- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
:cherry: hmmm tamam o zaman sağolasın mete_han abi hemen kıllanmayım o zaman ya zaten bu gün bi yere kadar gidip geldim koyduktan sora gazete koydum altına indim baktım az önce yoktu bişi
:
inanırmısın bir 2.yağ damlatma şansı olmaz motorumun...bu şansı vermem ona...direkt elimi öpene satarım...benim yakın çevrem bilir huyumu...2005 te honda innovamla bir İzmit gezisinde çok benzinliğe uğradığım için motortun taksitlerini öderken satmıştım 2000 km civarında...


