Arkadaşlar ben size ybr ile kapışma dediğim zaman galiba yanlış anlaşıldım.Bu motoru almamdaki amaç zaten kaza yaptım omzum çıktı bir müddet sakin sakin motor binmek istemem.Amaç sadece net olarak rodajı bitmiş arkadaşlar ne kadar hız yapabiliyor.takdir edersinizki bu konu halen muallakta
slm arkadaşlar cbf 150 den yani motorumdan çok memnunum ama vitesli ilgili bir problem yaşıyorum 1 den 2ye atarken vitesi küt diye bi ses geliyo sanki vites geçmiyo gibi oluyo ama geçiyo diğer viteslerde bi problem yok cevaplarsanız sevinirim
|
||||||||||
Oh be. Forumu artıklardan temizlenmiş gördüğüme sevindim. Güzel oldu böyle.
Konumuza dönersek CBF 150 ile 2100 km'deyiz, şu aralar bana çıkardığı tek sorun kendi kendine vites değiştirmesi. Örneğin 2den 3e attığımda 2-3 saniye içinde geri 2ye düşebiliyor, ki bu da hoş olmuyor, ani bir motor freni malum... Tecrübeli arkadaşlarım bunun normal olduğunu, CBRde de gördüklerini, vitesi tam geçmediğim, makineye haşin davranmadığım için olduğunu söylediler:mrgreen:.
Aynı sorunu yaşayan var mı? 3000 bakımına gittiğimde de soracağım zaten...
Oh be. Forumu artıklardan temizlenmiş gördüğüme sevindim. Güzel oldu böyle.
Konumuza dönersek CBF 150 ile 2100 km'deyiz, şu aralar bana çıkardığı tek sorun kendi kendine vites değiştirmesi. Örneğin 2den 3e attığımda 2-3 saniye içinde geri 2ye düşebiliyor, ki bu da hoş olmuyor, ani bir motor freni malum... Tecrübeli arkadaşlarım bunun normal olduğunu, CBRde de gördüklerini, vitesi tam geçmediğim, makineye haşin davranmadığım için olduğunu söylediler:mrgreen:.
Aynı sorunu yaşayan var mı? 3000 bakımına gittiğimde de soracağım zaten...
Ben de benzer sorunlarla karşılaşıyorum. Bazen debriyaj ayırmıyor, vites değiştiremiyorum. Sorun 1000km. bakımında koyulan yağdan kaynaklanıyor olabilir. 1000km. bakımında Magnetec yağ koyuldu. İnternette okuduğum bi yazıda manyetik esaslı yağların motosikletlerde debriyaj sorununa sebep olabileceği yazıyordu.
a vagrant hayırlı olsun........
Teşekkürler mete_han.Ben de Cbf ailesine katıldım artık.
Daha benim motor teslim edilmeden beni bir telaş aldı.Nedir bu debriyaj kavrama sorunu cbf lerde?Kimse servise sormadı mı bunu?