- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
ne bu laubalilik neler oluyo buralarda metehan nerdesin topik dağıtmış şanzumanı:bounce:herneyse bugün öncama bant uyguladım lenet cızırtıyı kesemiyorum yüksek devirde cızırtı var birileri ybr iyi demiş:wiinkk:iyidir nası bilirdiniz hesabına göre sattım ybr yi ama şunu belirteyim üzerindeki malzeme kalitesi cbf den daha üstün krank bölümü hariç bilye dağıtıtıyor ybr lerin yeni versiyonları ben 5000 bindim sattım fena motor değildi cbf le 90 la döndüğüm virajı ybr yle dönmem imkansızdı yol konforu olsun yol tutuş olsun cbf derim ybr de fena değil ama..
