Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende cantları siyaha boyatmayı düşünüyorum...ağustos ayında boyatıcaz... 2 motor için bi arkadaş fiyat alıcak izmirden boyatmak isteyen olursa özel mesaj atsın toplu boyatalım...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
25
arkadaşlar 8000 bakımına giren arkadaşlar neler yapıldığını parça değişip değişmediğini birde kaç paraya geldiğini yazarlarsa sevinirim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
8000 bakım ana bakım diye geçer...hava filtresi...yağ değişimi...balata bakımı zincir gevşekliğinin ayarı...aklıma ilk gelenler...bujide değişiyor...fiyatı 45 lira civarı...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
8000 bakım ana bakım diye geçer...hava filtresi...yağ değişimi...balata bakımı zincir gevşekliğinin ayarı...aklıma ilk gelenler...bujide değişiyor...fiyatı 45 lira civarı...

bu buji altındanmı yapılmıs abi??çeyrek altın parası ne bu ya ??yoksa benmi yanlıs anladım 8000 bakım dimi abi bu ?bide jantları siyaha boyatmayı bende düşünüyorum gerçekten harika oluyor burda yapanlar var fotosunu bi ara cekip koyarım.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
4000 km bu gün itibari ile sorunsuz Allah a Çok şükür kazasız belasız geldim , 1 ytl ekstra para harcanmadı .
selamlar.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Ben de haftasonunda ki geziden sonra 4000km.yi doldurdum. Far ampulunun patlaması dışında bi sorunum olmadı. Pazar günkü gezimde motor 417km. de yedeğe düştü. 460km. de 35 Ytl. lik benzin aldım. 7.6 kuruş yakmış.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yarın yani 25,07,2007 de tarihinde 4000 bakıma gidecegim,şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım,bu zamandan sonrada inşallah yaşatmaz ve yaşatmayacagına inanıyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
nasıldı 4000 bakımı neler yaptılar ne kadar ödedin..?

4123 km de gittim istoç taki özen motora bir tek yegını degiştirdi,hava filtresini temizleyemedi,çünkü benim yan çanta aparatı vardı ,o kalsın ben temizlerim dedim,zincire yag bastırmadım adam öyle bir yag basıyorki sanki küften çıkarıyor zinciri,zaten yaglamıştım. 40 ytl verdim sadece bir yag ve bir kaşe basması için.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
4123 km de gittim istoç taki özen motora bir tek yegını degiştirdi,hava filtresini temizleyemedi,çünkü benim yan çanta aparatı vardı ,o kalsın ben temizlerim dedim,zincire yag bastırmadım adam öyle bir yag basıyorki sanki küften çıkarıyor zinciri,zaten yaglamıştım. 40 ytl verdim sadece bir yag ve bir kaşe basması için.

honda farkı mı bu yağ değişimi olayı :) kaç lt yağ konuyor? yarı sentetik mi, derecesi, markası nedir?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
merhabalar arkadaşlar sitenize yeni üye oldum cbr 125 r la cbf 150 arasında karar veremiyorum.fiyat farkı cbf 150 ye yöneltiyo ama cbf in de çin olduğunu söyledi satıcısı siz ne dersiniz.teşekkürler

arkadaşım aramıza hoş geldin benim henüz motorum yok ama cbf 150 ye ilgi duymaya başladıktan sonra tüm sayfaları okudum sana da tavsiye ederim...motorun genel durumu senin mesajının 3 mesaj üstündeki gibi özetlenebilr... hatta 155. sayfada mete abinin görüştüğü bir kurye cbf 150 siyle 11bin küsür km. yapmış. fakat şuna da değinmek lazım cbr 125 her ne kadar ufak ccli bir motor da olsa neticede race. bence ilk önce ne istediğine karar ver. diğer arkadaşların daha iyi bilgi vericeğinden eminim. umarım faydalı olmuşumdur
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
4123 km de gittim istoç taki özen motora bir tek yegını degiştirdi,hava filtresini temizleyemedi,çünkü benim yan çanta aparatı vardı ,o kalsın ben temizlerim dedim,zincire yag bastırmadım adam öyle bir yag basıyorki sanki küften çıkarıyor zinciri,zaten yaglamıştım. 40 ytl verdim sadece bir yag ve bir kaşe basması için.

40 ytl çok almışlar sadece yağ değiştiyse :silent:
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
cbf den sonra ne alayım bı tavsıye edın kaldım acıkta 1 ay oldu nerdeyse hala motor alamadım :( cbf 250 mi alsam ne dersınız 4000 e guzel bişiler var ama bilmemki
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cbf den sonra ne alayım bı tavsıye edın kaldım acıkta 1 ay oldu nerdeyse hala motor alamadım :( cbf 250 mi alsam ne dersınız 4000 e guzel bişiler var ama bilmemki

bütün apache topiclerinde cbf'e demediğini bırakmayıp apache apache diye söyleyip duruyordun. :farao:
alsana işte bir apachi...
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
ıyıde oda 150 lık daha hızlı bişi lazım ama ne alsak rtr varmıs bıtane apachenın cbf 250 nasıl sen onu soylesene bılgın varsa arıza cıkartırmı fıyatları neden 3500 e kadar ınmıs sahıbınden.comda sorunumu var ucuz makınaların yoksa para elımızde patlıcak bu gıdısle 500 unu tırtıkladım zaten paranın gıderek harcıcaz valla parayıda acıl almam lazım bişi ler
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ıyıde oda 150 lık daha hızlı bişi lazım ama ne alsak rtr varmıs bıtane apachenın cbf 250 nasıl sen onu soylesene bılgın varsa arıza cıkartırmı fıyatları neden 3500 e kadar ınmıs sahıbınden.comda sorunumu var ucuz makınaların yoksa para elımızde patlıcak bu gıdısle 500 unu tırtıkladım zaten paranın gıderek harcıcaz valla parayıda acıl almam lazım bişi ler

apache hakkında bişey diyemem ama sana tavsiyem elindeki parayı peşinat olarak kullanıp kalanı vade yapıp taksitle güzel bir motor alman olacaktır.başka türlü yiyip bitiricem parayı diyorsun çünkü.
bana en mantıklı gelen düşünce bu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst