Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Sevgili metehan deneyimlerini bizimle de paylaşırsan sevinirim.
Bence bu konuyu Cihan'a sormak lazım onun bu konuda girişimi mutlaka olmuştur.
Çakan lambayı yapan bunu hayli hayli yapar valla.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Tamam o zaman yaptırınca bize de görsellerini gönderirsen sevinirim.
Birde kaça malolduğunu.
Ben daha önce sanayide sormuştum halojen lamba farın önündeki plastik kısmı eritir denmişti.Dikkatli ol.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla metehan abi ben almışım 5 ytl lik beyaz ampul 3 ay oldu hala kullanıyorum,ama xenon ampul sistemi direk yanmak ister bunu da aküden direk almak gerek.

abi zor diyosun yani dimi...servisde mırın kırın yapar...35 watt sorun değil dimi...aküyü yermi sence...sağlıklımı...

birde senin far düğmesi aç kapamı yoksa orjinal devam ediyomu sürekli yanarvaziyettemi..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abi zor diyosun yani dimi...servisde mırın kırın yapar...35 watt sorun değil dimi...aküyü yermi sence...sağlıklımı...

birde senin far düğmesi aç kapamı yoksa orjinal devam ediyomu sürekli yanarvaziyettemi..

abi zaten bizim ampüller 35 watt 35 wattan yüksek takarsan kaldırmaz.
ama xenon ampul takılmaz diye bişey yok tabi tanıdık bir elektrikçi xenon ampulün birde devre kutusu olucak eger bu xenon ampulün devre kutusu yoksa hiç takmayın derim. çünkü orjınal beyaz görünümlü farlar devreli oluyor.
benim far düğmesi orjınal abi.

Peki ampül kafa grenajındaki ön camı eritmez mi?

çok aşarı yandıgı için cama zarar verebilir evet evet verir,
motosikletin camı mika oldugu için erir.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
valla metehan abi ben almışım 5 ytl lik beyaz ampul 3 ay oldu hala kullanıyorum,ama xenon ampul sistemi direk yanmak ister bunu da aküden direk almak gerek.

Bizim motorlara xenona gerek yok bana sorarsanız. 250ytl ye 2 çifti satılıyor araba için olanları.2 kişi ortak 125 e gelir :)ama gerek yok 5 milyonluk beyaz yanan ampullerden alın kafi :wiinkk::bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi zaten bizim ampüller 35 watt 35 wattan yüksek takarsan kaldırmaz.
ama xenon ampul takılmaz diye bişey yok tabi tanıdık bir elektrikçi xenon ampulün birde devre kutusu olucak eger bu xenon ampulün devre kutusu yoksa hiç takmayın derim. çünkü orjınal beyaz görünümlü farlar devreli oluyor.
benim far düğmesi orjınal abi.



çok aşarı yandıgı için cama zarar verebilir evet evet verir,
motosikletin camı mika oldugu için erir.

Sağol Cihanım...:cat:

Bizim motorlara xenona gerek yok bana sorarsanız. 250ytl ye 2 çifti satılıyor araba için olanları.2 kişi ortak 125 e gelir :)ama gerek yok 5 milyonluk beyaz yanan ampullerden alın kafi :wiinkk::bounce:


abi beleş xenonlar...:pniye çok görüyonki...cbfmiz var diye garibanmıyız...hor görme...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi xenonu deneme bence yav akü makü bırakmaz sonra motorda zaten direk sistemle bu ünite çalışmaz zannediyorum ama iyi bi elektronikçi biraz ayar yaparsa olur ancak zırt pırt akü boşalır...xenon değilde önceki ybr ye şu ucuz beyazlardan takmıştım içerde erimiş yapışmış mekanizmaya bidaha yapmam dedim beyaz ampül karşıdan gelenin gözünü çok fena alıyor ama 2 metreyi zor aydınlatıyor xenon farklı tabi ama bizim motorların elektrik devreleri bu işi becerebilirmi bilemiyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi xenonu deneme bence yav akü makü bırakmaz sonra motorda zaten direk sistemle bu ünite çalışmaz zannediyorum ama iyi bi elektronikçi biraz ayar yaparsa olur ancak zırt pırt akü boşalır...xenon değilde önceki ybr ye şu ucuz beyazlardan takmıştım içerde erimiş yapışmış mekanizmaya bidaha yapmam dedim beyaz ampül karşıdan gelenin gözünü çok fena alıyor ama 2 metreyi zor aydınlatıyor xenon farklı tabi ama bizim motorların elektrik devreleri bu işi becerebilirmi bilemiyorum...

yani benim gibi pipirikli adam ve genelde gece kullanmayan biri için riskli hareketler...bugün servise uğrayacağım...başkası sorsa bu xenon işi aman ne gerek var falan derdim...bi heyecan yaptık işte..:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
insan özeniyor tabi ya şunuda yapsam daha iyi olurdu falan dediğimiz zamalar oluyor fark istiyor insan bende nezamandır jantları siyaha boyıcam hep askıda kalıyor ...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende jantları boyamayı düşünüyorum...bide ön süspansiyon borularınıdamı siyaha boyasam diye düşünmekteyim :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
150 km de bir cbf 150 buldum, satış nedeni doğruysa,
sahibi kullanmayı becerememiş, activa alacakmış bunu satıp,
fiyat 2600 dediler, aslında ybr 125 düşünüyordum kararsız
kaldım doğrusu. Acaba satma nedeni motorun bir sıkıntısı mıdır,
diye aklıma takılıyor, ne dersiniz bu olabilir mi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
150 km de bir cbf 150 buldum, satış nedeni doğruysa,
sahibi kullanmayı becerememiş, activa alacakmış bunu satıp,
fiyat 2600 dediler, aslında ybr 125 düşünüyordum kararsız
kaldım doğrusu. Acaba satma nedeni motorun bir sıkıntısı mıdır,
diye aklıma takılıyor, ne dersiniz bu olabilir mi?

vallahi 2600 kelepir...şasi numarası verirsen bana neyi var neyi yok servisime sorar sana bildiririm...bi şasi numarasını al...kazası belası değişeni varsa Honda servisleri ortak bilgi sisteminden öğreneyim...

cepten mesaj at...537 335 22 33...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_2007_model_cbf_150_takas_olurWQQaXQQ6809749WQQpXQQdisplayitem

Bakın çok önemli bir detay var...20.000 de cbf yi KURYE arkadaş YBR ile takas etmek istiyor...

YBR daha sağlam makina arkadaşlar...bunu zamanla anladım...ha tip kayık ybr de ama gerçek bu..

1 kişinin takas etme isteiği motorun kötü olduğunu göstermz bence:wiinkk::farao: Kötü motor olsa kurler cbf 150 almak istemzler ama satışlar hep cbf 150 yönünde:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst