- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
verdiğin linkte bu var mete abi..
![]()
![]()
abicim zaten orjinali yok...hepsi birbirine benziyor zaten...yan sanayi olduğu için 3 aşağı 5 yukarı bunun aynısı...estetik dururmu orasını merak ediyorum...
seruvencı Murat abi foto eklemezsen kafamızda kurgulayamayız...sen oldu diyorsan tamamdır iş...peki bu seferde ışıkları söktürmesinler sana...deniz feneri gibi yanıyor diye...

