- Katılım
- 15 Ara 2006
- Mesajlar
- 122
BABAMIN KABRİNE YAPTIĞIM KUTSAL SÜRÜŞ TAMAMLANDI!![]()
Nihayet benim meşhur ilk uzun yolu bugün yaptım. İlk motorumla ilk uzun yolumu babamın Sakarya Akyazı'daki kabrine yapacağım diye sözüm vardı (takip edenler hatırlar). İstanbul-Sakarya-Akyazı-İstanbul arasında. Toplam 342 km yol yapmışım. Sabah 07:10'da çıktım, 15:45'de döndüm. Şu an epeyce yorgunum ayrıntılar ve fotoğraflar akşama açacağım gezi topiğinde olacak. Kısaca şunu söyliyim, ortalama 90 - 100 km hızla zaman zaman 110'a da çıkarak yol aldım. Gidiş E-5, dönüş otoban. E-5 çok zaman kaybettiriyor ama manzara izlemek için duracak yereleri bol. Otoban daha rahattı, orada da tırlar biraz zorladı. Bu seyahatle benim motor da 2845km oldu. Çok başarılı bir performans gösterdi, zaman zaman özellikle zorlamama rağmen beklediğimden iyiydi doğrusu. full depo ile 341km yol yaptı 80 km ve üstü(genelde 90 - 95 - 100 civarı yol aldım) kullanmama rağmen halen kırmızı çizgide yedeğe geçmedi. Bu arada bakım sonrası uzun yola çıkmış olmam motorun rahat yol almasında etkili oldu mu bilmiyorum ama ben yoruldum o yorulmadı. Neyse yorgunum şimdi duş zamanı::stretche :mrgreen: . Ayrıntılar akşama.
:cat:
Cloud biz hemşoyuz galiba ... Ben de Sakarya Akyazılıyım.İzmirde yaşıyorum.Hatta Benim de yerim hazır Pazarköyde



