Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar makina dehşet bişey ya ...test için gelecek bakıcam belki satmam cbf i....ama arastırmalarıma göre çok kalite alet,meto 10/40 iyidirdde neden daha önce koymadılar bu yağı yavv kış bitiyo yağ iceltiyosun esas kışın koyulması gerek önceki koydurdugun sanırım 15/40 az bişey daha ince bu yağ bide kalitedir herhalde yağ değişim periyodunu uzatır biraz daha ama burada yazın 50 drece havada 20/50 20/40 arası bişey kullanılıyor istanbul şartlarında 15/40 idealdir aslında....




erdo makina süperde enduro olmaz bunla ya bizim şehir trafiği yazın çok berbet bi durum alıyor ondan bi scooter düşünüyorum adamın eli debriyajdan felç oluyor yazın..bakıcaz ama dediğim gibi makina dehşetül -vahşet...:)
Aynen dediğin gibi sıkışık tafikde debriyajla uğraşmak adamı öldürüyor.Bırak çek bıra çek vallahi trafiğin yoğun olduğu yerlerde otomatik vites en güzeli :cat::cat:Ama umarım bu motorla cross falan yapmazsın :p :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yav chat agip necip hikaye bunlar birbirine çok benziyor bence en ekonomiği hangiyse onu al....aynı numaralarda sınıfları ve gereksinimleri karşılaştır hemen hemen aynı sonuçları alırsın....

zeytinyağı koyacam valla alt tarafı tek silindir 150lik makina, yağlasın yeter...:queen:

(gerçi zeytinyağı daha pahalı:silent:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aynen dediğin gibi sıkışık tafikde debriyajla uğraşmak adamı öldürüyor.Bırak çek bıra çek vallahi trafiğin yoğun olduğu yerlerde otomatik vites en güzeli :cat::cat:Ama umarım bu motorla cross falan yapmazsın :p :cherry:

yok bunla paten falan gibi aktivite planlarım var:queen::queen:yav erdo ben yazın deli oluyorum trafiğe bide bizim caddeleri sokakları gör daracık kaçsan kaçamassın sıyrılamassın...çile yavv sorma..

zeytinyağı koyacam valla alt tarafı tek silindir 150lik makina, yağlasın yeter...:queen:

(gerçi zeytinyağı daha pahalı:silent:)

sen kafayımı yedin zeytinyağının kilosu kaçpara
en iyisi aymar veya lorenzonun yağı.....:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Senin yağın zaten özel.... Sakın değiştirme.... Sıcaktan vizkozitesi azalmaz merak etme....

Yazı geçirtir sana merak etme.... :cat::cat::cat:

valla serviste severler beni...belki kıyak yapılmıştır...ben anlamadığımdan benim için düşünürler orda...sizden iyi olmasın servisle ahbabız...bide ben 2000 de bir yağ değiştiriyorum...normalmi bu...

sağol alper...

şimdi şöyle açıklama yapayım aslında yağ incelip numara düştükçe daha kaliteli oluyor bize burda sürekli 20/50 yağ koyuyorlar hava pisikopata bağlayınca dahada incelip başımıza iş açmasın diye ama biraz dandik gibi servisin koyduğu yağ bende kısa süre sonra değiştirip castrol atevo 20/40 koyuyorum ama bu yağın ömrüde max 2000 km ama senin yağın numarasına bakarsan istanbul şartlarında normal gereksinimini karşılar çünki kaliteli bişeye benziyor...çünki onların belli vizkozite oranları var kaliteli yağlarda sıcak soguk farketmiyor ...zaten kutunun üzerinde kullanım ısı şartları yazar:cat:ama sana tavsiyem en ideali 15/40 kullan yağa okadar para ödeme!



yav chat agip necip hikaye bunlar birbirine çok benziyor bence en ekonomiği hangiyse onu al....aynı numaralarda sınıfları ve gereksinimleri karşılaştır hemen hemen aynı sonuçları alırsın....

senin makina bu sene bu yaz bakalım napcak...coşkuyu vercekmi sana ayki...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:queen:
valla serviste severler beni...belki kıyak yapılmıştır...ben anlamadığımdan benim için düşünürler orda...sizden iyi olmasın servisle ahbabız...bide ben 2000 de bir yağ değiştiriyorum...normalmi bu...

sağol alper...



senin makina bu sene bu yaz bakalım napcak...coşkuyu vercekmi sana ayki...:p


:queen::queen::queen::queen:yakarım yakarım.....neolucak...:pben ona coşkuyu göstericem bidaha yapsın aynı şeyleri onu daha haşin ve gaddar birine satıcam ozaman görecek hani şu yün için kullnılan malzeme miydi neydi haa öreke ondan işte....:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla serviste severler beni...belki kıyak yapılmıştır...ben anlamadığımdan benim için düşünürler orda...sizden iyi olmasın servisle ahbabız...bide ben 2000 de bir yağ değiştiriyorum...normalmi bu...

sağol alper...

Ben 8000 km değiştiriyorum.... Çıkan yağı incelediğimde hala yapışkanlığından birşey kaybetmediğini farkettim...Ve motordan gelen şıkırtıları büyük ölçüde azaltıyor.......

Diğerlernden aşırı pahalı değil.... Mesela mete 17 ye almış...normalde 25... Ama ben 20 den aldım.... :cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen:


:queen::queen::queen::queen:yakarım yakarım.....neolucak...:pben ona coşkuyu göstericem bidaha yapsın aynı şeyleri onu daha haşin ve gaddar birine satıcam ozaman görecek hani şu yün için kullnılan malzeme miydi neydi haa öreke ondan işte....:wiinkk:

valla kanka şanslıyız bakma...iyi kötü bi makinamız var...CBR 125 veya CBF 250 in olacağını düşünüyorumda tersten görürdün örekeyi serviste...:p

ama cbr 125te su soğutma var...sana giderdi...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ben 8000 km değiştiriyorum.... Çıkan yağı incelediğimde hala yapışkanlığından birşey kaybetmediğini farkettim...Ve motordan gelen şıkırtıları büyük ölçüde azaltıyor.......

Diğerlernden aşırı pahalı değil.... Mesela mete 17 ye almış...normalde 25... Ama ben 20 den aldım.... :cat::cat:

abi nası yani ya..???? 8000 mi valla bizim cbf ler 3000 ne gelmeden 1 gr yağ bırakmaz makinada şu yağın marka modelini bi yazın merak ettim pls..:)

valla kanka şanslıyız bakma...iyi kötü bi makinamız var...CBR 125 veya CBF 250 in olacağını düşünüyorumda tersten görürdün örekeyi serviste...:p

ama cbr 125te su soğutma var...sana giderdi...:p
:pr:

yok be abi bisiklet sürmeyi bırakalı epey oldu.....cbr 125 mi :queen::queen:eyvah topiğe cbr cılardan biri bakmaz inşallah....:cyclopsanyoksa topa koyarlar beni....şaka maka racing severim ama asla tarzım değil büyüğüde küçüğüde....onların yeri pistler.....büyüğününde küçüğününde....valla istesem giderim istediğim ödeme şekli ile 600 cc bile alırım serviste satışta kanka ama ben düşünmüyorum...150 cc yi satar gene 150 alırım...gerek yok...ama arabada m3 ü tek geçerim....:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
abi nası yani ya..???? 8000 mi valla bizim cbf ler 3000 ne gelmeden 1 gr yağ bırakmaz makinada şu yağın marka modelini bi yazın merak ettim pls..:)

:pr:

yok be abi bisiklet sürmeyi bırakalı epey oldu.....cbr 125 mi :queen::queen:eyvah topiğe cbr cılardan biri bakmaz inşallah....:cyclopsanyoksa topa koyarlar beni....şaka maka racing severim ama asla tarzım değil büyüğüde küçüğüde....onların yeri pistler.....büyüğününde küçüğününde....valla istesem giderim istediğim ödeme şekli ile 600 cc bile alırım serviste satışta kanka ama ben düşünmüyorum...150 cc yi satar gene 150 alırım...gerek yok...ama arabada m3 ü tek geçerim....:salut:

mete_han abını gazını alan cbr 125 ı kotuluyo bu kadar olmazkı aykan sen yapma barı cbr 125 kotuleyen bır mete_han yeter :p:p neyse hade sıze ıı gunler sen yınede mete_han abıye uyma zaten oda memnun degıl cbf ınden boyle gıderse ybr alcak o:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
mete_han abını gazını alan cbr 125 ı kotuluyo bu kadar olmazkı aykan sen yapma barı cbr 125 kotuleyen bır mete_han yeter :p:p neyse hade sıze ıı gunler sen yınede mete_han abıye uyma zaten oda memnun degıl cbf ınden boyle gıderse ybr alcak o:queen::queen::queen:

yok be dostum kötüleme değil benimkisi sadece nekadar ugraş verdiysem genede alışamadım görüntüsüne çok ince geliyor ve cidden küçük...maksadım diğer arkadaşları kırmak değil yanlış anlaşılmasın lütfen....:cat:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
yok be dostum kötüleme değil benimkisi sadece nekadar ugraş verdiysem genede alışamadım görüntüsüne çok ince geliyor ve cidden küçük...maksadım diğer arkadaşları kırmak değil yanlış anlaşılmasın lütfen....:cat:

yok yaw ben ısın geyık kısmındayım tabıkı yanlıs anlamadım, maksat mete_han abıyı kızdırmak olsun evet cbr 125 bıraz kucuk bır makına fakat benım gıbı sevenler kopamıyor bagımlılık yapıyo:cat::cat::p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
herkeze selam regaldi rebel di oydu buydu derken hepsinden vazgeçtim yarın gidip istoç honda dan siyah cbf 150 alıcam heralde öbür gün teslim alırım..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende 2000 km de bir değiştiriyorum castrol 10 40 kullanıyorum benim yağ beleş:cherry:

herkeze selam regaldi rebel di oydu buydu derken hepsinden vazgeçtim yarın gidip istoç honda dan siyah cbf 150 alıcam heralde öbür gün teslim alırım..

hayırlısı olsun
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
mete han abııııııııııııııı yarın alıcam cbr ımı artık ıı dıleklerını beklıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst