Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
chatkut bence motoru çok yanlış kullanıyorsun 120 gördüm diosun o motordan ilerki senelerde bişey bekleme derim bende çocuğu emeklemeden koşturmaya başlamışın sen ben 1000 km olana kadar 80 i geçmedim 120 rakamınada 2000 sonrası ulaştım.bence sabırlı ol sağlıklı rodaj yap motoruna
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
saol luxor benim sorduğumun boyutu büyüktü yalnız temizlemeyle yağlama aynı mı aynıysa o sölediğin güselmiş ondan bakarım yani marka bilmios ama:cherry: carrefour da aynıdır heralde tekrar teşekkürler:rendeer:

arexons teflonlu zincir yağlama spreyi 200 ml - 8 ytl
förch fren ve balata temizleyici 500 ml - 4 ytl

dostum bu arada yazdıklarımdan yağlama ve temizleme spreyinin aynı olduğunu nasıl çıkardın??? :silent:
tam aksine biri yağlar diğeri yağı temizler, akıtır
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
ben gaz yağı kullanıyorum , race marka yağla yağlıyorum şıkır şıkır gidiyor.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
chatkut bence motoru çok yanlış kullanıyorsun 120 gördüm diosun o motordan ilerki senelerde bişey bekleme derim bende çocuğu emeklemeden koşturmaya başlamışın sen ben 1000 km olana kadar 80 i geçmedim 120 rakamınada 2000 sonrası ulaştım.bence sabırlı ol sağlıklı rodaj yap motoruna

saol kardeşim biraz daha sakin kullanıcam...ben 500 e kadar motoru hiç zorlamadım dünde 530 larda falanken baktım motor kabul ediyo zorlanmıyo bende hafif hafif açtım gazı.Bence 500'ü geçince haftada 1 zorlamak lazım motoru :)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
valla ne kadar zorlarsan zorla zaten lımıtı bellı ıkın sıkın 110 bı kere yokus assaa sallandım 115 116 felan oldu bu arada motor 2200 de artık basacaksa bassın 1500 den sonra denedım basmayı yok ele gune rezıl oluyoz en son nos takcam galıba :p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
valla ne kadar zorlarsan zorla zaten lımıtı bellı ıkın sıkın 110 bı kere yokus assaa sallandım 115 116 felan oldu bu arada motor 2200 de artık basacaksa bassın 1500 den sonra denedım basmayı yok ele gune rezıl oluyoz en son nos takcam galıba :p

Son hız benimde canımı sıkıyor.130-140 falan yapsaydı tadından yenmezdi :):cat::p
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar biraz önce suzuki gsr 600 kullandım hala etkisinden çıkamadım hayatımda böle bi ivmelenme görmedim motorumdan soğudum valla kışa inşlh fz 600 alıcam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
su motorları yag akıtan arkadaslar arızayı hiç biyerde aramayın bu benim 3 üncü hondam ve hepsinde bu oldu direk yag keçesi sızdırıyor zamanla dahada artabilir ama çok önemli hayati bi sorun degil ayda 1 bu olabilir keçeler sıcakla genleşip zamanla bunu yapar cok sızdırırsa keçe garantiye giriyor .
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
arexons teflonlu zincir yağlama spreyi 200 ml - 8 ytl
förch fren ve balata temizleyici 500 ml - 4 ytl

dostum bu arada yazdıklarımdan yağlama ve temizleme spreyinin aynı olduğunu nasıl çıkardın??? :silent:
tam aksine biri yağlar diğeri yağı temizler, akıtır

ne bilem ben luxor dost öreniyos yavaş yavaş önceki motorumu 3 yıl kullandım bi kere zincir yağlamadımda :) sağol bilgiler için demek ayrı oluyomuş bunlar ben bi tek yağını alrım şimdilik maksat yıkadıktan sora yağsız kalmasın

dostum kipadan 8 ytl ye aldım 200 ml ben bi tane daha kullanmadım...kutunun üstündekileri yazıyorum :)

TUTELA Proffesional TP2 Grasso Catene Moto by Selenia Moto Rider (sanırım italyan)
ithalatçı firmanın açıklamsı...Motor zincirlerini yağlamak için kullanılan özel bir yağdır çark dişlisi üzerinde ince ve yapışkan bir tabaka oluşturur su ve havaya karşı dirençlidir.sürtünmeyle oluşan aşınmaya ve tozlu ortamlarda yıpranmaya karşı korur.Zincirin uzamasını önler özellikle tozlu ortamlarda çalışan zincirlere göre ayarlanmıştır.

bu arada benim motor 550 km oldu...izmirde bornova karşıyaka arasındaki çevreyolundaki yaklaşık 3km lik tünelin içinde biraz basayım dedim bastıkça hızlandı 120 ye dayadım bıraktım :) erken oldu sanırım biraz ama gidiyor alet...2 kerede kaza atlattım bugün ön teker kilitliyor hemen kaymaya başlıyo ama dengeli kayıyo bırakınca toparlıyor hemen...
neyse benden bu kadar görüşmek üzere...

chatkut saolasın dostum bilgiler için geçmiş olsun bu arada kaza atlatmışsın aman dikkat kardeş motoru yavaş yavaş tanıyos tepkilerini falan yeni yeni anlıyos benimkide 320 km. falan oldu 70'i geçmiyorum ben daha 1000 olsunda ondan sora bakıcam bende

kazasız belasız sürüşler diyim ben size :rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
18
makina oldukça güzel hoşuma gidiyor fakat kullanan arkadaslarım yagmurlu havada lastiklerin kaydıgını soyluyor ne kadar dogru bilmiyorum ama kullanmaya deyer gibi gozukuyor
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
chatkut saolasın dostum bilgiler için geçmiş olsun bu arada kaza atlatmışsın aman dikkat kardeş motoru yavaş yavaş tanıyos tepkilerini falan yeni yeni anlıyos benimkide 320 km. falan oldu 70'i geçmiyorum ben daha 1000 olsunda ondan sora bakıcam bende

kazasız belasız sürüşler diyim ben size :rendeer:

750 km oldu...ön frene dikkat etmek lazım tekerler (panik anında fazla sıkıyorum sanırım) kilitliyo gerçi salınca toparladı kaç defadır ama dikkat ;)
herkese sevgiler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
su motorları yag akıtan arkadaslar arızayı hiç biyerde aramayın bu benim 3 üncü hondam ve hepsinde bu oldu direk yag keçesi sızdırıyor zamanla dahada artabilir ama çok önemli hayati bi sorun degil ayda 1 bu olabilir keçeler sıcakla genleşip zamanla bunu yapar cok sızdırırsa keçe garantiye giriyor .

dostum 3800 km de 1 damla geldi...Oda başkasına verdiğimde...ve limitleri zorlamıştık...olabilirmi sence...normalmi...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adanadan marmarise (marmok) cbf 150 ile gideceğim kısmet olursa arka lastiği değiştirdim çok kayıyordu şimdilik hazırlıklarımı yapıyorum tavsiniz varsa beklerim birde çadır konusunda deneyimli kullanan arkaşlar bana bilgi verebilirmi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
ahmetnr hayırlı yolculuklar abi kazasız belasız
benim motor bir iki damla attı sora bi daha olmadı yalnız tahliye borusunun ucunda böle bi damla yağ duruyo onun hakkında bilgisi olan var mı acaba 4 tane hortum var ne işe yarar hepsi anlamadım herkese sevgiler hava mis burda tam gezi havası herkese kazasız belasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ahmetnr hayırlı yolculuklar abi kazasız belasız
benim motor bir iki damla attı sora bi daha olmadı yalnız tahliye borusunun ucunda böle bi damla yağ duruyo onun hakkında bilgisi olan var mı acaba 4 tane hortum var ne işe yarar hepsi anlamadım herkese sevgiler hava mis burda tam gezi havası herkese kazasız belasız sürüşler:rendeer:

benimde hortumların ucunda ıslaklık sabah yine baktım 1-2 damla benzim vardı benim depo hızlı boşalıyo ondanmı acaba :) bu arada bu defo olayı bi acaip fulleyince göstergeyi 1 parmak aşıyo orda baya kalıyo sonra full işaretinden yarıya nasıl indiğini anlamıyorum...

az önce yattım yine motorun altına bu sefer sol kapağı çıkardım aküyü falan söküp taktım...zincir muhafazasını söktüm zincirleri temizleyip yağladım...motor 650 km de zincir kirli ve biraz kuruydu temizleyip yağladım güzelce.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar size birşey soracagım benım arkadaşım war bu motordan almak ıstıyor fakat boyu 1,70 sizce ayagı yere yetermi
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dostum 3800 km de 1 damla geldi...Oda başkasına verdiğimde...ve limitleri zorlamıştık...olabilirmi sence...normalmi...

aslında zamanla 4-5 bin civarı ufak tefek kaçaklar baslıyor onuda demiştim aşırı sıcaktan oluyor diye keçelerden ,ama 1-2 damla yagın sebebi cok çeşitli olabilir tahliye hortumlarından olabilir bende baktım geçenlerde tahliye hortumundan akmıs ancak alttan ufak bi sızma yapıyo oda önemli diğil birde zinciri yeni yagladıgımızda vites pedal körüğünün ordanda atar bikaç gün yapabilir yda ısınınca sonuc olarak hiç bişey olmaz ...::)3540 km deyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst