Şimdilik bi sıkıntım yok. Açılan motor ve tazelenen yağın da etkisiyle ivmelenmesi çok rahatladı zaten, çok memnunumMotoruna Castrol yağ koyan arkadaşlar nasıl durum memnun musunuz? Yarın servise bakıma gidicem, Shell yerine Castrol koydurup denemek istiyorum ama sizlerden de yorum alabilirsem sevinirim.
Devir olayını motor sesinden anlayacaksın. Çok bağırttırmadan, ılık ılık :queen:Yahu bu cbf de devir gösterigesi olmaması Beni üzdü nasıl anlicas devir olayını
Vede Ön farlar sürekli yanıyo Çok ilginç geldi bana harbi kapama dügmesi yokmu... ??![]()
Devir olayını motor sesinden anlayacaksın. Çok bağırttırmadan, ılık ılık :queen:
Ön farların yanması Avrupa kanunlarına uygunluk açısından, yasal açıklaması bu sanırım. Ee farlarının yanması da güzel bişey düşünürsen, görünürlük sağlıyor, niye kapatmak isteyesin ki? :silent:
Zaten enerjisini akü değil, motordan alıyor. Sana hiç bi zararı yok anlayacağın :wiinkk:
Bana Zarırı yok tmm da mesela farları kapıyom uzunları aktıf hale getırıyorum gece Araba benı gormuyo sessız bıde motor Adamın dibine girip farları bi yakıyom uzunlarda ayne anda Adam şaşırıyorr :mrgreen: :mrgreen:
korkuyo Yol veriyo o çok hoşuma gidiyo bide uzunları açıp kapıyon açık kapıyon
Adam afallıyoVe birşeyden kaçarken kapıyon farları gecenin karanlıgında kayboluyon Gerçegi giderken kontagı kaparım dimi .. Mondialde öle yapıyodum
Neyse artık Bu motoru alınca bu alışkanlıklardan vazgeçerim..
![]()
Bide şu yanlardaki Stickerleri çıkarıcam Çok kötü duruyo bence Simsiyahh Cantlarıda Siyah yapıcam. offf offf Ghost rider Kaskada Film çekerim..:mrgreen: :mrgreen:
Bana Zarırı yok tmm da mesela farları kapıyom uzunları aktıf hale getırıyorum gece Araba benı gormuyo sessız bıde motor Adamın dibine girip farları bi yakıyom uzunlarda ayne anda Adam şaşırıyorr :mrgreen: :mrgreen:
korkuyo Yol veriyo o çok hoşuma gidiyo bide uzunları açıp kapıyon açık kapıyon
Adam afallıyoVe birşeyden kaçarken kapıyon farları gecenin karanlıgında kayboluyon Gerçegi giderken kontagı kaparım dimi .. Mondialde öle yapıyodum
Neyse artık Bu motoru alınca bu alışkanlıklardan vazgeçerim..
![]()
Bide şu yanlardaki Stickerleri çıkarıcam Çok kötü duruyo bence Simsiyahh Cantlarıda Siyah yapıcam. offf offf Ghost rider Kaskada Film çekerim..:mrgreen: :mrgreen:
bunun max hızı kaç?? 120 görmüş daha da gidecek diyo en son kacı vurur bu abi?? bide ybr kacı vurur???
Ön frende sorun çok okudum hayırdır genel bir hata var acaba???