muratcbf150 arkadaşım:sende böyle sorunların çıkması buradaki herkesi üzmüştür çünkü bizler de cbf ciyiz ama bugün anladım ki bu motor gerçekten sağlam(nazar değmesin)tamı tamına 185 km yaptım bugün ve dağ yollarından tut,mıcır asfalt heryere girdim kilometrelerce.kameram bozuk.yenisini yollamışlar.gelince hemen çekip resimleri yollayacağım.enduro yavrusuymuş bu meğer.limitlerini her bakımdan zorladım.bu forumda böyle bir motor da şart diyorum

geçen haftasonu kontağı kapadığımda 452 gibiydi bu akşam 637 oldu.ilk yoklamayı 25o km de muratlı yolunda yaptım.100 110 gördü.yazdım basma dediler.devam ettim.bugün ise 125 i gördüm gazı kestim.motor gerçekten ilk haftalara göre açıldı.yakıt iyi.bugün hava çok sıcak ve rüzgarlıydı.castro kıyıköy tarafındaydım bugün.millet denizde piknikte ben montla

o kadar zorlamama rağmen motordan yağ sızıntısı gelmedi hiç.özellikle bahçede yere bakıyorum, ama iz yok.yan rüzgarlar beni çok korkuttu bugün.özellikle tır kamyon gibi uzun ve ağır araçlar geçerken zorladı bayağı.virajlarda direksiyoru kırmak zorlaşıyor.ben böyle durumlarda vücudumla yatırıyorum motoru.virajı almak daha kolaylaşıyor.rakiplerine oranla sanki daha uzun gibi geliyor bana.emin değilim yine de.toprak yolda lastikler idare eder ama fren yaparken iyice yoklayın.ani fren düşürür.bu arada istanbullu tekirdağlı kırlarelili edirneli arkadaşlar:toplanalım ve bir gezi yapalım.ne dersiniz?bir de yzfömer kardeş:bana 1000 de gel dediler sen erken gitmişsin. ben mi yanlış biliyorum acaba?herkese iyi sürüşler.