Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nice 11000 km lere mete - han kazasız belasız , arkadaşlarımızla , sevdiklerimizle .....Allah a emanet ............
selamlar ...


eyvallah motordaşım...sanada işalla maşalla...:rendeer:

kimse kabul etmesede bu motor yağ eksiltiyor arkadaşım ben kısın bi eksiltme problemiyle karsılaşmadım çünki her 1000 km de bir yağ değişiyor değişen yağ 20/50 ama bu periyot 2000 olsaydı ve 15/40 koysaydımda eksiltirdi eksiltmiyo diyen yalan söler her motor yağ eksiltir ama cbf 150 anormal eksiltiyor yaz aylarında.!!!


aykanım benim makina bugüne kadar yağ eksiltmedi...ama eksilttiği olan arkadaşlarım var...:cat:ben 11.000 de yağ eksiltmediysen bu eksiltmediği anlamına gelmez...




meto kuryeye aynen katılıyorum bana kızma burdada marş dinamosu patlayan cok adam var ben şöle örnek vereyim daha öncede dedim bende wave varken su innovadan önceki model aynı marş dinamosu onun üzerindede vardı inan bana cok adi bişey 2 defa yandı 1 incisi garantiden değişti ya öle bi parçaki bu ne markası ne modeli belli ve ben marşa basarken sos veriyor acayip gıcık sesler cıkartıyor su anda eyer giderse didik didik edip koyucam buraya dinamoyu bide fiyatını öğrenicem ama garantiden değişmesi gereken bi parca bu lastik değil balata değil nasıl değişmez!!!ben 1 kez değiştirdim öncekini ama 2 inciyi sattıgım sahibi değiştirmiş bu mutlaka olacak görüceksiniz ben marşa güvenmiyorum.




ŞUNUDA EKLEMEK İSTERİM;
Bu topiği okuyan buradan fikir edinme yolunda olan arkadaşlar nekadar sorunlar yaşamış olsamda bu motorda, bu benim sorunlarım aşırı kıl olmam ve canice motor kullanmamdan kaynaklanıyor onu bikere söyleyim sonra ya neden?? diye bir soru işareti kafanızda kalmasın cbf 150 su an bu fiyata piyasada alınabilecek en iyi motordur gaz teli kopması hariç beni hiç yolda bırakmamıştır en sevdiğim özelliği rahatlığı ve az yakıt tüketimidir her yola gider enduro bile yapılabilmektedir parçası ucuz servis desteği tamdır. Saygılar sevgiler.


nörüyo len...vicdan azabı çektin hayrola...eee sopayı yedin dün bizden şimdi hizaya geldin tabe...:queen:


eehhh dinsiz AYKAN ın hakkından imansız Mete Handro gelirmiş...:bounce::p


ulan gaz telinide kopardın ya Allah seni bildiği gibi yapsın...Asya Mondıale çevirdin moturu beeaa...:pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yok abi be kimsenin hevesini kırmak istemiyorum ondan birazda honda benim herzaman favori markam bundan sonra alacagımda gene hondadır yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermeden halletmek istedim ama gerçekleride göz ardı etmemek gerek:bounce:marş motoru gibi vs.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok abi be kimsenin hevesini kırmak istemiyorum ondan birazda honda benim herzaman favori markam bundan sonra alacagımda gene hondadır yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermeden halletmek istedim ama gerçekleride göz ardı etmemek gerek:bounce:marş motoru gibi vs.

kanka ben bişiy diyimmi sana en kral modelim nedir bilinmi...ben Honda İNNOVA derim başka bişey demem...

gözünü sevem o innovanın ben...debriyaj derdi yokk...oh mis gibi dur kalk....dur kalk...sorun yok...tasa yok...keşke innovada tubles olsaydı...şimdiye değiştirdiydim ben..orjinalde olmayınca bi anlamı yok..

neyse konumuz cbf...bu yaza çıkarım ben bunna...20.000 de Allahın izniyle gönderirim...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi 20000 ideal satısın olacağı km dir ben hep öle yaptım dediğin gibi innovayı tek geçerim motor aleminde babası c 90 ı 15 senedir anahtar deymeden kullanıyoruz tık yok hala,innovada onun takipcisidir c90 çagın en sağlam motoru seçilmişti benim anlamadıgım sen innovamı almak istiyosun tekrar seni bilmem ama ben kesinleikle yedek motor olarak edinicem bitane!



c90 ı bilmeyenler için.

kl5r01rm.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi 20000 ideal satısın olacağı km dir ben hep öle yaptım dediğin gibi innovayı tek geçerim motor aleminde babası c 90 ı 15 senedir anahtar deymeden kullanıyoruz tık yok hala,innovada onun takipcisidir c90 çagın en sağlam motoru seçilmişti benim anlamadıgım sen innovamı almak istiyosun tekrar seni bilmem ama ben kesinleikle yedek motor olarak edinicem bitane!

valla sağım solum belli olmaz...bi sıfır innova alırsam şaşırmayın...artık hızda güçde torkta değilim ben...beni taşısın yeter...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi sen innova kullandın peki neden sattın keşke satmasaydın ben kesinlikle alıcam bitane.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İzmit gezisinde 3-4 kere benzin alınca grupta canım sıkıldı tepem attı...2000 gaymeye satmıştım bir arkadaşa...yıl 2005 yazıydı...ulen çantası bile Türkiyede tekdi...zar zor getirtmiştim çok sevimli bişeydi ya...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
evet yakıt deposu cok küçük ama tüketim cok az su innova topiğini bi ara canlandırmaya calıstım ama neden bu motora ilgi bukadar az bişeyler yapmak lazım .bi el at neyapabiliriz?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok dostum innovası olan lazım...kimde ne motor varsa ona ilgi duyacak doğal olarak...ne kadarda iyidir hoştur desekde almayan bilmez kaliteyi...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi millet çinlilere yönelmiş bizim motorlarada çin diyor ama aradaki honda markasını bitürlü göremiyorlar ben innovanın tıpatıp aynısını better diye bi marka gördüm gözlerime inanamadım adamlar bire bir kopyalamış bilmiyorlarki o 1500 ytl ye aldıkları motor 2 ay sonra 2500 ytl masraf çıkaracak sonrada burda bikaç arkadaş hala ısrarla bu dandik markaları savunarak motorlarına pok sürdürmeyecek topikler acılacak çinliler söle iyi böle iyi diye ben her zaman derim honda gerisi hikaye diye bende o malum markalardan biri olsa motor coktan ikiye bölünmüştü kıl tüğ bişey diyoruz millet ayaklanıyo,honda öle para verip ahmet abi mehmet abiye yaptırılmıyor çinliye ver parayı motorun üzerine ismini bassın marka olarak .
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abi millet çinlilere yönelmiş bizim motorlarada çin diyor ama aradaki honda markasını bitürlü göremiyorlar ben innovanın tıpatıp aynısını better diye bi marka gördüm gözlerime inanamadım adamlar bire bir kopyalamış bilmiyorlarki o 1500 ytl ye aldıkları motor 2 ay sonra 2500 ytl masraf çıkaracak sonrada burda bikaç arkadaş hala ısrarla bu dandik markaları savunarak motorlarına pok sürdürmeyecek topikler acılacak çinliler söle iyi böle iyi diye ben her zaman derim honda gerisi hikaye diye bende o malum markalardan biri olsa motor coktan ikiye bölünmüştü kıl tüğ bişey diyoruz millet ayaklanıyo,honda öle para verip ahmet abi mehmet abiye yaptırılmıyor çinliye ver parayı motorun üzerine ismini bassın marka olarak .

aslında benim adımda motor çıksa fena olmaz hani :cherry::mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok dostum innovası olan lazım...kimde ne motor varsa ona ilgi duyacak doğal olarak...ne kadarda iyidir hoştur desekde almayan bilmez kaliteyi...
Aynen abi 125cc de innovanın üstüne motor tanımam cbf150 yi hızda geçiyor düzde 125-130km/h görüyor.Cbf ninde sağlamlığına bişi diyemem sağlam motor cbf
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
16
ben lastikleri değiştirmek istiyorum. Bu konu forumda çok konuşulmuş ama sawa mı irc mi şeklinde boyut değiştirsem cevap veren olurmu?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
nereye kayboldunuz millet gene topiğin ratingi hızla düşüyor bugün motoru götürdüm parça yok daha bi tel gelecek 5 gün oldu ya bu motor yatsaydı neyse pazartesi bırakıcam hepsi hallolacak sizin ilk bujiler kaç km de değişti ??
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
nereye kayboldunuz millet gene topiğin ratingi hızla düşüyor bugün motoru götürdüm parça yok daha bi tel gelecek 5 gün oldu ya bu motor yatsaydı neyse pazartesi bırakıcam hepsi hallolacak sizin ilk bujiler kaç km de değişti ??

biraz ratingi yükseltelim ozaman:flower: motor yatsaydı derken neyi kasttettin sanırım bujiler 8000km de değişecek :cat: 4000 bakımında değişmedi çünkü benim:)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
valla ben sattım kurtuldum herkes sattı galıba gozunu sevdıgım tıtanım nerdesın
cbf 250 :cat: honda hayat onda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst