Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1 kişinin takas etme isteiği motorun kötü olduğunu göstermz bence:wiinkk::farao: Kötü motor olsa kurler cbf 150 almak istemzler ama satışlar hep cbf 150 yönünde:cat:

kanka öneml detaylar bunlar...neyse ben yinede makinamda memnunum...14.000e yaklaşıyorum...yolda kalmadım daha...zaten ben yolda kalacağım makina asla almam bidenem...:p

ince işçilikden bahsediyom kanka...ince işçilik...mesela benzin göstergesi çalışan bir cbf 150 daha görmedim...:pkronik arıza mesela bu...hiç bahseden yok...full depoyla 125.km de sıfır gösterdiğini biliyom makinemin...önemsiz mi...

ben bir kere yolda kaldım TEM de...oda İnnovanın şambriyel lastiği yüzündendi...:p


CINE 5 te bi film var şimdi YANGIN diye...ama mübarek KROS motor şovu gibin...:p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
150 km de bir cbf 150 buldum, satış nedeni doğruysa,
sahibi kullanmayı becerememiş, activa alacakmış bunu satıp,
fiyat 2600 dediler, aslında ybr 125 düşünüyordum kararsız
kaldım doğrusu. Acaba satma nedeni motorun bir sıkıntısı mıdır,
diye aklıma takılıyor, ne dersiniz bu olabilir mi?

150km de bir motor için o fiyat çok garip...10binin üzerinde makinalar bile sahibi sıkışınca bu fiyata düşer...daha lastikleri kirlenmemiş 150 kmde bir makina için inanılmaz fiyat...metehanla görüş motoru araştıradan alma...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
piyasa mecbur böle sende bende olsak elimizdeki motoru satmamız gerektiğinde bazı ayıplarını saklamak isteyebiliriz...ama bazı dürüstlük sınırlarını aşmadan, kalkıpta ciddi bir arızası olan alıcının elinde patlayacak makinayıda ya yaptırıp yada alıcıya söleyip satmak lazım:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
gene nerede bu millet beyler bende satıyom motoru bilginize 2500 istiyorum yanında 2 litre yakıt...:p şaka maka yeni ps 150 almayı düşünüyorum bakalım fiyatı belli olsun sonra..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Aykan ps 150 hangi makina oluyor?

HONDA PS işde budur.:) Aykan sen bu motoru harcarsın gibi geliyor.Cbfle bile kross yapıyorsun bu motorun halini düşünmek bile istemiyorum :p:p:queen::queen:
Honda TR nin yeni getirmş olduğu 150 cc lik 15.6 bg gücündeki scoter i


http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/scooter/ps150i.htm














Motortype Vloeistofgekoelde 4-​takt SOHC 1-​cilinder
Boring x Slag 58 x 57,8 mm
Cilinderinhoud 153 cm3
Compressieverhouding 11: 1
Carburatie PGM-​FI elektronische brandstofinjectie
Max. vermogen 11,6 kW / 8.500 min-​1 (95 /1/ EC)
Max. koppel 14,0 Nm / 7.000 min-​1 (95 /1/ EC)
Ontsteking Digitale transistor met elektronische vervroeging
Start Elektrisch
Vermogensoverbrenging
Versnellingen V-​Matic
Secundaire overbrenging V-​riem
Koppeling Automatisch
Afmetingen
Lengte 1.990 mm
Breedte 700 mm
Hoogte 1.150 mm
Wielbasis 1.340 mm
Zithoogte 800 mm
Grondspeling 125 mm
Tankinhoud 8 liter (incl. 0,3 liter reserve)
Frame
Balhoofdhoek 27° 30'
Naloop 83mm
Velgen, vóór U vorm 6-​spaaks lichtmetaal
Velgen, achter U vorm 6-​spaaks lichtmetaal
Velgenmaat, vóór 13M/C x MT2,75
Velgenmaat, achter 13M/C x MT3,50
Band, vóór 110/90-​13M/C 56L
Band, achter 130/70-​13M/C 57L
Remmen
Remmen, vóór 220 x 4 mm hydraulisch bediende schijf met 2-​zuigerremklauw en sintermetalen remblokken
Remmen, achter Mechanisch bediende 130 mm trommelrem
Gewicht
Drooggewicht 126 kg
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Valla makina güzel ama cbf ten scooter a geçmek biraz değişik geldi bana hem de aynı ebatta cc ye sahip.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya şimdi benim bildiğim vitesli motor scooter'dan güçlü olur...

Fakat Honda Ps150 15,6hp bizim cbf150'ler 11,5hp nasıl oluyorki bu?..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler 14750 deyim...yağ değişimi için gittim...Mobil 10w 40 konuldu...önceki yağ farklı bi sınıftı galiba...bu daha ince bir yağ...bilgisi olan varmı...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar makina dehşet bişey ya ...test için gelecek bakıcam belki satmam cbf i....ama arastırmalarıma göre çok kalite alet,meto 10/40 iyidirdde neden daha önce koymadılar bu yağı yavv kış bitiyo yağ iceltiyosun esas kışın koyulması gerek önceki koydurdugun sanırım 15/40 az bişey daha ince bu yağ bide kalitedir herhalde yağ değişim periyodunu uzatır biraz daha ama burada yazın 50 drece havada 20/50 20/40 arası bişey kullanılıyor istanbul şartlarında 15/40 idealdir aslında....

HONDA PS işde budur.:) Aykan sen bu motoru harcarsın gibi geliyor.Cbfle bile kross yapıyorsun bu motorun halini düşünmek bile istemiyorum :p:p:queen::queen:
Honda TR nin yeni getirmş olduğu 150 cc lik 15.6 bg gücündeki scoter i


http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/scooter/ps150i.htm














Motortype Vloeistofgekoelde 4-​takt SOHC 1-​cilinder
Boring x Slag 58 x 57,8 mm
Cilinderinhoud 153 cm3
Compressieverhouding 11: 1
Carburatie PGM-​FI elektronische brandstofinjectie
Max. vermogen 11,6 kW / 8.500 min-​1 (95 /1/ EC)
Max. koppel 14,0 Nm / 7.000 min-​1 (95 /1/ EC)
Ontsteking Digitale transistor met elektronische vervroeging
Start Elektrisch
Vermogensoverbrenging
Versnellingen V-​Matic
Secundaire overbrenging V-​riem
Koppeling Automatisch
Afmetingen
Lengte 1.990 mm
Breedte 700 mm
Hoogte 1.150 mm
Wielbasis 1.340 mm
Zithoogte 800 mm
Grondspeling 125 mm
Tankinhoud 8 liter (incl. 0,3 liter reserve)
Frame
Balhoofdhoek 27° 30'
Naloop 83mm
Velgen, vóór U vorm 6-​spaaks lichtmetaal
Velgen, achter U vorm 6-​spaaks lichtmetaal
Velgenmaat, vóór 13M/C x MT2,75
Velgenmaat, achter 13M/C x MT3,50
Band, vóór 110/90-​13M/C 56L
Band, achter 130/70-​13M/C 57L
Remmen
Remmen, vóór 220 x 4 mm hydraulisch bediende schijf met 2-​zuigerremklauw en sintermetalen remblokken
Remmen, achter Mechanisch bediende 130 mm trommelrem
Gewicht
Drooggewicht 126 kg


erdo makina süperde enduro olmaz bunla ya bizim şehir trafiği yazın çok berbet bi durum alıyor ondan bi scooter düşünüyorum adamın eli debriyajdan felç oluyor yazın..bakıcaz ama dediğim gibi makina dehşetül -vahşet...:)

ama tr ye gelse hiç düşünmeden alacagımtek seçenek sh 300 olurdu (metehan özellikle sana bu resimler tarzını biliyorum):)





italyada bu alet 4500 euro gayme ama türkiyeye gelse düşünmek bile istemiyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol aykan...bu yaz psikopata bağlıycakmış zaten...burada psikopat bir yaz yaşarsak Bodrumda artık cehennemi ölmeden görürsünüz...:p

sen benden daha fazla biliyon bu işleri paşam...atıyorum çok sıcakta bu ya idealmi değilmi...yaza doğru 15/40 mı yapalım ne dersin...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sağol aykan...bu yaz psikopata bağlıycakmış zaten...burada psikopat bir yaz yaşarsak Bodrumda artık cehennemi ölmeden görürsünüz...:p

sen benden daha fazla biliyon bu işleri paşam...atıyorum çok sıcakta bu ya idealmi değilmi...yaza doğru 15/40 mı yapalım ne dersin...
Senin yağın zaten özel.... Sakın değiştirme.... Sıcaktan vizkozitesi azalmaz merak etme....

Yazı geçirtir sana merak etme.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bakıma giderken yağı kendi alıp giden oldumu hiç...izmir yükselişte agip yağ koyuyorlar ben castrol falan alıp kendim götürsem dır dır etmezler dimi:silent:

Senin yağın zaten özel.... Sakın değiştirme.... Sıcaktan vizkozitesi azalmaz merak etme....

Yazı geçirtir sana merak etme.... :cat::cat::cat:

ne işin var senin traktör topiğinde bakayım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bakıma giderken yağı kendi alıp giden oldumu hiç...izmir yükselişte agip yağ koyuyorlar ben castrol falan alıp kendim götürsem dır dır etmezler dimi:silent:



ne işin var senin traktör topiğinde bakayım :cherry:
Neden castrol alıyorsun ki..... :silent::silent::silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sağol aykan...bu yaz psikopata bağlıycakmış zaten...burada psikopat bir yaz yaşarsak Bodrumda artık cehennemi ölmeden görürsünüz...:p

sen benden daha fazla biliyon bu işleri paşam...atıyorum çok sıcakta bu ya idealmi değilmi...yaza doğru 15/40 mı yapalım ne dersin...

şimdi şöyle açıklama yapayım aslında yağ incelip numara düştükçe daha kaliteli oluyor bize burda sürekli 20/50 yağ koyuyorlar hava pisikopata bağlayınca dahada incelip başımıza iş açmasın diye ama biraz dandik gibi servisin koyduğu yağ bende kısa süre sonra değiştirip castrol atevo 20/40 koyuyorum ama bu yağın ömrüde max 2000 km ama senin yağın numarasına bakarsan istanbul şartlarında normal gereksinimini karşılar çünki kaliteli bişeye benziyor...çünki onların belli vizkozite oranları var kaliteli yağlarda sıcak soguk farketmiyor ...zaten kutunun üzerinde kullanım ısı şartları yazar:cat:ama sana tavsiyem en ideali 15/40 kullan yağa okadar para ödeme!

castrol veya başka bişey agip olmasında...kanım kaynamadı agip'e

yav chat agip necip hikaye bunlar birbirine çok benziyor bence en ekonomiği hangiyse onu al....aynı numaralarda sınıfları ve gereksinimleri karşılaştır hemen hemen aynı sonuçları alırsın....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst