Vay vay epeydir girmiyordum, bizim topik iyice canlanmış, yeni yeni arkadaşlar katılmış, yeni alanlara hayırlı olsun CBF150'leri. Ben bu aralar arkadaşımın garajındaki motorumu ara sıra ziyaret ediyorum ve turluyorum, neyseki kış iyice bastırmadan kıyafetleri de motorun deposu gibi fullemiştim. Önümüzdeki hafta ikinci ziyaretimi gerçekleştireceğim.
-Bu arada topiğe Mete_han gelmiş, ortalık şenlenmiş
. Yeni arkadaşlar, esprili adamdır ama Mete_han'a kulak verin derim, motosiklet ve ticaret konusunda üstattır kendisi.
-1000 bakımını yaptırmış biri olarak, soran bir arkadaş vardı, sadece yağ parası alıyolar 1000 bakımında.
-Zincir yağı soran arkadaş vardı, yeni aldım Motorex, zincire yapışma oranı en yüksek yağlardan biri ve en iyi kalite zincir yağlarından olduğunu duydum. Hediyesi 29ytl (500ml ve en az 50 kez kullnırsın dedi satıcı) İlk -yağmurda kullanımım zonrası 1000 bakımında uygulanan yağ neredeyse gitmişti, şimdi motorex uyguladım, tabii ondan önce de gaz yağı ya da zincir temizleme spreyi ile iyice temizlemek lazım. Motorex bulamazsanız Castrol'unki de tavsiye olunur.
-Maske, balaklava soran olmuş, ben de bir adet içi polar balaklava vardı, 20ytl, baktım kış şartlarında yetersiz kalıyor bir de yarım ama boğazdan göğüse kadar inen maskelerden aldım, maskenin üstünden balaklavayı takınca soğuktan eser yok. Ve o maskede 15 ytl yani toplamda 35 ytlye soğuğa güle güle, Bu arada polar bir kaşkol alırsanız o da boynunuzu acaip iyi tutuyor, denedim.
-Mart ayı gelsede başlasak hergün binmeye motorumuza.
Gecenin (hatta sabahın) bu saatinde, herkese sevgiler.
:rendeer:
(İş güç yoğunluk, kış derken sık sık giremiyorum topiğe ama Ginger iyi idare ediyor topiği sağolsun.)
-Bu arada topiğe Mete_han gelmiş, ortalık şenlenmiş
-1000 bakımını yaptırmış biri olarak, soran bir arkadaş vardı, sadece yağ parası alıyolar 1000 bakımında.
-Zincir yağı soran arkadaş vardı, yeni aldım Motorex, zincire yapışma oranı en yüksek yağlardan biri ve en iyi kalite zincir yağlarından olduğunu duydum. Hediyesi 29ytl (500ml ve en az 50 kez kullnırsın dedi satıcı) İlk -yağmurda kullanımım zonrası 1000 bakımında uygulanan yağ neredeyse gitmişti, şimdi motorex uyguladım, tabii ondan önce de gaz yağı ya da zincir temizleme spreyi ile iyice temizlemek lazım. Motorex bulamazsanız Castrol'unki de tavsiye olunur.
-Maske, balaklava soran olmuş, ben de bir adet içi polar balaklava vardı, 20ytl, baktım kış şartlarında yetersiz kalıyor bir de yarım ama boğazdan göğüse kadar inen maskelerden aldım, maskenin üstünden balaklavayı takınca soğuktan eser yok. Ve o maskede 15 ytl yani toplamda 35 ytlye soğuğa güle güle, Bu arada polar bir kaşkol alırsanız o da boynunuzu acaip iyi tutuyor, denedim.
-Mart ayı gelsede başlasak hergün binmeye motorumuza.
Gecenin (hatta sabahın) bu saatinde, herkese sevgiler.
(İş güç yoğunluk, kış derken sık sık giremiyorum topiğe ama Ginger iyi idare ediyor topiği sağolsun.)