Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
15
bazen oluyo bazen olmuyo daha 500 km de motor ama sadece birden ikiye atarken geliyo o ses nedense olmazsa bi ara servise götürücem
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/supersport/cbr125.htm

bak burada yazıo kaç zamanlı yaıkıtın o kadar olucağını hiç sanmıyorum
cbf150 ile cbr125 arasındaki farklar yani benim cbfimi tercih etme sebebim

1- cbf in ekonomikliği
2- cbf'in parça fiyatlarının cbr'inkinden çok daha ucuz olması
3- cbf 'in konforu
4- cbf in daha kaslı duruşu
5- cbf'in uygun fiyatı daha sayabilirim ama başlıcaları bunlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
motoemin09

Ben Cbr125 sahibiyim... Cbr125 4 zamanlı tek silindir bir makine. Ayrıca cbf'le arasındaki yakıt tasarrufu öyle aman aman da değil... Cbr daha devirli kullanıldığı için daha fazla gidiyor sadece , sakin kullanımda aşağı yukarı cbf kadar yakıyor.

Bugün uzun uzun dolaştım cbf ile... Selesi aslında cbr ile aynı konfora sahip... Ama daha dik durduğun için yormuyor. Kaba etim biraz ağrıdı açıkçası bugün :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar ben size ybr ile kapışma dediğim zaman galiba yanlış anlaşıldım.Bu motoru almamdaki amaç zaten kaza yaptım omzum çıktı bir müddet sakin sakin motor binmek istemem.Amaç sadece net olarak rodajı bitmiş arkadaşlar ne kadar hız yapabiliyor.takdir edersinizki bu konu halen muallakta

cbf 150 motorum 680 km de 120 km yi görüyor fazla hız aşırı sürat tehlikedir unutmayalım ....:cat:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
slm arkadaşlar cbf 150 den yani motorumdan çok memnunum ama vitesli ilgili bir problem yaşıyorum 1 den 2ye atarken vitesi küt diye bi ses geliyo sanki vites geçmiyo gibi oluyo ama geçiyo diğer viteslerde bi problem yok cevaplarsanız sevinirim


Lütfen fırsat yaratıp forumu baştan okuyunuz, bu bir sorun değil.
Yeni arkadaşlar forumu üşenmez okurlarsa pek çok soruya cevap bulacaklar. 3500km oldu ve o ses var, çünkü bir sorun değil mevcutta olan bir durum.
Okuyunuz, bilgileniniz, bunca sayfa siz okuyun diye var arkadaşlar. :) :bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
cbf 150 motoruma koruma demiri takmak istiyorum ama bundan önceki motoruma taktığımda titreşim artmasına sebep olmuştu acaba takan arkadaşlar tecrubelerini benimle paylaşabilirlermi teşekkürler
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Tartışma yaratıcı mesajlar ve küfürler silinmiştir. Lütfen konu başlığından sapıp ikili tartışmaya çevirmeden devam ediniz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Oh be. Forumu artıklardan temizlenmiş gördüğüme sevindim. Güzel oldu böyle.
Konumuza dönersek CBF 150 ile 2100 km'deyiz, şu aralar bana çıkardığı tek sorun kendi kendine vites değiştirmesi. Örneğin 2den 3e attığımda 2-3 saniye içinde geri 2ye düşebiliyor, ki bu da hoş olmuyor, ani bir motor freni malum... Tecrübeli arkadaşlarım bunun normal olduğunu, CBRde de gördüklerini, vitesi tam geçmediğim, makineye haşin davranmadığım için olduğunu söylediler:mrgreen:.
Aynı sorunu yaşayan var mı? 3000 bakımına gittiğimde de soracağım zaten...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
aynı sekılde st_erdogan cbrdada olabılıyor..
hatta ayakkabıdan ayakkabıya gore degısebılıyor..(cıddıyım)
halısaha macına gıderken halı saha ayakkabılarımı gıymıstım onlarla hep bu sorunu yasadım 2 den bosa 3 ten 2 ye..
ama bıraz ıyı oturtunca:)) (fazlası zarar alıverırız sanzımanı elımıze) gecıyo cbrda..
gorkemın su an kullandıgı cbfı bende cok az kullandım ondada aynı sekıldeydı..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar cbf150 nin ön dişlişi 15 diş.
aranızda dişli değiştiren, olumlu yada olumsuz sonuç alan duyan oldumu?
ön 15 değil de 16 olsa değer mi, çekiş ne kadar düşer, motor 2 kişi veya rampada zorlanır mı, son hız değecek kadar artar mı?
yakıt tüketiminin de azalması lazım mantıken
bu konu merakımı çok çekiyor, bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Oh be. Forumu artıklardan temizlenmiş gördüğüme sevindim. Güzel oldu böyle.
Konumuza dönersek CBF 150 ile 2100 km'deyiz, şu aralar bana çıkardığı tek sorun kendi kendine vites değiştirmesi. Örneğin 2den 3e attığımda 2-3 saniye içinde geri 2ye düşebiliyor, ki bu da hoş olmuyor, ani bir motor freni malum... Tecrübeli arkadaşlarım bunun normal olduğunu, CBRde de gördüklerini, vitesi tam geçmediğim, makineye haşin davranmadığım için olduğunu söylediler:mrgreen:.
Aynı sorunu yaşayan var mı? 3000 bakımına gittiğimde de soracağım zaten...

3090 KM şu anda makine, bahsettiğin sorunla hiç karşılaşmadım , Daha doğrusu hiç bir sorunla karşılaşmadım.
selamlar.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Oh be. Forumu artıklardan temizlenmiş gördüğüme sevindim. Güzel oldu böyle.
Konumuza dönersek CBF 150 ile 2100 km'deyiz, şu aralar bana çıkardığı tek sorun kendi kendine vites değiştirmesi. Örneğin 2den 3e attığımda 2-3 saniye içinde geri 2ye düşebiliyor, ki bu da hoş olmuyor, ani bir motor freni malum... Tecrübeli arkadaşlarım bunun normal olduğunu, CBRde de gördüklerini, vitesi tam geçmediğim, makineye haşin davranmadığım için olduğunu söylediler:mrgreen:.
Aynı sorunu yaşayan var mı? 3000 bakımına gittiğimde de soracağım zaten...

Ben de benzer sorunlarla karşılaşıyorum. Bazen debriyaj ayırmıyor, vites değiştiremiyorum. Sorun 1000km. bakımında koyulan yağdan kaynaklanıyor olabilir. 1000km. bakımında Magnetec yağ koyuldu. İnternette okuduğum bi yazıda manyetik esaslı yağların motosikletlerde debriyaj sorununa sebep olabileceği yazıyordu.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de benzer sorunlarla karşılaşıyorum. Bazen debriyaj ayırmıyor, vites değiştiremiyorum. Sorun 1000km. bakımında koyulan yağdan kaynaklanıyor olabilir. 1000km. bakımında Magnetec yağ koyuldu. İnternette okuduğum bi yazıda manyetik esaslı yağların motosikletlerde debriyaj sorununa sebep olabileceği yazıyordu.

Valla 2500'de 3000 bakımı yaptırttım, ondan beridir bende de debriyaj daha geç kavramaya başladı ve vites problemleri de sanki fazlalaştı gibi. Shell yağ vardı mobile geçtim, motorda performans daha iyi gibi geliyor bana ama debriyajın zincir gerdirmekle alakası var mıdır çünkü o bakımda zincir de gerildi.
Şimdi 500km sonra 4000 bakımı yaptıracağım, o zaman debriyaj ve vites sorunu (gerçi çok büyük sorun yok sadece zaman zaman geçmiyor) söyleyeceğim. Mesela bir sabah trafikte stop etti, birinci viteste debriyajı sonuna kadar çekmeme rağmen çalışmadı boşa alınca çalıştı. Normalde yapmadığı bişey. Debriyaj kolunu ayarlamayı klavuzda anlatıyordu olmadı servisten önce kendim bi deneyeceğim bakalım.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
1000kmbakımında castrol racing15 40 yağ konuldu herhangi bir sorun yaşamadım.ancak servis 10 40 yağı scooter lara koyulduğunu söyledi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
vitesleri motor bağırmadan geçir 70 km.yi de geçme 1000 km'ye kadar rodajı çok sıkışık trafikte dur kalklarla kullanarak geçirme derim ben
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Teşekkürler mete_han.Ben de Cbf ailesine katıldım artık.

Daha benim motor teslim edilmeden beni bir telaş aldı.Nedir bu debriyaj kavrama sorunu cbf lerde?Kimse servise sormadı mı bunu?


Dostum telaşa gerek yok motorun hayırlı olsun gönül rahatlığıyla bin, bu bahsettiğimiz aslında sorun edilmeyecek bişey, en azından benim motorunki öyle. Ama yine de eski haliyle biraz fark var ve ilk fırsatta servise gideceğim. Bazen burada açık yüreklilikle yazdığımız basit şeyler sanki çok büyük problemlermiş gibi yansıyor, oysa ben gönül rahatlığıyla sorunsuz motorum var diyebilirim, ama ufak tefek de olsa meydana gelen şeyleri burada yazalım ki insanlar yanlış bilgi edinmesin diye yazıyoruz. Yoksa en azından benim motorumda şu ana kadar abartılacak hiç bir bir sorun çıkmadı.
Telaş etme bence. Rahatına bak.:) Bizim burada yazdıklarımız bi çok diğer marka ve modele göre sorun bile değil de biz de işte az buçuk oluşan ya da servis sonrası çıkan bişey varsa bahsediyoruz.
Ben Ekimden beridir kullandığım motorumdan gayet memnunum, maşallahı var.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst