakın tartışmayı hııııı:wiinkk:

meto ne bilyesi bakayım bu?????
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şiii aloha yarın işiniz gücünüz yokmu lo yatın bakıyım hadi hadi bakayım...:pbırakın tartışmayı hııııı:wiinkk:

meto ne bilyesi bakayım bu?????

arkadaşlar 1 yıl önce alp tunay bana bişeyler söyledi...ben kahale bile almadım...sallamadım...işi geyiğe vurdum...

neyse zamanla ortaya çıktı ama bazı şeyler...


KONU...CBF 150 lerdeki Krank Bilyası...yani şanzıman bilyası..

bunlar 7 tane...alp açmış bakmış geçen yıl bunlar çok dandik çin malı...anlamış ustasıyla...hemen değiştirmişler...oraya gelen tüm cbfler şanzıman parçalamış...bu bilyalar yüzünden...zamanla sesde artmaya başlamış..

işte mevzu bu...bu olayı ben yeni yeni duydum...servisde bu durumu kabul etti...o bilyaların birinde sorun olabileceğini söyledi...

artık BİLYA girerse size KISMET...bu durumda ne yapsın İSMET...


yani yolda giderken şanzımanı eline alırsan aykanım şaşırma iyimi...:p


:queen::queen::queen::queen:


Tamam o zaman sevgili metehan'cım benim bir sorunum var makinamla ilgili söle bakalım naapcam?


bıyır abe...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst