Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar benim cbf 150 cc ile bir günde 375 km yol yaptım bu makine uzun yol yapar mı ? şeklinde merak edenlere ...
selamlar.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
yaa arkadaşlar ne kadar basit sorunlar yazıyorsunuz yaaa okurken gülmemek için kendimi zor tutuyorum yani çok saçma geliyor :p ya arkadaşım boş a atıp ta motoru hızlandırdıktan sonra 2 ye atmaya kalkarsan elbette tak tuk ses gelicek sen araba da devir yüksekken yanlış vitese at bakalım nolcak bunu mantıken düşün çözeceksin zaten öyle durumlarda devrine gelince 2 ye geçir bunuda zamanla alışcan:rendeer: ayrıca ön disk ten ses geliyor demişsin çok az uğultu geliyor evet bi kaç pomapalayın kesiyor bırakın o kadar da olsun rahatsız edici bi ses değilki o sorun edilcek bişey değil siz işlevine bakın tutuyorsa düzgün sorun yok:rendeer: ben 2300 km deyim maşallahın var yollar bitmesin istiyorum kullanımı çok zevkli tork ve kavrama gerçekten süper yakıta zaten hiç lafım yok mükemmel:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Az önce işten çıktım, motorumla gitmiştim. Isıtmaya yanına gittim tek marşta çalıştı. 2 dakikada ısındı gecenin 12'sinde ve Beşiktaş'tan Kadıköy'e Boğaz Köprüsünden geçerek geldim herzamanki gibi. Eğitimde öğrendiğim sürüş tekniklerini de uygulayarak aslında motorun ne kadar rahat kullanıldığını iyice idrak ettim. Bu arada köprüde gişeleri geçer geçmez çok kısa sürede 100km sürate ulaştı motor, hafif yokuş aşağı biraz da ben öne yatınca her zamankinden çok daha kolay 120km sürate ulaştım. İlk kez hız yaparken kendimi bu kadar güvende hissettim. Sürüş eğitimi almanın ne kadar önemli olduğunu da daha iyi anladım.
Yarın servis, Çarşamba günü de bir aksilik olmazsa nihayet Sakarya uzun yolumu yapacağım. Dönüşte yazarım uzun yol izlenimlerimi gezi başlığına.:)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Motoruna Castrol yağ koyan arkadaşlar nasıl durum memnun musunuz? Yarın servise bakıma gidicem, Shell yerine Castrol koydurup denemek istiyorum ama sizlerden de yorum alabilirsem sevinirim.
Şimdilik bi sıkıntım yok. Açılan motor ve tazelenen yağın da etkisiyle ivmelenmesi çok rahatladı zaten, çok memnunum :)
3000-4000 km'den sonra daha da güzelleşirse tadından yenmez valla :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Yahu bu cbf de devir gösterigesi olmaması Beni üzdü nasıl anlicas devir olayını
Vede Ön farlar sürekli yanıyo Çok ilginç geldi bana harbi kapama dügmesi yokmu... ?? :D
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Yahu bu cbf de devir gösterigesi olmaması Beni üzdü nasıl anlicas devir olayını
Vede Ön farlar sürekli yanıyo Çok ilginç geldi bana harbi kapama dügmesi yokmu... ?? :D
Devir olayını motor sesinden anlayacaksın. Çok bağırttırmadan, ılık ılık :queen:
Ön farların yanması Avrupa kanunlarına uygunluk açısından, yasal açıklaması bu sanırım. Ee farlarının yanması da güzel bişey düşünürsen, görünürlük sağlıyor, niye kapatmak isteyesin ki? :silent:
Zaten enerjisini akü değil, motordan alıyor. Sana hiç bi zararı yok anlayacağın :wiinkk:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
3000 BAKIMI:
Az önce 3000 bakımından geldim. Motor henüz 2500'de ama dediğim gibi beklemedim 3000'i. D&B motor Ümraniye'de yaptırdım bakımı. Neler yapıldı? İsteğim üzerine zincir gerildi. Ve Sürüş eğitimindeki CG125'lerinki gibi daha sıkı oldu. Yağ değişti. Shell yerine MobilExtra kondu. Servis sorumlusunda da cbf150var ve "Biz artık Mobil kullanıyoruz" dedi. "Ben motorda daha iyi performans aldım" dedi. "Hava filtresine de baktık temizdi" dedi. Koruma demirinin çamurluğa vurması işini sordum. Ona göre ortası boş demir bizimki kadar sağlam değil. Hatta kendisi bir kez de düşmüş, demirde sıyrık dışında bir şey yoktu. "Çok ani ön fren kullanımında oluyor çarpma dedi. Mümkün olduğunca doğru sürüş yapmaya gayret gösteririseniz daha az bu durumu yaşarsınız" dedi. "Ancak yine de demiri biraz daha geriye alabilmek için usta çalışıyor, olursa değiştireceğiz demirleri" dedi. Bu da iyi bir haber.
Ve hepsinden önemlisi BAKIM 3000 KM'DE BİR İMİŞ arkadaşlar. Kitapçıklarda da sonradan düzeltme yapılmış. Hatta yağ değişimi için 3000'i de beklemek zorunda değilsiniz, 1500 - 2000 km'de bir değişmek faydalı olur dedi.

Bu arada devir göstergesini kafaya takanlar, ben ilk motorumla 2500kmdir hiç devirle ilgili sorun yaşamıyorum(Az buçuk otomobil deneyiminiz varsa zaten işi çözüyorsunuz). Motor bağırıyorsa zaten yanlış vitestesiniz demektir. Honda Sürüş eğitiminde bindiğim CG125'de de devir göstergesi yoktu, hatta yalnızca boş vites göstergesi vardı hepsi o. Mesela CBF500'de Benzin Göstergesi olmadığını size hatırlatmak isterim, sadece bir uyarı ışığı var. Belki de devir sayacından daha önemli bir şey, zira uyarıyı farketmezseniz 150km hızla araç sollarken sakata gelebilirsiniz.

Benim motorum giderek açılıyor. Son günlerde oldukça memnun ediyor beni. Bakalım şimdi bakım sonrası uzun yola çıkıyorum Çarşamba. Ben motorumdan hala çok memnunum. Ve hala yeni başlayacaklar için iyi bir tercih olduğunu söylüyorum. Ama kimseye ille de git bu motoru al dememeye gayret sarf ediyorum.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Devir olayını motor sesinden anlayacaksın. Çok bağırttırmadan, ılık ılık :queen:
Ön farların yanması Avrupa kanunlarına uygunluk açısından, yasal açıklaması bu sanırım. Ee farlarının yanması da güzel bişey düşünürsen, görünürlük sağlıyor, niye kapatmak isteyesin ki? :silent:
Zaten enerjisini akü değil, motordan alıyor. Sana hiç bi zararı yok anlayacağın :wiinkk:

Bana Zarırı yok tmm da mesela farları kapıyom uzunları aktıf hale getırıyorum gece Araba benı gormuyo sessız bıde motor Adamın dibine girip farları bi yakıyom uzunlarda ayne anda Adam şaşırıyorr :mrgreen: :mrgreen:
korkuyo Yol veriyo o çok hoşuma gidiyo bide uzunları açıp kapıyon açık kapıyon
Adam afallıyo :D:D:D Ve birşeyden kaçarken kapıyon farları gecenin karanlıgında kayboluyon Gerçegi giderken kontagı kaparım dimi .. Mondialde öle yapıyodum :D:D Neyse artık Bu motoru alınca bu alışkanlıklardan vazgeçerim..:)
Bide şu yanlardaki Stickerleri çıkarıcam Çok kötü duruyo bence Simsiyahh Cantlarıda Siyah yapıcam. offf offf Ghost rider Kaskada Film çekerim..:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Bana Zarırı yok tmm da mesela farları kapıyom uzunları aktıf hale getırıyorum gece Araba benı gormuyo sessız bıde motor Adamın dibine girip farları bi yakıyom uzunlarda ayne anda Adam şaşırıyorr :mrgreen: :mrgreen:
korkuyo Yol veriyo o çok hoşuma gidiyo bide uzunları açıp kapıyon açık kapıyon
Adam afallıyo :D:D:D Ve birşeyden kaçarken kapıyon farları gecenin karanlıgında kayboluyon Gerçegi giderken kontagı kaparım dimi .. Mondialde öle yapıyodum :D:D Neyse artık Bu motoru alınca bu alışkanlıklardan vazgeçerim..:)
Bide şu yanlardaki Stickerleri çıkarıcam Çok kötü duruyo bence Simsiyahh Cantlarıda Siyah yapıcam. offf offf Ghost rider Kaskada Film çekerim..:mrgreen: :mrgreen:

bence sen kesinlikle motor falan alma,
cidden söylüyorum bunu, ileride sana bir şey olsun istemediğimden dolayı söylüyorum inan
sende, en azından şimdilik, motosiklet kullanma mantığının olmadığını düşünüyorum ve olayları fazla hafife, dalgaya aldığın için bir zarar göreceğini düşünüyorum.
lütfen bu kafayla motosiklete binme...
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Ya da trafiğe çıkacağın günler bi zahmet bizi haberdar et...

Biz çıkmayalım.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
hayalet olmaya baya meraklı gördüm seni eğer bu mantıkla devam edersen saten bu dünyadan hayalet bi şekilde yukarı gidersin ama bi anlamı kalmaz osaman pek bi zevk alcaanı sanmıorum
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sıkıldınız bunu yazmamdan ama
bu anlamıyo
cocuk oyuncagı sanıo oyuzden uzulmeyın anlıcak zamanla sanırm..
ama gelır bı gun bana bı tanıdıgıma zarar verırse bu sacmalaması ozaman goruscez onla:D
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bana Zarırı yok tmm da mesela farları kapıyom uzunları aktıf hale getırıyorum gece Araba benı gormuyo sessız bıde motor Adamın dibine girip farları bi yakıyom uzunlarda ayne anda Adam şaşırıyorr :mrgreen: :mrgreen:
korkuyo Yol veriyo o çok hoşuma gidiyo bide uzunları açıp kapıyon açık kapıyon
Adam afallıyo :D:D:D Ve birşeyden kaçarken kapıyon farları gecenin karanlıgında kayboluyon Gerçegi giderken kontagı kaparım dimi .. Mondialde öle yapıyodum :D:D Neyse artık Bu motoru alınca bu alışkanlıklardan vazgeçerim..:)
Bide şu yanlardaki Stickerleri çıkarıcam Çok kötü duruyo bence Simsiyahh Cantlarıda Siyah yapıcam. offf offf Ghost rider Kaskada Film çekerim..:mrgreen: :mrgreen:


Ömer yaş kaç? Merak ettim :bounce:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar bu cbf parçalarının fiyat listesini biri koymuştu burda kaçıncı sayfa bilen varmı tek tek gezecek vaktim yok yada ön fren balata sisteminin komple fiyatı nedir bilen varmı
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Yaşım 17 :mrgreen: Ehliyete 10 ay var
Ciddiyim ama Merak etmeyin yahu kopardınız beni haaaa
Harbi kopardınız Ama 2 senedir kullanıyom Motor sadece bi kere 30 kmh deyken düştüm kaydım :D:D:D ehlenceli oldu Ösgür abi beni eleştirmekten vazgeçmicen dimi yahu herzaman öle sürmüyom yahu Korkmayın..
Şaka Bi yana Siz korktunuz herhal:mrgreen: Korkmayın sadec gaza geldimmi öle yaparım yoksa güvenli sürerim
Ah ehliyet ahh Ama çaktırmıyomm Boy:183 Kilo 72 göstermiom yane sadec tipten kaybediom Ama bi kask Tm işde
Polis çevirdi Kaskın nerde dio ehliyet demio :mrgreen: :mrgreen:


Buda Videom İzleYin..!!!

http://www.youtube.com/watch?v=FkGycOpw4OY
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
bunun max hızı kaç?? 120 görmüş daha da gidecek diyo en son kacı vurur bu abi?? bide ybr kacı vurur???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst