Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yarın sabah düzceye festivale gidiyoruz iki cbf gene bi 600 km yi devirip gelecegiz,katılmak isteyen varmı mt camiasına duyurulurr.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ıyı valla motora bın bın dere tepe gez 5500 km yap nasıl kullandınsa lastığı mastığı yar ondan sonra gel motorum kız gıbı dıye satmaya çalış hanı nerde bunun amortısmanı pirim kaybı

sen o motoru 2950 sat helal olsun sana

hahahahahhahahah çok komiksin vallaha :mrgreen: lastiği yar sonrada kız gibi motor de :mrgreen: huuuhahahahahahah gülmekten karnım ağrıdı valla :):):)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
sen şimdı o lastiği yardırdın yaa jant da yamulmuştur yamuk jantla piniyon göbek de balans başlamıştır bu da demektır kı bılya ha dağıldı ha dağılacak

zaten o balans amortısorlede yağ kaçırtmayada başlamıştır on frende yakındır bozulur hepsını bıraraya getırırsek sen motora kople on takım lazım

onunda sıfırı nerden baksan 600-700 vardır

senın motor var ya o etse etse 2000 ytl falan eder o da zar zor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yarın sabah düzceye festivale gidiyoruz iki cbf gene bi 600 km yi devirip gelecegiz,katılmak isteyen varmı mt camiasına duyurulurr.


güle güle kanka yolun açık olsun...

sen şimdı o lastiği yardırdın yaa jant da yamulmuştur yamuk jantla piniyon göbek de balans başlamıştır bu da demektır kı bılya ha dağıldı ha dağılacak

zaten o balans amortısorlede yağ kaçırtmayada başlamıştır on frende yakındır bozulur hepsını bıraraya getırırsek sen motora kople on takım lazım

onunda sıfırı nerden baksan 600-700 vardır

senın motor var ya o etse etse 2000 ytl falan eder o da zar zor


tam fantazi elemansın he...:queen:Allah iyiliğini versin...o dediklerin çukura girince olur...bu cam yarığı...

cbf de müzik sistemi...Dolmabahçede bir kurye arkadaşda gördüm...


Shot at 2007-07-15

Shot at 2007-07-15

buda bizim CBF şasisi...serviste biri kaza yapmış dağıtmış motoru...arkadaşına vermiş bariyerlere dalmış adamda...1800 ytl masraf çıkmış cepten ödeyeceklermiş vs vs...





arkadaşlar bugün sağlam rüzgar vardı köprü çıkışı...ona rağmen 127-128 gördüm...size sözüm var 135...maksimum 140 basıcam...anca bu cbf den...



bu arada göstergemde 0 aldığımdaki naylon halen duruyor...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
vaybe 125-130

peki abi bişi sorcam şimdi sen bu hızlarla ne kadar yaktırıyosun km de :D bide bu hız yokuş aşağımıydı köprü çıkışı demişssin ama ben orayı bşlmediğimden:D
bu arada koltuk naylonu da duruyomu daha:D:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Ya bu honda unicornda cbf 150 deki motorun aynısı olmasına rağmen beygiri daha yüksek..Ben büyük ihtimal Euro2 normlarına uymak için kısılan eksozdan şüpheleniyorum.Performans eksozuyla bu motordan en az 2 beygir daha alınır gibi geliyor bana.Fikri olan bi arkadaş varmı bu konuda?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Ya bu honda unicornda cbf 150 deki motorun aynısı olmasına rağmen beygiri daha yüksek..Ben büyük ihtimal Euro2 normlarına uymak için kısılan eksozdan şüpheleniyorum.Performans eksozuyla bu motordan en az 2 beygir daha alınır gibi geliyor bana.Fikri olan bi arkadaş varmı bu konuda?

mantıklı bir düşünce ama sadece egzos değişimi ile 2 beygir alman zor gibi geliyor bana.çünkü o bahsettiğin genelde katalizörlü egzoslarda olabiliyor.bizim motorda ise zaten katalizör yok.
sanırım başka 1-2 değişiklik daha var...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peki abi bişi sorcam şimdi sen bu hızlarla ne kadar yaktırıyosun km de :D bide bu hız yokuş aşağımıydı köprü çıkışı demişssin ama ben orayı bşlmediğimden:D
bu arada koltuk naylonu da duruyomu daha:D:rendeer:

:pdostum inan fazla bişi yakmıyo...ben anladımki 100 ü geçmediğin takdirde problem yok...


5 milyonluk benzine 56 km...:)

sele naylonunu servisteki bir arkadaş çıkarttı...içim acıdı valla ya...ne alakaysa..:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
eski motorlarda yanma sonu sıcaklığı fazla olduğu için zehirli gaz atımı daha fazlaydı evet euro2 normlarında motor üretmek için motorların egzost çıkışına egr valfi takılarak yanmış gazların bir kısmının tekrar karbüratöre dönmesi sağlanıyor buda motorda yanmayı kötüleştirip yanma sonu sıcaklığını düşürüyor ve egzosttan atılan zehirli gaz oranı düşürülmüş oluyor burdanda anlaşıldığı gibi motorun verimi azalmış oluyor takdir sizin egr yi iptal edip performans egzost takılırsa beygir gücüde artar yakıtta artar tavsiyede etmem selamlar
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben 10 liralık benzinle daha dün Silivri'ye gittim geldim, toplamda 160km civarı yol yaptım ve yedeğe geçtim. Üstelik de zaman zaman 100 - 115km gibi hızlara da çıktım. Yüksek devirde de kullandım. Alet benzini kokluyor resmen. Motoru değişirsem en çok bu ekonomikliği özlerim herhalde.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
arkadaşlar ! :mrgreen:
parasal bi durum söz konusu eğer çözemezsem gs500 ü verip yerine motorsuz kalmamak için bir motor alabilirim. cbf150 alsam pişman olur muyum? işe gidip gelirken kullanıcam çoğunlukla. ne dersiniz? (cbf'i vitesli olması hem yakıt hemde fiyat olarak ekonomik olduğu için seçtim.)
yorum yapacaklara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar ! :mrgreen:
parasal bi durum söz konusu eğer çözemezsem gs500 ü verip yerine motorsuz kalmamak için bir motor alabilirim. cbf150 alsam pişman olur muyum? işe gidip gelirken kullanıcam çoğunlukla. ne dersiniz? (cbf'i vitesli olması hem yakıt hemde fiyat olarak ekonomik olduğu için seçtim.)
yorum yapacaklara şimdiden teşekkürler.

daha fazla düşünmen bile abes, cbf tam şehir içi kullanımlık bir motor
hatta ekonomikliğini gördükten sonra neden bunca zaman gs500 e bindim diye kafanı duvarlara vuracaksın...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaşlar ! :mrgreen:
parasal bi durum söz konusu eğer çözemezsem gs500 ü verip yerine motorsuz kalmamak için bir motor alabilirim. cbf150 alsam pişman olur muyum? işe gidip gelirken kullanıcam çoğunlukla. ne dersiniz? (cbf'i vitesli olması hem yakıt hemde fiyat olarak ekonomik olduğu için seçtim.)
yorum yapacaklara şimdiden teşekkürler.

Arkadaşlara aynen katılıyorum. hatta ben bigün bu aleti satarsam, bu ekonomikliği bulamayacağım diye düşünmedeyim şu aralar.:pale::)
CBF150'li şehir içi ve civarı için biçilmiş kaftan.10 liralık benzinle Silivriye gittim geldim ve depom hala doluydu. Kilometrede 60 - 70 kuruş civarı yakıyor , daha ne olsun.:cat:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
23
Arkadaslar Cok Sevdigim Motorumu Satiyorum Evdekiler Araba Diye Tutturdu :( Onlarda Kendine Gore Hakli Tabiiki Satilik Bolumunde Ayrintili Bilgi Vardir

Saygilar.

Ayrica Arkadaslar Bu Hiz Tutkunuz Nedir Anlamadim Bu Motoru Hiz Icin Almadik Hepimiz Yanilmiyorsam Aciyin Biraz Alete Sikmayin Fazla Hem 125 Km De Sanirim Devre Kesiyor Ve Daha Fazla Gitmiyor. Bosuna Sikmayin Yaziktir...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,
cbf 150 kullanıcısı olarak uzun süredir topiği takip ediyorum.Fakat tanışma fırsatı olmamıştı sizlerle.
aranızda cbf 150 ile uzun yola çıkan arkadaşlar var ve bende ağustos başında izmirden fethiye taraflarında tatil yapmayı cadır kurmayı planlıyorum.
sizlerden yolculuk sırasında aksilikleri en aza indirecek tavsiyeleri bekliyorum. iki kişi gitmekte bir sakınca olabilir mi merak ediyorum.
ayrıca cadır kuran arkadaşlarında yardımcı olmalarını isterim (ilk defa cadır da kalıcam:) )
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
merhaba arkadaşlar,
cbf 150 kullanıcısı olarak uzun süredir topiği takip ediyorum.Fakat tanışma fırsatı olmamıştı sizlerle.
aranızda cbf 150 ile uzun yola çıkan arkadaşlar var ve bende ağustos başında izmirden fethiye taraflarında tatil yapmayı cadır kurmayı planlıyorum.
sizlerden yolculuk sırasında aksilikleri en aza indirecek tavsiyeleri bekliyorum. iki kişi gitmekte bir sakınca olabilir mi merak ediyorum.
ayrıca cadır kuran arkadaşlarında yardımcı olmalarını isterim (ilk defa cadır da kalıcam:) )


yol üzerindeki mokamp ları tespit ve oralarda konakla emniyetli ve rahat oluyor 3-4 arkadaş bulursanda keyfine diyecek yok derim hadi sana hayırlı yolculuklar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
merhaba arkadaşlar,
cbf 150 kullanıcısı olarak uzun süredir topiği takip ediyorum.Fakat tanışma fırsatı olmamıştı sizlerle.
aranızda cbf 150 ile uzun yola çıkan arkadaşlar var ve bende ağustos başında izmirden fethiye taraflarında tatil yapmayı cadır kurmayı planlıyorum.
sizlerden yolculuk sırasında aksilikleri en aza indirecek tavsiyeleri bekliyorum. iki kişi gitmekte bir sakınca olabilir mi merak ediyorum.
ayrıca cadır kuran arkadaşlarında yardımcı olmalarını isterim (ilk defa cadır da kalıcam:) )

1- cbf150 ile bakımlarını düzenli yaptırdıysan uzun yola çıkmaktan hiç çekinme, seni yolda bırakmayacaktır, emin ol
2- şehirlerarası yolla çok rüzgarlı oluyor, bu sebepten motor tek kişi bile 100 zor görüyor açıkçası.2 kişi de çok aşırı fark etmesede en fazla 80-90 gibi bir hızda yol alacağını hesaplayıp yola öyle çık, sabırlı olman lazım çünkü uzun yolda diğer motorlar gibi kopup gitmiyor alet
3- bir süreden sonra sele çok rahatsız ediyor.sen istemesen de sık sık mola vermek zorunda kalabilirsin
4- emin ol benzin nedir unutacaksın, o kadar az yakıyor yani(köklesen bile en fazla 3.1 lt/100 km
5- eğer lastiklerini değiştirmemişsen kendi lastiklerinin çok iyi olmadığını aklının bir köşesine not et, fazla yatma
6- yolda yer yer erimeler olduğu için yola kum döküyorlar.özellikle sollamalarda bu sorun yaratabiliyor.çok dikkatli ol.
7- çadır olayında çadırı kurmadan önce kuracağın zemini iyice herşeyden temizlemeyi unutma(kurumuş çam iğneleri, taşlar vb.) ve mutlada bir mat'ın olsun yatmak için.öyle yere kilim falan serer üstüne yatarım deme, rahatsız ediyor çünkü.
8- bulunduğun yerde su sorunu olmamasına dikkat et.yemek yenilecek yer olmasın, eğlenecek yer olmasın sorun değil ama duş ve wc için su olmayan bir yerde kalmak çok feci(en son baıma geldi, ordan biliyorum)
9- kamp yerine parayı baştan peşin verme.kaldığın her gün verirsin adamlara.sonra eksiklikler olunca paranı geri alamıyorsun çünkü.
10- çadırın içi için ofak bir ışığın mutlaka olsun(ben bisikletlere takılan 3 modlu led lambalar var, ufacık, onlardan kullanıyorum gayet iyi oluyor)

şu an aklıma gelenler bunlar.sana iyi yolculuklar dilerim...
son gezi yazımı hala yazamaadım, bari 1-2 fotoğraf ekleyeyim :)

dsci3448dp6.jpg


dsci3265zv8.jpg


dsci3596nd2.jpg


dsci3601st8.jpg
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
8
ahmetnr ve Luxor, sizlere teşekkür ederim,
yolculuk sırasında lastik patlaması gibi sorunları halletmek için ne kullanmak faydalı olur, 7400 oldu benim km bir kere lastik patlamıştı şehir içinde onuda fitil attırmıştım.
yola çıkmadan 8000 bakımını yaptırıcam inşallah sorun çıkarmaz motor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ayrica Arkadaslar Bu Hiz Tutkunuz Nedir Anlamadim Bu Motoru Hiz Icin Almadik Hepimiz Yanilmiyorsam Aciyin Biraz Alete Sikmayin Fazla Hem 125 Km De Sanirim Devre Kesiyor Ve Daha Fazla Gitmiyor. Bosuna Sikmayin Yaziktir...


Aynen hız tutkusu konusunda söylediklerine katılıyorum. 150cc aletten ısrarla 130 beklemek gereksiz ayrıca hakikaten 100km ve üstü aleti yoruyor, gereksiz yere motoru öldürmenin anlamı yok.

ahmetnr ve Luxor, sizlere teşekkür ederim,
yolculuk sırasında lastik patlaması gibi sorunları halletmek için ne kullanmak faydalı olur, 7400 oldu benim km bir kere lastik patlamıştı şehir içinde onuda fitil attırmıştım.
yola çıkmadan 8000 bakımını yaptırıcam inşallah sorun çıkarmaz motor.


Ben lastik patlamasına karşı internetten daha yeni 7.50liraya bir ürün aldım. Artık yanımda taşıyorum. Sibopa takıp sıkıyorsun hem şişiriyor (20 bar'a kadar) hem de onarıyor. Modacar diye netten arattır, yararlı ve uygun fiyata ürünler var. Genelde bahsettiğim tarz ürünler 20lira ve üstünde. Burada ise dediğim gibi uygun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst