Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
Slm arkadaşlar satılık CBF150 1180 km de kırmızı izmirde oturan ve almak isteyen arkadaşlara duyrulur. Fiyatı 3100 Ytl son...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaşlar benim motorun jikle çekili iken motor çalışmıyor kapalı konumda elcikten gaz verme suretiyle ısıtıyorum benden başka bu sorunu yaşayan varmı?

Bu bir sorun değil, eski sayfalarda yazdık, bu motorun en önemli özelliklerinden biri jikle çekikken aynı zamanda hafif gazı açarak çalışmasıdır. 1 - 2 dk. o şekilde gaz vererek ısıtıyorsun sonra jikleyi ve gazı kapatabilirsin. Kılavuzunda da yazıyor.

Aha Metehan topiği açmış dur ben bi dalayım şu gezi topiğine.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
bu hafta şile gezimiz var ona katılıcam haftaya izin çıkmaz sanırım ondan sonraki haftada vanda olucam sanırım bu ara zor benim gezi işi.:pr:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
benimki 700 km oldu.Yanlız rodaj modaj hikaye oldu.120 yi gördüm bugün:) depoyu doldurduktan sonra 375 km gitmişim.9.26 lt benzin ile tekrar doldu depo.yaklaşık 100 km de 2.5 lt yakıyor.Motorla ilgili herşey hoşuma gitti.Tek kötü yanı yanal rüzgarlardan çok etkileniyor.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar Ispartadan 2 gün önce döndüm.Yaklaşık 650-700 km yol yaptım ve motorumdan çok memnun kaldım.Sürekli 80-90 arası kullanınca 2.5 litrenin altına düştü yakıt sarfiyatı.Sadece zincirim biraz bollaşmıştı onu ayarlatıp zinciri yağlattım Eğirdirde.Bu motorla gözü kapalı uzun yola çıkarım,kısmetse ilerde almayı planladığım abilerini hayal bile edemiyorum.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
3000 bakımı yaptım işçilik , buji ve yağ (agip 10-40 ) 56 ytl .
selamlar.
Not;3000 km de hiç bir sorun görmedim iyi ki arkadaşımı dinleyip cbf 150 cc almışım.:mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar motor gayet güzel ve seviyorum motoruda ama antalyada çalıştıgım için motoru izmirde bıraktım kulanmadıgım için satıyorum.

dostum antalyada çalışıyorsun diye motor mu stılırmış.tam yerindesin işte, senenin nerdeyse tamamında motora binebileceğin yerdesin.üstelik her yer ayağının altında.gez toz heryeri...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
benimki 700 km oldu.Yanlız rodaj modaj hikaye oldu.120 yi gördüm bugün:) depoyu doldurduktan sonra 375 km gitmişim.9.26 lt benzin ile tekrar doldu depo.yaklaşık 100 km de 2.5 lt yakıyor.Motorla ilgili herşey hoşuma gitti.Tek kötü yanı yanal rüzgarlardan çok etkileniyor.

evet motor yandan rüzgar aldımı savruluo ama normaldir o çünkü cüsseli bi motor diil ayrıca cepheden gelen sert rüzgarlarda 90 nı geçmio motor dün çok rüzgar vardı düz yolda115 yapan motor 90 nı geçmedi ayrıca 700 km deki motoruna 120 gösterdiysen motorunda erken çıkan sorunlarda hondayı sorumlu tutmamalısın yeni doğan çocuk nasıl emekledikten sonra yürüosa motorda öle sen çocuğu bırak yürütmeyi koşturmaya çalısıosun.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
dostum antalyada çalışıyorsun diye motor mu stılırmış.tam yerindesin işte, senenin nerdeyse tamamında motora binebileceğin yerdesin.üstelik her yer ayağının altında.gez toz heryeri...

LUxor kardeşim şuanda tam gaz çalışıyorum ve fırsat olmuyor buralarda binmeme ama gerçekten motor kullanılacak yer antalya cevresi belki biraz daha büyük bir makina alırsam trafigin akışına ayak uydururum ozaman daha rahat olur çünkü bulundugum bölge şehirler arası trafik
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
evet motor yandan rüzgar aldımı savruluo ama normaldir o çünkü cüsseli bi motor diil ayrıca cepheden gelen sert rüzgarlarda 90 nı geçmio motor dün çok rüzgar vardı düz yolda115 yapan motor 90 nı geçmedi

Bu durum bende de oluyor ve bu motor için normal bir durum sanırım. Daha üstün performns göstermesi de hayalcilik olur. Boğaz Köprüsü yolunda ve köprüde rüzgar olayını sıkça denedim, rüzgar azsa civa gibi gidiyor ama çoksa aynen senin dediğin olay gerçekleşiyor.
Benim motor şu an 3000'i devirdi ve artık 100km sürate düz yolda da (eğer aşırı rüzgar yoksa) çok rahat çıkıyor ve o süratte sabit devam edebiliyor.


Bu arada konu dışı ama hepimizi ilgilendirdiğini düşündüğüm için yazıyorum:
Ben az sonra Kadıköy Meydanına iniyorum, Küresel Isınma İçin Başka bir Enerji Mümkün Mitingi var.
Yeşiller ve tüm aktivistler 28 Nisan Cumartesi sabahı saat 12:00'de Haydarpaşa Numune Hastanesi önünde buluşuyor.
Haydarpaşa'dan Kadıköy'e kadar yapılacak olan yürüyüşün ardından 14:00'de miting başlayacak.
Mitingin sonunda Zeynep Cassalini konseri yer alıyor.

Gelmek isteyen olursa diye duyurayım dedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ben bişey soracam bu köprüden motorla geçen arkadaşlara soruorum özellikle geçerken para veriomusunuz yoksa plakayı kapıomusunuz çünkü bizim okulda bi ark var özel düzenek yapmış hergün anadolu yakasından asyaya geçiş yapıo sonra geri dönüo ve daha hiç para vermedim dio böle yapan varsa hangi köprüde yapıosunuz yani polisin yakalama olasılığı nedir 1den dahamı ii geçilir öle 2 den mi daha ii geçilir.ara sıra bende geçiorum ve 4 ytl açıçası koyuyo 10 kişilik transportırla benim tek kişilik motor aynı kefeye konuo ve çok büyük saçmalık bu biri 2,5 3 tona yakın dieğri 130 kilo
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben bişey soracam bu köprüden motorla geçen arkadaşlara soruorum özellikle geçerken para veriomusunuz yoksa plakayı kapıomusunuz çünkü bizim okulda bi ark var özel düzenek yapmış hergün anadolu yakasından asyaya geçiş yapıo sonra geri dönüo ve daha hiç para vermedim dio böle yapan varsa hangi köprüde yapıosunuz yani polisin yakalama olasılığı nedir 1den dahamı ii geçilir öle 2 den mi daha ii geçilir.ara sıra bende geçiorum ve 4 ytl açıçası koyuyo 10 kişilik transportırla benim tek kişilik motor aynı kefeye konuo ve çok büyük saçmalık bu biri 2,5 3 tona yakın dieğri 130 kilo

ben şahsen vermiyorum...plakam kapalı...kimseye örnek olmak istemiyorum...vatandaş olarak vergilerimin maaşımdan fazlasıyla kesildiğini düşünerek bu haraca iştirak olmak istemiyorum...polisller uğraşmıyor artık...yakalasa abi mabi diye bağlama yapıyosun...seni affediyorlar sağolsunlar...:p

benim esas paylaşmak istediğim şey motora ön cam taktırmak...orjinali yok biliyorsunuzdur...ama sirkecide düzgün birşeyler var...yakışırmı sizce ne dersiniz...gereklimi...

şöyle bişey..


http://www.hondaotosever.com/products.aspx?pid=55


yan çantalarda içime dert ha...onlarıda taktırıcam bir ara...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ben şahsen vermiyorum...plakam kapalı...kimseye örnek olmak istemiyorum...vatandaş olarak vergilerimin maaşımdan fazlasıyla kesildiğini düşünerek bu haraca iştirak olmak istemiyorum...polisller uğraşmıyor artık...yakalasa abi mabi diye bağlama yapıyosun...seni affediyorlar sağolsunlar...:p

benim esas paylaşmak istediğim şey motora ön cam taktırmak...orjinali yok biliyorsunuzdur...ama sirkecide düzgün birşeyler var...yakışırmı sizce ne dersiniz...gereklimi...

şöyle bişey..


http://www.hondaotosever.com/products.aspx?pid=55


yan çantalarda içime dert ha...onlarıda taktırıcam bir ara...

abi verdiğin site açılmıyor:silent: bende merak ettim ön camı fakat görmek kısmet olmadı:pr: :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abicim ben açtım şimdi...çok şık durur diye düşünüyorum...orjinali yok zaten...sirkecide ön cam takmadıkları marka veya modelde yok...25-30 lira diye biliyorum...ama nasıl duracak acaba...birde işe yararmı...şöyle az eğildikmi rüzgarda kesilir...ama hızı keser mutlaka...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
verdiğin linkte bu var mete abi..

dylan%20cam.jpg


dylan%20cam.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
dün farın alt kısmına iki adet 55 wattlık sis lambası taktım..bağlantısınıda sellektör butonuna yaptık..aydınlatma süper oldu..toplamında 110 watt güç çekiyor..ancak sellektöre bağlı olduğundan aküyü yormamış oluyor..bu sayede sorunsuz çalışıyor..ben biraz seri kullanıyorum motoru..hergün trafiğin içindeyim malum..farkedilmek adına güzel bir girişim oldu..özellikle geceleri çok çok etkili oldu sisler..iki kez çaktın mı sisleri önümdeki aracın şöförünün aynasıyla beni takip ettiğini ve yol verdiğini görmek güzel..(maliyet 25 ytl sisler + 10 işçilik )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst